1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

wat vinden jullie van tupac

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Osin, 30 jul 2003.

  1. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat heb je mij niet zien doen...
     
  2. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    nee jij niet nee O-)
     
  3. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    De komende maanden komt er een 2pac biografie film in de bioscoop, waarin 2pac van begin tot einde zijn hele leven beschrijft, de bijbehorende soundtrack, een deathrow remix album, een ungereleased dubbel album, en een makaveli kledinglijn volgen.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2003
  4. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Cool die film ga ik zeker wel es huren of zelfs nr cinema gaan bekijken.
     
  5. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik denk dat die 2pac allang aan het rond dobberen is op de Grote Oceaan, verspreidt en vermomt als allerlei kleine stukjes as. Die 7 dagen theorie is wel aardig om te lezen, maar er zijn altijd bij alle opmerkelijke gebeurtenissen dingen die niet lijken te kloppen. Over de WTC aanslag en dan vooral op die op het Pentagon zijn zulk soort zelfde sites opgericht, allerlei feitjes die je het idee willen geven dat Bush als het ware zelf het vliegtuig in het Pentagon heeft gegooid.
    Volgens mij is het gewoon allemaal toeval, en heeft de groep rond 2pac de hipe nog eens vergroot door die feitjes uit te laten komen.

    En om even op die kleine discussie van het communisme terug te komen. Geen enkel land is communistisch, er zijn alleen genoeg landen die het willen zijn. Communisme is alles gelijk, het volk heeft de macht, de arbeiders, de boeren, iedereen. En als je het niet geloofd vraag je het maar aan de oorspronkelijke bedenker van dat communisme geleuter, deHeer Karl Marx die is op dot moment lekker een pilsje aan het drinkje met onze inmiddels veel benoemde Tupac......... of leeft ie nog........... misschien leeft Karl Marx dan ook nog wel, kan hij gelijk laten zien wat hij nu echt met het communisme/marxisme bedoelde.
     
  6. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    het communisme in Azie het dat ook het mao-marxisme en in rusland Lenin-marxisme het zijn aanpassingen van hoe het bedoeld was....
     
  7. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is dood, maar komt zo af en toe terug. Kijk maar
    En vat dit nou niet meteen verkeerd op :{
     
  8. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    slap stripje
     
  9. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja best wel, k heb ooit wel es een vette flash ani gezien, die was wel een beetje disrespectfull maar toch ook wel weer grappig.

    Zie ziet dan een hele neppe Suge en Pac in die beemer zitten, ze stoppen bij t stoplicht, komt er een busje naast hun stoppen, gaat een schuifdeur open, komt BA eruit zetten met een machinegeweer.zegt ie:
    ba: HE TUPAC, U ATE MY CHEETOS DIDN'T!

    Klinkt er een hele neppe Pac stem NO MAN.

    ba: LOOK AT YA FINGAZ MAN, THEY ORANGE!!!

    dan gaat BA schieten dan zie je pac's hoofd met een stuk eruit maar aan t eind toch nog een foto met RIP 1971-1996 eronder


    Lees dit es:

    In September 1996 just after recording his second album for Death Row, "Makaveli : 7 Day Theory", Pac and Suge Knight had just seen the Mike Tyson-Bruce Seldon fight at the MGM Grand, and as they were leaving the hotel, 2Pac got into a fight with Orlando Anderson. It has been suggested that this was the cause of the drive-by shooting, or that the Notorious B.I.G. arranged the shooting as retaliation for 2Pac's comments that he slept with Biggie's wife, Faith Evans.
    Either way, Shakur was shot four times and was admitted to University of Nevada Medical Center. Six days later, he died from his wounds.

    Bron: deathrowrecords.net

    Je zou toch denken dat Deathrow er meer van weet dan de rest maar ja....

    het zou dus 7 dagen en Shakur was shot five times
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2003
  10. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^nee, in '94 werd ie 5 keer geraakt, in de fatale schietpartij '96 waren er 4 schoten raak. Hij stierf na 6 dagen ziekenhuis op de 7e dag

    1 zaterdag 2 zondag 3 maandag 4 dinsdag 5 woensdag, 6 donderdag en op de 7e dag vrijdag blies hij zijn laatste adem uit.
     
  11. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    keb hier een betrouwbare bron door wie tupac mogelijk is vermoord
     
  12. kierewietje

    kierewietje Diehard

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    1
    ik had vanaf het begin al het vermoeden dat hij niet dood was... makavali is toch de naam van een ridder die opstond na voor dood te zijn achtergelaten ofzo... de teksten in zijn nummers duiden ook op leven. ik zou het niet weten en zijn muziek boeit me nou ook niet zo veel dat het me veel interesseert, maar het lijkt me niet helemaal onwaarschijnlijk dat hij ondergedoken is.
     
  13. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Toch nog plezant dat mensen de moeite doen om wat informatie te zoeken.
     
  14. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    *ruikt sarcasme
     
  15. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    lol
     
  16. unrealmaster

    unrealmaster Badboy Killa

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben best een grote tupac fan en dacht altijd te denken dat hij in leven was (o.a. door hints in songs enzo en veel info op sites). Maar nadat ik de film Biggie and Tupac heb gezien weet ik niet meer wat ik moet geloven of wat niet:confused: . Want alle dingen uit de film komen heel geloofwaardig over en eerlijk gezegd zie ik Suge Knight best voor zoiets aan. Maar ja het blijft natuurlijk gissen maar ja als hij dit jaar niet terugkomt komt hij denk ik nooit meer en is hij echt dood. Trouwens wel een aanrader die film over Biggie and Tupac echt alles duidelijk uitgelegd e.d.
     
  17. 70ffL1n3

    70ffL1n3 God among insects

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    morsdood. zo dood als een pier (pieren leven toch ook?). er zijn autopsie foto's ; face it, he isn't coming back.
     
  18. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    die zijn nep... en verder... dank u voor uw geweldig aanvullende informatie, ik denk dat we jouw dus bij de 95% bullshit stoppen
     
  19. 70ffL1n3

    70ffL1n3 God among insects

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    nee die argumenten van 7 jaar en de bijbel (pagina 8 geloof ik?) zijn zo echt |:- . Het getal 7 is een bijbels getal. Dat komt altijd terug en als je lang genoeg zoekt dan vind je altijd wel aanwijzingen dat Aliens bestaan, Bush eigenlijk moslim is en dat Tupac weer terug naar aarde komt.

    spellingscheck ; jouw moet nu zonder w --> jou. Dank u.
     
  20. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    |:- ik had een 9,4 voor mn eindexamen nederlands en nog is het niet goed. Maar ik denk ook dat hij dood is en die theorie doet me ook vrij weinig, maar ik stel me er voor open.

    Ik ga niet in een topic onzinnige dingen rondzaaien als: Morsdood, zo dood als een pier. Daar heb je toch niks aan, zeg dan enkel dat er autopsie foto's zijn. Dan had je als reactie gekregen sorry die zijn nep. Maar nu ga je gewoon onzinnig lopen zeiken.

    Zo dat was mn zegje en als je nu boos wordt, sorry maar dit is mijn mening O-)
     

Deel Deze Pagina