1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

wat vinden jullie van tupac

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Osin, 30 jul 2003.

  1. 70ffL1n3

    70ffL1n3 God among insects

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat je er open voor bent ; prima. Maar kijk dan ook ff naar al die bronnen die dat claimen. Als een rap site zegt ; "hij komt terug" is dat dan betrouwbaarder dan als de BBC zo'n bericht vrij geeft?

    wat jij allemaal doet in een topic, mag van mij. Ik heb toch gewoon het recht om te posten wat ik wil? Bovendien ; ik heb aangegeven waarom ik denk dat die dood is. Die autopsie foto's zijn voor mij genoeg reden om dat aan te nemen (jaja ; ze zijn nep, shure). Dat ik er dan nog ff bijzet wat mijn conclusie is (dood, live with it) zie ik niet in waarom ik dan bij de bullshit moet worden gezet.

    9,4 voor Nederlands, netjes, maar over het internet is alles anoniem genoeg.
     
  2. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk nu vind ik het geweldig wat je post je onderbouwt het en gaat niet staan schreeuwen dat hij dood is... Alleen je eerste post vond ik niet geweldig en daar zeg ik dan wat van, niet omdat ik je niet mag maar omdat je 30 van die blaatende mensen hebt in deze thread alleen al.

    Tuurlijk mag jij het onzin vinden als zo'n rapsite dat zegt en je kan beter inderdaad BBC vertrouwen. Maar het enige wat ik zeg is dat je niet moet gaan roepen hij is dood, zo dood als een pier, face it. Hiermee doe je bijna deligerend alsof de mensen die er wel in geloven hun ogen eens open moeten doen en niet zo uit hun nek moeten lullen. Dat vind ik gewoon niet kunnen... maar zoals al eerder dit is mijn mening.
     
  3. kierewietje

    kierewietje Diehard

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    1
    ik denk idd dat een tekst in een liedje meer zegt dan wat de bbc verteld... als hij niet echt dood is, is hij dus in een soort wittness protection plan gekomen en heeft de politie hem 'dood' laten gaan... de bbc neemt dat dan klakkeloos over... simpel! ik ben heel nuchter, en heb niet eens de wens dat hij nog leeft (ja gun het een ieder), maar ik heb gewoon een vermoeden
     
  4. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    dood, de pers verkopers dat soort gasten beweeren af en toe nog dat ie nog leeft alleen maar zodat zijn cd` s beter verkopen the bitches..
     
  5. matje

    matje Soco Socoo!!!

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is er trouwens zo geweldig aan tupac, leg mij dat is uit.
    Kan hij zo goed rappen, is hij heel snel, zijn z´n teksten heel goed of steken ze goed in elkaar.
     
  6. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    koop 'me against the world' of Makaveli 'the don killuminati the 7 day theory' en ontdek zelf wat er zo goed aan em is

    ~1~
     
  7. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    denk ook dat ie dood is, hij kan veel geld hebben maar om zolang onder te duiken? iedereen wil bewijs of hij leeft of niet, een foto is dus ontzettend veel waard, geloof als iemand ook maar het kleinste gevoel heeft dat hij tupac gezien heeft probeer je dat toch gelijk te bewijzen. Maar nog het meest zekere maakt mij dat tupac toch echt niet als een kluizenaar gaat leven. Komop zeg, die gast gaat echt niet in zijn eentje op een eiland wonen.

    Je weet het natuurlijk nooit zeker maar als hij nog leeft is ie beter als houdini
     
  8. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Als hij 10 dagen ergens gaat zitten (baardje aan laten groeien) en dan gaat ie in een of ander malibu groeiend land wonen, herken je iemand niet zo snel hoor...:+

    Ik weet niet wat ik moet denken van zijn "verdwijning", aan de ene kant denk ik van: "die kerel is gewoon dood", maar als je al die andere dingen hoort dan denk je van :" is ie nou wel dood". Dus ik wacht gewoon lekker af...

    Peace :cool:
     
  9. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    nog drie weken
     
  10. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    ja, en nog 15 weken tot Sinterklaas :{

    oh, wacht even 15-3 =12 en als je dat omdraait krijg je 21, en dat is de leeftijd van mn broer, en die heeft gister een lied gehoord van Tupac :{ :{

    ik vind het zo ongelofelijk naief om te denken dat hij terugkomt...
    (nou sta ik wel voor lul als ie terug zou komen) 8)

    maar gelukkig komt ie niet terug
     
  11. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Geen kwaad woord over onze goedheiligman!!!
     
  12. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Misschien laten ze op de dag dat ie terug "zou" komen, wel een videoband zien, die hij heeft op gestuurd. Met daarin Tupac die lekker (nog) bruin(er) ligt te worden....en dan zegt ie het één en ander...zou ook leuk zijn...:)
     
  13. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    Een soort osama videoband :) of misschien zit hij daar wel met hussein en osama, die dan beatboxen en tupac zit dan te rappen 8)
     
  14. THRM

    THRM Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    wat doe je nou moeilijk joh de topictitel is toch "Tupac dood of levend???" en hij antwoord gewoon nee hij is morsdood en dat is dus geen onzin. dus fok op met je domme theorie van je 7 jaar want die overige 5% wat jij rondzaaid dat is pas onzin!
     
  15. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zaai nix rond als je goed leest weet je dat ik denk dat hij dood is, hier is alleen een discussie aan de gang en mensen komen met nuttige argumenten aan en dan komt hij er opeens tussen door met enkel: hij is morsdood...heel irritant, zeker omdat het nix toevoegt aan wat we al hadden en het over komt alsof hij de mensen dom vindt die wel denken dat hij leeft, nogal deligerend... verder reageerde ik idd heel fel maar dat was omdat ik al sacho was...
     
  16. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik wil niet denigrerend doen maar volgens mij kent vrijwel iedereen heden ten dage de betekenis van het woord denigrerend. Het is echter jammer dat niemand het correcte woord gebruikt.

    Zo zeggen steeds meer mensen dat ze zich niet "degenerend" willen laten behandelen. Dat vind ik nogal dom.......

    Deligerend is mij helemaal een raadsel. Is dat een contaminatie van delegeren en denigreren ?

    Dan word je dus behandeld als een minderwaardige leidinggevende.......

    Lang leve de zeikerd die over spelling begint.
     
  17. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    tjaa euh woorden met meer dan twee lettergrepen.... |:-
     
  18. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    God has a plan and the bible unfolds this wonderfull plan through a message of prophecy, God send jezus into this world to be our lord and savior, and if the lord does return in the comin 7 dayz we will see you again on another episode of bible prophecys
     
  19. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    oja pac komt terug he binnekort..
    wie gaat er trakteren als hij niet terugkomt?????
     
  20. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Wanneer komt 'ie nou :9?
     

Deel Deze Pagina