Wat vinden jullie van vliegen?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Xmaster, 8 feb 2004.

1. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Heb ook best wel vaak gevlogen, maar het is dat't sneller is als met een auto/bus. Want ik heb echt een pest hekel aan vliegen.
    Krijg geen paniek aanvallen ofzo, maar aan de gedachte 10km hoogte, ruim 900km/h:eek: .....slik... liever niet:cool:.

2. RuffRyder

RuffRyder 360ยบ

Leuk Bevonden:
    2
    Heb al 6x van Amsterdam naar Zuid Amerika gevlogen (9 uur heen, 9 uur terug), en bijna alle keren met dikke turbulentie, maar 't blijft een 0wnage ervaring :).

[edit]

Ohja, ben 14..

Laatst bewerkt: 8 feb 2004
  3. Iron Maiden

Iron Maiden kikkE op jezelf.....

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb nooit gevlogen ( ben 15 ) maar goed,
    ik ben wagen ziek als ik achter in een auto zit en voor niet maar heb je daar geen last van in een vliegtuig?

4. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    Dan ga je daar toch ook voorin zitten ;) :+ }:]

5. TheWalrus

TheWalrus Guest

Vliegen is niet ernstig, ik heb ooit eens gevlogen en als je eenmaal in het vliegtuig zit stelt het weinig voor. Wel heeft vliegen meerdere nadelen, door de hoogte ben je wat suffer dan normaal, het lange zitten bij bepaalde vluchten is trombosegevoelig en als je met oorontsteking instapt zit je ook met de gebakken pren :)

6. slicer

slicer iech bin de beste

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog nooit gevlogen
    dus ik kan niet zeggen dat ik bang ben
    maar ik ga liever met de bus
    15 uur in een bus geradbraak op je bestemming komen en dan zeggen
    JA IK BEN EINDELIJK MET VAKANTIE
    das voor mij vakantie
    niet 3 uurtjes in een vliegtuig om vervolgens in spanje aan te komen
    in drie uurtjes ben ik met de auto in amsterdam

snappie

7. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb alleen gevlogen in zo'n klein vliegtuigje, was echt cool. Kreeg wel last van m'n oren bij opstijgen, maar dat viel wel mee. Helaas was er niet genoeg tijd om over mijn huis te vliegen.

8. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Eigenlijk snap ik het niet, ik vind het juist fantastisch dat je in 4 uurtjes 3000km van je woonplaats vandaan kan zijn.

9. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Het mooiste moment vind ik als je bij zonsopgang of zonsondergang bonven de wolken vliegt. Dat ziet er zo mooi uit _O_
    En tijdens lange reizen maak je zelfs meerdere zonsopgangen/ondergangen mee als je de goede kant op vliegt.... spectaculair :9

10. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste x vond ik het super (6 jaar geleden). De 2e x (half jaar geleden) vond ik het al een stuk minder spannend. Ik geef er weinig meer om. Het boeit me nie zoveel, ik ben er nie bang voor en het is ook nie zo dat ik het super vet vind.

11. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Je hebt idd. gelijk dat de periode tussen het stijgen en dalen vrij saai is. Maar ja, autorijden is altijd saai.....

12. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hbe ook al een paar ker gevlogen kort vluvhten zijn wel te doen maar lange niet echt: oostkust amerika 2x!!

Maar als je met singapore airlines gaat dan zitten er van die schermpjes in de voorstoel, met een controller...kan je spelletjes doen!!En kan je gewoon uit 5 a 10 films kiezen die je wilt kijkien die nog niet eens uit zijn in de bios in nederland...Maar de vliegervaring vind ik absoluut niet eng ofzo, ik vind hetzelfde als een auto, voor mij gevoel, alleen het stijgen is wel een vette ervaring en het landen/dalen!!

Maar het eten is niet te eten, om te kotsen!

13. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Mwah...... het eten is afhankelijk van de vliegmaatschappij....
    Het eten van de KLM vind ik over het algemeen nog te pruimen....

14. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    Vloog 1x met Delta Airlines binnen de VS zelf met een vriend. Nu stonden ze al niet erg bekend om mooie stewardessen, maar wij hadden echt het toppunt met een vrouw die al bijna 60+ was.
    Een opmerking als "kut, hebben wij weer, iedereen heeft een lekkere stewardess en wij hebben een afgedankte oma als rukmateriaal".
    Bleek het een geimigreerde Hollandse te zijn :mad:

15. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook al best wel vaak gevlogen, 4 keer langer dan 9 uur, maar ik vind het echt super, die snelheide als je opstijgt:D ik ben totaal niet bang voor vliegen, alleen als je land vind krijg ik altijd wel heel erg veel pijn aan m'n oren

16. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ha,ha _O_ .... en wat zij ze toen?

17. ZeRo T

ZeRo T Banned ;)

Leuk Bevonden:
    0
    vliegen pwnt _O_ Mijn favo transport middel om van A naar B te gaan, op grote afstand dan :p En dat mensen er bang voor zijn.. pussies O-)

18. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vliegen vind ik best leuk en zeker nie eng, krijg alleen altijd zo'n pijn aan m'n oren bij het opstijgen en landen
    Uit het vliegtuig springen is btw ook wel leuk ;)

19. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    De enige keer dat ik ooit heb gevolgen was aan een parachute tijdens een potje "spring-van-de-berg-en-op-je-parachute" en ik moet zeggen dat dat wel errgggg vet was :)

20. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een potje wat?!
    Heb een paar keer parachutegesprongen nu(8x) en het is erg vet, alleen uit kijken bij 't landen(auw, mijn been)

Deel Deze Pagina