1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat vinden jullie van vliegen?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Xmaster, 8 feb 2004.

1. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Meerdere malen gevlogen, opstijgen en landen is leuk. Voor de rest an ik er niets goeds over zeggen. je moet wachten totdat je p je bestemming bent. Het is net zoals de bus, saai...

2. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    I Loveee turbilentie :9 Te vet gewoon. 2 Jaar geleden toen we naar St. Maarten gingen vielen we een paar keer echt een stuk naar beneden. Al die mensen schreeuwen :D Supervet whaha. Ik vind het gewoon super om te vliegen. Zo zie je de wereld eens van boven. Een hele belefenis gewoon om de bergen met besneeuwde toppen/sahara/car. oceaan van boven te zien :cool: Ik heb ook totaal geen angst ervoor om te vliegen. De technieken die ze nu gebruiken zijn gewoon goed en het gaat maar een enkele keer mis. Maar je kunt ook in een dodelijk ongeval ver raken op straat... Dus overal zijn risico's

3. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Precies, vliegen is de veiligste manier van reizen. Maar als het mis gaat dan gaat het goed mis.... en je kunt er niets aan doen.

4. Rentaur

Rentaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit in een vliegtuig gevlogen.

Wel van de fiets afgevlogen maar dat teld niet denk ik. lol

Ik ga binnenkort naar Zuid Afrika dus zal dat voor mij de eerste keer zijn.

Deel Deze Pagina