1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat was je engste spelervaring ooit?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door metzman, 20 jun 2003.

1. mars15

mars15 Guest

Hidden and Dangerous

om niet gezien te worden enzo in zo donkere missie al helemaal

2. een film. een trailer van een film die in de bios moet verschijnen. eh...ah ja...de amytiville horror of zoiets. ik keek de trailer uit en ik kon niet slapen...
    nu nog steeds moeilijk...

3. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Het gaat hier toch duidelijk om je engste SPELervaring en niet over films.

btw: Hoeveel nieuwe accounts was je trouwens nog van plan aan te maken pls_devil?

En om gelijk weer even ontopic te gaan, het beste schrikmoment imo is en blijft toch nog wel het stukje uit de allereerste Resident Evil op de PS1 waarbij je door een lange hal moest lopen, er een scary muziekje startte en er plotseling twee zombiehonden door de ramen kwamen gesprongen. Classic gaming moment :cool:

Laatst bewerkt: 14 jun 2005
  4. what a fuck?????
    misschien bedoel je familie uit hasselt maar dit is mijn eerste account!
    ik zweer je het!

Laatst bewerkt door een moderator: 14 jun 2005
  5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe weet jij dat ie uit hasselt komt?;)

6. doordat dat bij zijn profiel staat: check de tread over verbeteringen tov vorige splinter cells in splinter cell chaos theory nl forum
    dus eigenlijk hier

en een neefje van mij heeft ook een xbox dus die zal het vast wel zijn

7. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    _O_!

Mijn engste spelervaring is ook al in Doom3. 5.1 surround..Brrrrr!
    Wel mooi gemaakt though...ze bereiken hun doel :cool:

EDIT:
    Ban datum = aanmeld-datum?

Laatst bewerkt: 14 jun 2005
  8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jezus.

Anyway, verbeter dan iig je post-gedrag, want je spamt er net als 'je neef' op los.

9. ok, het zit in de familie

ik zweer je, ik zal rustig aandoen. echt waar.

10. Dio

Dio Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    toch wel last gehad van claustrofobie in 'The Suffering', in die kelders en vooral dat huis... (met baby-kreetjes enzo)

11. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    100% AvP als je als marine speelt, en dan het lvl dat je die alien infested base in moet en je die motion tracker hebt. Je ziet ze op je rader en hoort die piejes steeds harder worden (ze komen dichterbij) maar waar je ook schijnt met je flash light je ziet ze niet. En als ze dan eenmaal "ergens" vandaan springen/ rennen dna zijn ze zo snel dat je je helemaal de tering schrikt en niet meer weet waar je moet schieten.

12. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Fatal Frame/Project Zero.

13. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen bij Resident evil eigenlijk:

-In die lange gang met die honden op de PSX versie: Wie schrikt er nou niet voor de 1e keer?
    -In die lange gang met die honden in de Remake: Ik had me voorbereid, wist dat het ging gebeuren, er gebeurde niks, nou ja looop weer terug, gebeurt nix. later in het spel al 8x doorheen gelopen en was nu wel veilig springen ze alsnog
    -In de courtyard in de Remake, als er een zombie/gast zo opgehangen is in een kamer en bungelt een beetje rond en je moet er een stuk of 5 keer langs. Damn elk moment was ik bang dat hij zou vallen :D

14. Robertione

Robertione Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eternal Darkness en Resident Evil toch wel

Eternal Darkness heeft niet echt schrikmomenten, maar wel creepy sfeertjes waar je een beetje paranoia van wordt

15. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    resident evil 2 was een kleine mannake en die zombies van buiten grepen mij vast door die muur dat vond ik wel scary mann

16. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Pff ... ik was laatst Doom³ aan het spelen ... In het donnker dus.

Loopt opeens iets achter me op de parket vloer, in het pikke donker ...

Echt zovan: Tik tik tik tik

Nouuu ... ik was echt helemaal verstijfd, en mijn haren stonden rechtovereind !!

Toen deed ik in een flitsende beweging de lamp aan, en draaide me om ...

STAAT MIJN HOND DAAR !! Nouuu ik heb dat beest nog nooit zo uitgescholden 8)

17. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Die hond kan er toch niks aan doen dat jij zo bangelijk bent aangelegd. Een beetje zielig voor de hond vind ik het wel. Die denkt: Hee, mijn baasje is nog wakker, die ga ik gezellig gezeldschap houden. Wordt hij uitgescholden.

:+

18. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Niet dat ik zo erg schrok maar Bij Eternal Darkness.
    je krijgt bij ED als je elke keer van die Schrikmomenten tegen komt komen er beelden te staan dat je Cubes het niet doet.. terwijl hij het perfect nog deed
    Maar toen kreeg ik iets... Dat al Mijn saves werden verwijderd dus ik gelijk dat ding uitzetten was het allemaal fake moest ik helemaal overnieuw -.-

en bij Doom 3... ik ben het eerst best wel vaak geschrokken maar bij de 2e Level ging het al wat minder maar toen die Pinky Monster net aankwam, dus ik dacht zo hij zal wel via de Deur gaan, maar nee draait die Pinky monster zich om en breekt hij de glas terwijl jij heletijd met je wapen op die Deur zit te richten en niet op de glas naast je en ik dacht al who the fuck zit nou naast me?... hehe

19. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik schrok me dood bij het spelen van The Suffering! Ik speel nooit horror spellen (kijk wel horror films ofcourse8)), dus ben niet zoveel gewend!
    Ik krijg op een rustige vrije dag via de post men nieuwe spelletje binnen, ga naar boven spelen (klaar lichte dag)! Dus ik start spel op, zat lang te kloten! En vond het spel eigenlijk maar niks, maar ik hield nog even vol, in de hoop dat ik het nog leuk zou gaan vinden. Loop ik door die gevangenis, het kamertje van zo'n bewaker in! Ga een beetje op die camera's lopen drukken. Krijg je dus beelden op die camera te zien. Ik zit niks vermoedend half slapend te zeppen op die camera. Zie ik opeens op die camera mezelf op die camera drukken, met achter me een zombie! Ik zet snel die camera uit en kijk achter me, NIKS! Man ik scheet 'm 10 keer! Zat helemaal te trillen in me bank, maar aangezien ik half slapend zat te spelen, vraag ik me nu af of het echt zo was, of dat ik het me gewoon heb verbeeld!
    Ik heb iig het spel meteen weer weggedaan, aangezien ik het toch al niet zo leuk vond, en dit was de druppel! Nja...ik weet iig zeker dat horror games (wel de films) niks voor mij zijn!

20. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    gaat het wel goed met je!!!

Deel Deze Pagina