1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat wens jij Jim toe voor zijn verjaardag!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rinus, 12 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    een Xbox Live communicator zodat ie zn stem kan vervormen ;)

nee ff zonder gein, zoals Gerbo al zei, hij heeft best veel bereikt al...en iedereen zou dat wel willen, dus waarom gunnen we het hem die jongen niet...nou verdiend ie tenminste het geld om een Xbox te kopen :9

2. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt deze post gaat echt helemaal nergens over. Laat een ieder lekker in zijn waarde en focus je zelf op de dingen die je zelf leuk vind maar ga niet mensen zo publiek voor lul zetten en afzeiken.

Echt ik snap niet dat een moderator zon Post post ze willen het niveau van het forum op peil houden zeggen ze dan rot toch op.

Doe normaal

3. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind dat iemand zoals Hind het meer verdiend had, een zuivere stem een veel hoger bereik en niet zo monotoon als Jim.

Maar het gaat hier niet over de uitslag van Idols, maar wat we Jim toewensen voor zijn verjaardag.

Een optreden in het centrum van Bagdhad verkleed als amerikaans militair!

4. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    had je wat vaker moeten bellen voor hint als je dat vind maar ga die jongen niet zitten afzeiken om dat jij vind dat iemand anders daar had moeten staan ga toch weg man. Echt wat een zielig gedrag.

5. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Als je een discussie wilt aangaan kan je ook normaal reageren hoor, hoef je niet gelijk beginnen te schelden:'-(

6. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou moet je niet zielig gaan lopen doen dat ik scheld hoor stel jim zo dit lezen trap je hem misschien net zo op je ziel zoals jij je nu voelde toen ik dat schreef wie de baal kaats kan hem terug verwachten

7. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik wens een hertelling van alle rondes waar hij is langsgegaan:D

8. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Ik hoop dat hij dit leest, dan weet hij tenminste wel waar hij aan toe is, en dan weet hij ook wat hij muziekliefhebbers aandoet.

Dat die jongen nog geen gehoorbeschadiging van zichzelf heeft opgelopen zeg.

9. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt jemig wat ben jij een zielig mannetje echt waar. Als je het niet mooi vind moet je er niet naar luisteren. En als je het hoord op de radio schakel je naar een andere zender.

Echt ze zouden je van dit forum af moeten trappen. Echt ik weet niet of je het weet maar je zet jezelf en het forum echt niet in het positive dag licht. Ik heb misschien een grote mond maar durf het wel voor een ander op te nemen.

10. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij mag iedereen posten over onderwerpen die hem/haar aanspreken, mits het binnen de grens van het fatsoenlijke past.

Dat betekent ook dat iedereen die het er eens of oneens mee is mag reageren, zoals jij nou doet.
    Ik verkondig MIJN mening, niet de mening van het forum, en als mensen het daar mee eens zijn of niet moeten ze zelf weten.

Feit blijft dat IK vind dat er eventueel maar een VN resolutie moet worden afgekondigd tegen iemand die zich ten onrechte uitgeeft voor zanger.
    Als JIJ Jim als zanger goed vind, is dat jou goed recht, maar dat betekend niet dat ik het daarmee eens hoef te zijn.

11. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het helemaal eens met misticmac.
    Toen ik de titel las dacht ik al van die topic zou allang dicht zijn omdat er van die spam berichten in komen. Tot dat ik zag dat er een mod deze topic had aangemaakt.

Maar ik durf te wedden dat als een xboxworld lid deze topic had aangemaakt dat hij binnen 2 sec dicht was gegooid.

Wat ik wens voor Jim is geen hol, omdat ik hem helemaal niet persoonlijk ken. Maar om het zo in de af te kraken vindt ik maar behoorlijk kinderachtig.
    En als je vindt dat hij zo slecht kan zingen, zou ik zeggen probeer het zelf even. En niet zo jaloers doen als een kind van 10.

12. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar je bent gewoon een ontzettende zeikerd,

volg je eigen advies, bevalt deze thread je niet, ga dan naar een ander, of liever een ander forum....ga iig niet hier een beetje de thread lopen verzieken....

wat wens ik Jim toe voor zn verjaardag???

oordoppen....hoeft ie niet meer naar zn eigen geluid te luisteren }:]}:]

13. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Even voor de duidelijkheid, schelden is nog steeds uit den boze!

Dit geldt zowel voor de voor- als tegenstanders.

14. hello

hello Guest

uhhh wat doe jij dan??? jij loopt iemand niet uit te schelden.

Ik snap het allemaal wel. Je bent gewoon jaloers omdat je zelf nog een zielig moderatoortje bent en je geen wijven kan krijgen (alleen Wouter).

Sorry hoor je bent gewoon diep triest Rinus

Laatst bewerkt door een moderator: 12 aug 2003
  15. Puntopower

Puntopower Scheurneus

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer... dit is nu zo'n topic waaruit je kan opmaken dat de meeste onder ons nog wat onvolwassen zijn...
    Wie maakt zich nu druk om het feit dat deze gast niet kan zingen.
    Vind je het bagger: luister er dan niet naar!!
    Bovendien zijn we toch niet uitgenodigd op zijn verjaardag!:D

16. gamejunie

gamejunie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het ergste vind ik nog als je je mening geeft dat ze ja dan meteen het recht ontnemen om een antwoord te kunnen posten

groetjes MisTicMac

17. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Het Rasborascaldumakalata virus!!!!

18. hello

hello Guest

helemaal mee eens Puntpower. Die zielige pubertjes hier.

19. jed

jed :P

Leuk Bevonden:
    0
    Zielige Jim, hij kan er zelfs ook niks aandoen dat hele volkstammen BreezAhsletjes achter m aanzitten. Hij weet vast wel van zichzelf dat ie niet zo goed kan zingen :), elke keer zegt ie namelijk dat ie het totaal niet verwacht had etc.. :p

20. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer is die travo van een jim eigelijk jarig?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina