Wat wens jij Jim toe voor zijn verjaardag!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rinus, 12 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonardo15

leonardo15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niet jaloers zijn mensen, als je btr kan zingen dan hem DOE MEE MET IDOLS 2. Fock he beetje zeure overt dat hij niet kan zinge. Je kan je al opgeven voor Idols 2 hoor, ga je gang als je denkt dat je het beter kan.

2. gamejunie

gamejunie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sluit me volledig met de mening van Puntpower en Hello en Cyberninja aan. Zoals cyberninja als zijn posten ij zon post word deze geblok dan word het gezien als een vervolg van de mars campagne Ja tuurlijk ik zie hier geen verband mee. Het zijn hier gewoon een stelletje opzich kikkende moderators die geilen op macht meer niet. Ik kan jullie lekker blocken en wij mogen alles en jullie niet. Echt ik kan me hier zo kwaat om maken. MisticMac

3. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    wrm hoeft dit nu nie in de mile dan.. dit is toch ook geen serieus onderwerp waarover gediscusieerd kan worden?

4. Puntopower

Puntopower Scheurneus

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heeft het voor zin om dan te reageren? Je raakt er alleen maar gefrustreerd van. Dus conclusie: gewoon niet meer reageren.:confused:

5. Ghost

Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    Ode aan MisticMac
    Hij heeft wel gelijk :)
    Trouwens was leuk gisteren met Sen erbij ;)

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

En betreft Jim:
    Wens ik een goede carriere toe, want ik zie graag mensen gelukkig

Laatst bewerkt: 12 aug 2003
  6. hello

hello Guest

wat hebben trouwens die pubertjes in dit forum slechte humor
    Rinus, Jeroen, Virus 666, The Matrix, Jaaps, Mojoo, Deathrow, Nielzo, Tjakaaaa en ga zo maar door. Maarja jullie kunnen er niets aan doen dat jullie wat miner getalenteerd zijn. Ga wat doen met je leven en loop niet anere mensen voor lul zetten.

7. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    :) Jepe dat is mijn talent.

8. hello

hello Guest

zielig

9. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja heel erg zielig ja vind het alleen jammer dat de mods nu niets meer zeggen valt me wel op vind je niet hello

10. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha omg heb ik jouwn idool gekewst :).......

beeter zoon pubertje met een slechte humor.

dan zoon pubertje als jouw die elke keer in ze broek moet graaien als hij de stem van onze beeldschone jim hoort,,,......

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Heren,

|:- Houd het netjes... niet andere voor gek zetten .. Respect

12. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Een nog zwaardere stem, kan ie lekker pronken, NOT

13. Puntopower

Puntopower Scheurneus

Leuk Bevonden:
    0
    sjeezus... ooit van de dikke Van Dale gehoord?:D

14. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    ik doe wat met mijn leven hoor. Maar ik zeg dat gewoon omdat ik vind dat hij niet kan zingen. Dat is mijn mening, if you don't like it, jmmr dan. Ga dan niet gelijk lopen zeiken. Mensen mogen hun mening uiten, maar dat is denk ik voor jou moeilijk om te aanvaarden. Als je het niet leuk vind dat we andere mensen voor lul zetten, dat trouwens best meevalt, ga dan ergens anders rondhangen, maar niet in deze thread. Want als je er niet van houd, waarom kijk je dan in deze thread en blijf je dan posten. Kan jou het schelen wat wij doen. Of jij nooit mensen voor lul zet op het forum of in het echt

en je schrijft men naam verkeerd

Laatst bewerkt: 12 aug 2003
  15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik sluit me met deze opmerking van Rinus aan ... Houd het netjes hier

Tja.. ik denk dat Jim alleen de finale heeft gehaald, omdat het zo'n knappe jongen is. Zijn plaatjes verkopen .. dus er is een markt en vele vinden hem dan ook cool.. Maar andere kunnen hem niet uitstaan ... ik snap er geen snars van .. maar eet nu wel veel minder mars

16. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als tuurlijk iedereen neemt wel is iemand in de maling of zet je iemand wel een voor lul dat doet iedereen maar ik doe het wel in iemands gezicht zodat hij zich kan verweren en me des noods terug kan pakken heb ik geen probleem mee. En het toppic zoals deze is gemaakt zou ik geen probleem me hebben als ze niet gelijk Jim af gaan zeiken de mensen die je dan moet aan pakken is het management van de persoon in kwestie Jim heeft hier gewoon geen kut mee te maken hij zal wel moeten omdat hij een contract heeft waar andere mensen aan willen verdien.

17. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is Jim degene die niet kan zingen en niet zijn management (alhoewel die er waarschijnlijk ook niet veel van bakken :p). En dat contract heeft hij aan zichzelf te danken, want hij heeft zich ingeschreven voor Idols.

18. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    Must I Say More!

Respect To TJAKKAAAA

19. gangsta xbox

gangsta xbox xbox will never die

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net alles even zitten lezen en ik vind het maar een triest topic als bv ik het zou open zou het zkrz binne een paar seconde gesloten zijn maar alleen omdat een mod het was is ie nog open
    :{ en verder geef ik MisticMac volkomen gelijk dat hij hier zo op reageerd toen ik het net las zat k me er ook behoorlijk pissig over te maken als dat iemand van jullie het beter kan ga dan eerst zelf maar eens proberen om zo ver te komen als jim is gekomen
    ik zeg niet dat ik hem zo geweldig vind maar zo een jonge verdiend respect en het is gewoon zielig om hem hier op een forum af te gaan kraken

20. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    door gebrek aan een Jim op dit forum is het onmogelijk het in zijn gezicht te doen. dus moet het maar zo, en het is ook heus niet zo, dat we alles(of ook maar iets) er aan doen om te zorgen dat Jim hier niet achter komt of wat dan ook...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina