1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat wens jij Jim toe voor zijn verjaardag!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rinus, 12 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe ook niet net alsof ik kan zingen(nou ja, alleen onder de douche, maar niet op tv!!!)
     
  2. gangsta xbox

    gangsta xbox xbox will never die

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    van mij mag je hem best triest vinden en allerlei andere zaken maar ga hem dan niet in een topic zo af lopen zeiken
     
  3. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar het ergste vind ik nog dat mod fardo mensen in het gereel probeerd te brengen door te zeggen dat je respect moet hebben voor een ander. Snap daarom al helemaal niet dat ze dan toe staan dat een Mod als rinus zon post kan plaatsen en iemand daar mee afzeikt en niet in zijn waarde laat. Graag reactie Fardo
     
  4. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Jammer dat er tegenwoordig mensen zijn die het begrip cynisme niet begrijpen!!

    En wat betreft de uitdaging om mee te doen aan idols 2, ik weet van mezelf al dat ik niet kan zingen dus wat heeft het voor een nut om mee te doen, ik ken me eigen grenzen waren er maar meer.
     
  5. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad een zeer loos topic... Het klinkt natuurlijk wel heel stoer om zo'n ventje af te kraken, maar hijz jonger dan de meesten van jullie, en hij heeft al 50.000 keer zo veel bereikt. Jaja, tkwam door Idols, dus... Iedereen heeft een handje omhoog nodig.

    Kben geen Jim fan, maar ik ben zeker geen Jim tegenstander. En als je dat wel bent, dan vind ik dat je best een topic erover mag starten, maar niet op deze manier :confused:

    Stoere/zielige mod :eek: Jij mag het zeggen.
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2003
  6. Puntopower

    Puntopower Scheurneus

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    is het misschien een idee om deze topic op slot te gooien?
    Zijn we van al dat gezeur af... iedereen blij|:-
     
  7. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt rinus als je nou eens echt een goed onderbouwen antwoord zou geven en het niet op cynisme gooit zou ik het misschien nog in een ander dag licht kunnen zien maar het eninge wat je kan is opmerkingen maken en niets onderbouwen.
     
  8. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet wel wat dat inhoud, dat zal iedereen wel weten. Maar ten eerste maak je zoiets duidelijk door toonverandering, en is dat niet altijd even herkenbaar op een forum. En ten tweede, het is nog steeds even afkrakend :)
     
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    egt dit is de beste topic ooit geopent :cool:

    Jim, ik wens je een prettige verjaardag toe, maar drink niet te veel BrEeZaHs want daar ga je gek van doen, en plz hou je mond dicht want dat geluid wat er uit komt..


    /edit lol ik zag net mensen die kritiek hadden op deze topic.. HOE HUMORLOOS KUNNEN DIE ZIELIGE BREEZAH ZEIKNEUZEN ZIJN.. omfg, als je deze thread niet humoristisch vind, post er dan niet in :{
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2003
  10. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Of dit nou je verjaardag is of niet, jij hebt alvast een cadeautje te pakken: een waarschuwing! Ik ben die loze opmerkingen van jou meer dan zat.
     
  11. gangsta xbox

    gangsta xbox xbox will never die

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen die dit wel leuk vinden zijn egoisten die andere mensen niets gunnen en ze dan maar af gaan kraken
     
  12. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoort een "humoristische" thread als deze dan niet in "the green mile"? Want ASEL zou toch iets serieuzers moeten zijn geloof ik...
     
  13. gangsta xbox

    gangsta xbox xbox will never die

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig zijn er ook nog mensen die het wel begrijpen en snappen dat dit niet grappig is:)
     
  14. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Hartelijk gefeliciflapstaart.
    ik hoop als je snel een homo vind die uit ver hiervandaan woont en je met em mee gaat.

    Succes!
     
  15. Puntopower

    Puntopower Scheurneus

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom sluit je de zaak niet dan?
     
  16. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8

    OMFG DOED WEET JE WEL WAT HET DOEL VAN IDOLS WAS???
    blijkbaar niet.. :{
    het gaat nog steeds over wat je jim voor je verjaardag wenst, en dat is nog steeds humoristisch aangezien heel Mars die campagne heeft opgeblazen van hier tot Tokio.. blijkbaar zijn er zoveel minder intelligente mensen hier op het forum die zo op die hele jim geilen dat ze zich er gewoon gekwetst door voelen..

    feiten:
    1. Jim kan gewoon egt niet zingen, hoezo een feit?? hij kan geen toon houden, en heeft ook geen uitgebreid repetoir aan tonen..
    2. Mars maakt een gigantische reclame voor jim zijn verjaardag, en wat ze JIJ hem wilt wensen..

    ok met deze dingen kunnen we dus concluderen dat je hier humoristisch op in kan spelen, we leveren met een vleugje humor kritiek op deze gigantische opgeblazen BULLSHIT..
    we zitten jim niet af te zeiken, we leveren kritiek rondom jim..
     
  17. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Omdat ik dat doe

    we hebben wel genoeg belachelijk gemaakt en elkaar lopen stoken.
     
  18. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Als eerste zal ik het begrip cynisme eens uileggen, het betekent dat je dingen met een korreltje zout moet nemen, dus als ik zeg:

    "Jim in het centrum van Baghdad op laten treden, verkleed als amerikaans soldaat"

    Dit wil niet zeggen dat ik al bezig ben met een toernee van Jim, en ook niet dat ik hem dood wens.

    Ten tweede zie ik op dit moment niet in waarom IK mijn antwoord moet onderbouwen, ik heb immers de thread geopend en zo te zien weet iedereen heel goed waar het over gaat.
    De mensen die negatief reageren op de thread, die behoren hun commentaar te onderbouwen, en dan komen ze alleen met "Zielig gedrag" "wat ben jij zielig" enz

    Als ik zeg dat Jim totaal geen tempoversnellingen kan hebben omdat hij dan onverstaanbaar word, dat zijn toonbereik heel erg laag is, dat zijn engels niet echt super is en hij gewoon loopt te mompelen, een voorbeeld van zijn eerste single:

    Tell her you love her.

    Wordt gezongen als:

    Teller joelaffer.

    Er zit totaal geen intonatie in en dat klinkt totaal niet als je daarbij ook nog eens heel monotoon zingt.

    Jim is een puur marketing product die door zijn uiterlijk en aantrekkingskracht op te jonge meisjes de finale heeft gehaald van een show voor zangers/zangeressen.

    Dit betekent niet dat ik fan ben van Jamai of Hind, maar deze twee hadden wel meer noten op hun zang.

    Ik gun Jim alle geluk van de wereld hoor, maar hij had beter model kunnen worden want zingen is niet zijn sterkste punt.
     
  19. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Een feit dat hij slecht zingt? Uh... juist. Sukkel. :)

    Anyways, waarom schenk je zoveel aandacht aan die jongen terwijl je hem toch niet uit kan staan? Toch wel jaloers? Thought so...

    Vind 't een prima gozer met een redelijk aparte (positief bedoeld) stem.
     
  20. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    omfg, ZIE JE ER DE HUMOR NIET VAN IN.. het gaat om die campagne, om het gebeuren rond Jim.. om de feiten dude..


    probably gaat het je gewoon de pet te boven..|:-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina