1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat wens jij Jim toe voor zijn verjaardag!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rinus, 12 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik wens Jim bij deze een glansrijke carrière als fotomodel toe! *)
    Geez is het nou moeilijk om ook maar ÉÉN argument neer te zetten zonder er een persoonlijke aanval van te maken?? |:-

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

3. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    *wenst met Eckie mee :D

Nee serieus, al had er puur op zang-capaciteiten geselecteerd geweest had Jim nooit en te nimmer zover gekomen. Dat is mijn mening.

Precies wat Rinus zegt, zijn stem is saai, nee zelfs soms irriterend om naar te luisteren. Monotoom, geen bereik, slechte intonatie en geen geweldige Engelse uitspraak.

Maar het zal verder echt wel een lief jochie zijn, die ook best goed kan zingen en die gewoon heel natuurlijk en spontaan overkomt op de camera. En daar zit zijn kracht in, zekers niet in zijn stem.

Ik kan de post van Rinus wel waarderen en zie er de humor ook wel van in.

4. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    En natuurlijk ben ik jaloers hij is bijna 16, dan kan hij zijn brommercertificaat halen en alcohol drinken....

wacht eens even, dat mag ik al 12 jaar!!!

Redenen om jaloers te zijn op Jim moeten nog worden uitgevonden.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hij heeft vriendinnen van 14 - 24 en deze meiden moet hij letterlijk van zich afslaan ... alleen zijn niet al die commercial babes aantrekkelijk *though* ... iets dat wij oude bokken al heel lang niet meer hebben gehad ... vanuitgaande dat je ook samenwoond of bijna getrouwd bent

Daarnaast zit hij nog op school en kan dus nog lekker van zijn vrije tijd genieten..

Ik wist trouwens niet dat jij ook 28 was Rinus

6. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Yep, sinds vorige week:D .

Ik ben tevreden hoor, ik heb een vaste baan, een lieve vriendin met wie ik op 1-10-2003 ga samenwonen en we hebben ook nog een woning gekocht.

Dus wat wil je nog meer.

En wat al die vriendinnen van Jim betreft, het merendeel van die vrouwen doen dat alleen om de status, puur omdat hij beroemd is ( of berucht vanwege zijn zangtalenten:p )

Ik heb liever 1 vriendin die oprecht van me houd, dan honderd die het om de poen doen.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het kan erger ik woon al 2 jaar samen.. ik ga 20-05-2005 trouwen ben ik 30 :eek: ..

Nu de Bad Stuff.. ik woon in Limmen een plaatsje in de buurt van Jim Bakkum's woning in Egmond... Wat nog erger is ... ik heb op dezelfde school gezeten (Jac P Thijsse College) :'-(

8. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik gun Jim trouwens wel alle geluk van de wereld en een mooie toekomst toe. Zoals ik dat iedereen wel wil wensen (die het verdient dan). Met Jim zelf heb ik totaal geen probleem. Ik ben zelfs blij voor hem dat hij het zover heeft geschopt.

Maar dat hij zover is gekomen :confused: => Beats me.

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja, want Jimmie loopt nu steeds van "Ja ik heb het altijd al geweten, ik woon immers bij de bekende Fardo in de buurt en heb zelfs op dezelfde school gezeten!" Slecht voor je reputatie :D

10. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    ik wens jim een prettige tijd toe in de bios nu hij eindelijk naar enge films toe mag.... (of had iemand die al gezegd? had niet echt zin om alles door te lezen)

11. Ik vind dat gedoe om Jim heen ronduit schandalig :p, echt ik bedoel hij zingt gewoon netjes gezegd: lelijk, zijn gezicht staat me niet aan. Ik ben ook totaal niet jaloers op hem ofzo, zoals sommige ook al zeggen: 'Ik hoef geen horde BrEeZaH'S' achter me aan... ik vind dat de winnaar van Idols (Jamai) iig meer aandacht verdiend omdat hij uiteindelijk wel heeft gewonnen, niet dat ik fan van hem ben ofzo... maar toch

So, Die Jim Die!

Prettige dag verder

12. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Ik gun Jim zijn eerste scheerapparaatje, misschien probeert hij de baard in zijn keel wel te scheren:p

13. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Rodger had echt wel gewonnen als hij had meegedaan, maar je merkt toch dat Rodger veeeeel betere muziek maakt. Al die liedjes van die Idols zijn oud en nep en slaan nergens op.

Wat ik Jim wens:
    Een cassetterecorder met microfoon...Zodat zelf eens hoort hoe slecht hij zingt.

Hij zei ook: Mij boeit het niet wat anderen van mij denken ik doe het alleen voor de mensen die van mijn stem houden...niemand houdt volgens mij van zijn stem, maar van zijn uiterlijk.
    Hij is knap hoor daar niet van...Maar hij is nep :)

14. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heheh, die is wel echt goed _O_

Ik wens Jim een fatsoenlijke scooter toe. Dat ding wat ie nou had gekregen zal wel uitgezocht zijn door die Breezersletjes....

Verder zal het mijn reet roesten wat hij bereikt....

15. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ik vind hem niet eens knap.. kijk de meisjes van 14 gingen voor hem omdat hij de "knapste" van het stel was, en lekker jong was.. dus alle BreEzAhS snel smsen voor hun grote idool.. het draaide er alleen om dat hij op tv was :{ dit lijkt erg jaloers, maar ik vind dat hij een redelijke boeren kop heeft, met een populair standaard kapsel..

maar ag, ik herzie mijn wens: ik wens dat hij geniet van Terminator 3 (onlangs een rel in onze bioscoop vanwege de leeftijdslimiet)

16. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ach hij heeft een lieve uitstraling, maar hij is tenminste niet zo aso als Jamai. Jim heeft niet zo'n capsones vind ik...Maar het is wel een deus 8)

17. Alekzz

Alekzz ForZa JuVe

Leuk Bevonden:
    0
    ik wens hem niks..die gozer boeit me niks

18. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    wat ik zei dus.....

maja... ik vind het wel grappig... ik hoor bijna iedereen hoe nep jim wel niet is en dat hij moet oprotten met z'n domme stem enzo... maar toch blijven mensen over hem praten... dan heb ik zoiets van... je vind em niks aan... leuk... maar dat hoef je toch niet in iedere taal met 18 verschillende zinsopbouwen duidelijk te maken?.... als vanaf nu nou alleen mensen posten die jim goed vinden... die zijn er toch wel?.... denk ik?....
    (nee ik niet hoor maar ik heb geen zin om hem te dissen)

19. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    je snapt het niet.. zolang de hype (onterecht) om hem blijft bestaan moeten er wel critici zijn die hem die hemel uit trappen.. anders wordt ie nog meer over het paard getilt..

20. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    als niemand kritiek op hem heeft dan zien de fans geen reden meer om 'm te supporten... en verdwijnt hij langzaam maar zeker uit de spotlights... wat trouwens zowieso gaat gebeuren als de nieuwe idols beginnen en er een stoere jongen genaamd willem z'n stembanden laat schitteren.... hahhahah

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina