1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat wens jij Jim toe voor zijn verjaardag!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rinus, 12 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Virus666

    Virus666 BIER!!!

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ergste zijn nogwel zijn 'fans'. Die realiseren zich niet dat Jim een product is van een platenmaatschappij die even snel geld willen verdienen. Men is die Jim zo weer vergeten (hoop ik). En Jim is alleen bekend in Nederland dus zoveel stelt hij ook weer niet voor.
     
  2. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Het gaat idd gewoon voor het geld, moet je zien hoeveel luitjes die Idols bullshit wel niet gekeken hebben, en al die smsjes 80 per verzonder bericht en 80 voor ontvangen of zo iets. 90 % gaat in de zakken van de programma maker en de rest naar de maatschappij, oftewel ze zitten gewoon dikke winst te trekken. Als straks Idols 2 komt dan hoor je niks meer van Jim. Want hoor je nu nog iets van die luitjes van Starmaker, nee dus. geld geld en geld. Je hebt een grote kans dat die jury hem heeft doorgelaten omdat hij zoveel van die gillende fans om hem heen had, daar zat gewon geld in en dan boeit die stem echt niet voor die luitjes. :)
     
  3. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal commercïële troep! Helaas dat Nederland onder het TMF gehalte lijdt.....
     
  4. Ik wens dat hij een 'Taliban-Taart' voor ze verjaardag krijgt.
     
  5. hello

    hello Guest

    Rinus:Ik gun Jim zijn eerste scheerapparaatje, misschien probeert hij de baard in zijn keel wel te scheren.

    En ik gun Rinus een mes om z'n slechte humor uit z'n lijf te snijden.
     
  6. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    hello, jij hebt totaal geen humor..

    en je bent ook wel erg gevaarlijk hoor, met je don't fuck with me..:eek:
     
  7. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    nouja met dat mes ben ik het niet eens, wijkt ook af van topic.

    K wens dat die bromtor Jim altijd deze aparte vibratie weet vast te houde, dus het alleRbeste!! Is de enige 'zanger' die mijn glas-in-lood ruitje laat rinkelen :+ Doen anders alleen vrachtwagens :eek:
     
  8. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    wat de fuck is jouw probleem man, jezus......
    ben je geobsedeerd door rinus ofzo, je kan t over nx anders hebben lijkt wel
     
  9. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt er meer op dat ie gevoelens voor Jim heeft....:{
     
  10. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou ben ik al voor heel veel uitgemaakt, maar zeg nooit of te nimmer meer dat ik geen humor heb.

    Alles is betrekkelijk en iedereen heef teen ander soort humor.
     
  11. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik geef toe dat die opmerking van rinus niet echt topkwaliteit humor was... Maar ieder heeft zijn eigen smaak! Maar waar ik niet goed tegen kan is dat jij Rinus en alle andere die Jim niet goed vinden kunnen zingen meteen kinderachtige pubers noemt die jaloers zijn.

    Ik vind eerder dat jouw opmerking kinderachtig is en niet eens puberachtig genoemd mag worden omdat dat niveau zelfs hoger ligt... Jij bent gewoon zo'n kinderachtig mannetje wat iets teveel soldier of fortune gespeeld heeft. Man ben jij geobsedeerd door rinus ofzo... :{

    Wat ik trouwens ook grappig vind is dat jij iedereen die zegt dat Jim niet kan zingen een kinderachtige jaloerse loser noemt, maar dat jij dit niet doet bij [munch] terwijl zij ook duidelijk zegt dat Jim niet kan zingen.

    Oftewel, iedereen heeft zijn eigen mening en die van mij is dat ik ook vind dat Jim niet echt talent heeft op het gebied van zangkunsten, puur en alleen omdat ik vind dat zijn bereik kwa toonhoogtes niet echt ruim te noemen is.

    Alleen ga elkaar niet af lopen zeiken met loze argumenten zonder onderbouwing.
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2003
  12. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat is jouw probleem god dammit, als je deze tread niet bevalt reageer dan niet, je kunt hier op rekenen dat er humoristische uitspraken komen, dus je moet niet gelijk zo serieus doen. :confused:
     
  13. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf maar gewoon ONtopic.
    Ik wens Jim nog een lange, glansrijke zangcarriëre.























    Op Mars!!!

    /edit: & van mij mogen alle BrEezAhChiCiEz mee.
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2003
  14. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Jammer dat de thread een beetje verkut is door die serieuse drollen als hello, misticmyc ofzo en nog wel wat..
    Als dit topic je niet aanstaat dan meid je het toch of anders donder je toch op naar een ander forum.. Bah, saai ventje..

    Maar goed:)
    Ik zou 'm een mars met laxeermiddel erin geven. Zal 'm leren ons zo te traumatiseren.. :+
     
  15. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    :)
    Of gewoon laxeermiddel met een stukje mars, om het effect nog een beetje op te schroeven...
     
  16. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    En er dan een milky way achteraan drukken :)
     
  17. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Nieuwe magnetron om op zijn hoofd te zetten. die ouwe is zo eentonig. hij mag van mijn een bak met shit over zijn magnetron hoofdje krijgen. hopelijk krijgt hij hierdoor kort sluiting en hierdoor komen er stralen uit en word hij gemuteerd dat hij een beetje beter kan zingen en niet meer een neukende kikker stem heeft.
     
  18. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk nu TMF
     
  19. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1
    gratz



    Het is gewoon ongelofelijk hoe snel dit topic groeit :) En het is natuurlijk te verwachten dat Jim alleen maar afgezeken wordt. Terecht, overigens, de dude kan totaal niet zingen.

    Maar goed, wat wens ik Jim oor zn verjaardag? Een fototoestel, zodat ie nu een foto kan maken van al zijn fans en succesmomenten, want als het rolletje vol is is hij allaang weer vergeten en heeft hij alleen de foto's nog als herinnering.... ;)
     
  20. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha... ik zou willen dat je gelijk had.. maar ben bang dat die ellende nog veels te lang zal doorgaan... idem met die... brrr... jamai.

    Anyway... ik wens 'm een glansrijke zangcarriere toe...












    in Duitsland, de afvalbak voor nederlands 'zangtalent'. 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina