1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat wens jij Jim toe voor zijn verjaardag!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rinus, 12 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1


    Zou je denken? Ik weet het niet hoor. Kijk het is overduidelijk dat de jongen absoluut geen talent heeft, en op een gegeven moment zullen dan zelfs de dolle meiden ophouden mt het kopen van zijn singles... bovendien denk ik dat zijn stem vrij snel gaat vervelen.

    Denk maar aan Sita, dat was ook zoiets; die is ook echt niet lang gebleven :) godzijdank!
     
  2. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Sita stiekum nog wel leuk ;)
     
  3. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Jim krijgt van mij een uitdraai van deze thread :cool:
     
  4. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0

    hey!!! Site was wel een xbox-er, hoor (check maar in die clip van haar)
     
  5. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    jim krijgt een lekkere bout van me, recht in z'n gezicht :+

    Hij kan 'm trouwens rechtstreeks krijgen zonder al te veel ruimte tussen mijn aarsch en zijn hoofd *woont vlakbij jim w00t w00t :+
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2003
  6. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wens Jim wat minder ellende toe.
    Hij moest een tijdje geleden optreden hier bij een discotheek en het is echt niet normaal wat ze hem aandoen, hij moet gewoon vragen of hij naar de wc mag :eek:
    En hij moet bijvoorbeeld handtekeingen uitdelen, dan wordt ie letterlijk gecommandeerd: ''zitten, ja je wacht maar voor naar de wc gaan, eerst 10 min. handtekeingen zetten'' Tis zonde :'-(

    Echt, ik denk dat als hij over een paar jaar terug kijkt, hij enorm spijt heeft van waar hij aan begonnen is, hij wordt echt geleefd op het moment.

    Ik deel trouwens de mening dat hij echt niet goed kan zingen en dat zeg ik dus echt niet uit jalousie. Ik deel liever m'n eigen leven in.

    O-)
     
  7. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Deze draad is echt triest...
    Ik vraag me serieus af waar het met de Modderforce heen moet op deze manier. Het is EEN grote flame-thread en nog hebben Darkwing Duck, WouteR, Rinus etc hier geen moeite mee |:-

    En dat dit onder actualiteit wordt gerekent is al helemaal loos. Maarja voor Mods gelden andere regels kennelijk :confused:
     
  8. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ _O_ _O_ _O_ and hereby i rest my case!! [is het niet tegen het beleid dat mods elkaar onderling openbaar afzeiken???]
     
  9. Is hello geobserdeerd van Rinus??? nou vergeet het maar! Ik denk dat jullie allemaal geobserdeerd door Jim. Omdat jullie zo graag hem waren, maar dat is niet gelukt is. Dus daarom lopen jullie hem nu te beledigen en af te kraken omdat jullie gewoon jaloers zijn op hem. Dat is pas zielig.

    En ik vindt dat iemand slechte humor heeft, als de humor alleen maar bestaat uit het afkraken en vernederen van mensen. (snap je Rinus)

    greetz from hello
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 aug 2003
  10. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Eindelijk, een Mod die eens niet klakkeloos achter z'n collega's aan loopt.

    Deze thread gaat echt helemaal nergens over, ik geef toe dat ik Jim niet mag. Maar dit gaat mij toch echt te ver, jullie zitten hier een kerel helemaal zwart te maken omdat jullie niet van z'n muziek (en succes) houden. Jullie vergeten dat als je niks met Jim te maken wilt hebben dat dat ook nog kan. Ik heb totaal geen last van die jongen.
     
  11. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Dus als ik het goed begrijp mag je bijvoorbeeld een ander persoon als George Bush wel compleet naar beneden halen in een topic, maar is het bij Jim verboden?
     
  12. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    geen last???! nou ik wel hoor.
    die "muziek" die hij maakt irriteerd mij belachelijk erg.
    en dan komt er ook nog eens zo'n super commercieel kutfeest WAARVOOR JE KAARTEN MOET KOPEN!!!!

    g********** kut jim rot een eind op met dat oorbeschadigende audiovisuele materiaal:mad: :mad: :mad:
     
  13. neej bush ook niet over zo'n persoon moet je een discussie beginnen.
     
  14. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben de discussie hier al aangegaan, maar het enige wat ik hoor is "je bent zielig" "met dit soort dingen kwets je Jim" "Jullie zijn jaloers op Jim"

    Ik heb al uitgelegd waarom ik vind dat Jim niet kan zingen, ik heb nog niemand gezien die het tegendeel beweerd!
     
  15. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Je word toch niet gedwongen het te luisteren, als het toevallig op de radio komt kan je altijd uitzetten ander station of een CD draaien. :{

    Bush mag je ook niet flamen, als het aan mij lag. *voorstander oorlog

    Iemand afkraken is geen standpunt.
     
  16. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Goed standpunt voor iemand die zegt dat een discussie de beste oplossing is!
     
  17. Ok ik luister ook niet voor mn plezier naar zijn muziek. Maar om iemand dan eeuwige diaree toe te wensen omdat ie niet kan zingen gaat mij te ver!
     
  18. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk Rinus als je tread nou het geweest wat vinden jullie van de zang kwaliteiten van jim dan zou ik er geen probleem mee hebben. Dan kunnen de voor en tegenstanders dat onderbouwen waarom iemand dat wel of niet vind. Nu beging jij met je tread wat wensen jullie jim voor zijn verjaardag en begin jij wens hem dit en dat voor zijn verjaardag en dat is beneden pijl en je weet heel goed dat als je zon tread maakt dat er mensen zijn die iemand dan de verselijkste dingen gaan wensen. Dus krijg je een onzin tread. Daarom vind ik het ook storend dat dit nu dan nog steeds door gaat. Nog erger vind ik dat jullie (crew members) elkaar lekker afvallen als iemand deze treat sluit en jullie hem weer openen echt dat moet niet kunnen.
     
  19. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    in openbare plaatsen niet!!!!!!! dan kan je de radio niet ff uitzetten omdat die radio niet van jou is!! en ja, in cafeĀ“s enzo kan je nog vragen van: mag er een ander nummer op , maar in een winkelcentrum ofzo niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina