Wat wens jij Jim toe voor zijn verjaardag!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rinus, 12 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Doe normaal, deze hele thread is een persoonlijke aanval. Lekker slim bezig.

    Ik hoor ook wel eens verschrikkelijke rap muziek (rap in het algemeen dus), en andere muziek die ik niet mag. Jij vast ook, maar omdat het Jim is gaan we hier helemaal overdreven doen. :{
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2003
  2. Normaal zou Eckie dit respectloos vinden. Maarja Rinus is een modje en dan durft ECKIE er niks van te zeggen. blijkbaar
     
  3. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1
    Oh god, hebben we hem weer...


    Nou en? Boeiend dat zijn thread zo heet, het had ook gewoon gekund dat er mensen positief hadden gereageerd, daarom heeft ie het waarschijnlijk ook zo gedaan.



    Ikzelf ga hem niet gewoon hersenloos zitten flamen, want ik ben gelukkig voor m, echt hoor, maar hij heeft absoluut geen talent als zanger en aangezien ik al een tijd lang nauwlettend de popmuziekindustrie in de gaten houd, weet ik gewoon dat zijn succes niet lang meer zal duren.
     
  4. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Hij staat niks voor niks in de actualiteiten, deze thread is namelijk gemaakt in navolging van de campagne van Mars.

    Bij de campagne kon je via een website je wensen voor Jim doorsturen, en we zijn hier gewoon een eigen versie begonnen.

    Zoals ik al eerder heb gezegd moet je het meerendeel met een korrel zout nemen.
     
  5. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel zo dat jij het misschien niet zo meent maar er zijn er hier zat die het wel menen en daarom kun je het niet maken.
     
  6. Het wordt een beetje warm onder zn billetjes en daarom moeten we nu in 1 keer alles met een korrel zout nemen. tuurlijk
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 aug 2003
  7. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    edit: deze post van mij sloeg nergens op.
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2003
  8. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    ASEL was toch voor serieuze onderwerpen, geef nou toe; is dit serieus.

    Ook al was het serieus bedoeld, het alleen maar geflame geworden. Als er ooit een Mile topic was is dit em wel.
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb een thread geopend voor een discussie over de zangtalenten van idols... mogelijk kunnen we daar verder gaan ... en deze thread met een korreltje zout nemen ... rookt een vredespijp

    [​IMG]

    agrees deze topic had in de Mile gemoeten
     
  10. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Waar moet ik het warm van krijgen dan, van het feit dat er nog niemand is geweest die het tegendeel heeft bewezen.

    En trouwens als jullie je er zo aan storen, waarom reageren jullie dan, want dankzij jullie staat deze thread nog steeds bovenin de topic.
     
  11. welk tegendeel bewezen??
     
  12. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Nee, dit is niet serieus, maar waarom moet alles op dit forum in godsnaam serieus!!? Anders wordt het gewoon een saai forumpje waar je niks kunt zeggen of je hebt al een waarschuwing aan de broek hangen..
    Nee, dan is het cubezone forum nog leuker, Daar zijn ze tenminste allemaal niet zo serieus..:{
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2003
  13. ga daar dan naar toe ik hou je niet tegen.
     
  14. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Er zijn hier een klein aantal mensen die zich -naar het lijkt- aangesproken voelen. Maar die missen het cynisme wat al gelijk in de 1e post naar voren werd gebracht. Er wordt ons landelijk gevraagd wat wij Jim wensen voor zijn verjaardag. Vervolgens maakt Rinus daar een -mijns inziens grappige- post over en beantwoord die vraag.

    Nou is het logisch dat er mensen voor Jim in de bres springen. Sommige dingen die hier gezegd worden zijn ook niet even aardig. Maar gaan we nou lopen doen ofdat Jim helemaal compleet zielig en weerloos is en totaal neergesabeld wordt hier?

    Op het moment dat Jim ervoor koos mee te doen aan Idols en op TV kwam, wist hij / of had hij kunnen weten, dat hij een compleet mediacircus over zich heen ging krijgen. En daarnaast ook nog eens heel nederland dat een mening over hem gaat vormen.

    Helemaal toen hij bij de laatste 10 kwam. Hij had er net als Roger (toch?) uit kunnen stappen. Maar hij heeft er zelf voor gekozen te blijven. Dan weet je dit! Dus leuk dat hij wordt verdedigt, maar dit hoort erbij. Zolang er geen overdreven denigrerende dingen worden gezegd is er toch geen probleem?

    Respect heb ik voor hem vanuit het opzicht dat hij zover is gekomen. Als zanger raakt hij ook absoluut een gevoelige snaar. Zo gevoelig, dat het soms pijn doet aan mijn oren en ik snel wegzap.
     
  15. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Serieuze onderwerpen gaan hier, geklooi in the mile.

    Goede argumenten trouwens.. :{
     
  16. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Weet je wat ik denk? Ik denk dat je gewoon stiekum zo'n BrEeZaH-sletje bent die helemaal horedol is van Jim.. :+
     
  17. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1

    Tja, dat wilde ik ook zeggen. En ik wilde nog even toevoegen:

    Wat boeit het jullie in godsnaam dat we niet zo dol zijn op Jim als jullie? We zitten gewoon uit cynisme de Mars-campagne te verlengen en omdat we niet zulke Jim fans zijn krijg je niet al te vriendelijke antwoorden. Maar wat maakt het uit? Hoe zinloos is, het, om nou op een internet-forum je favoriete popster te gaan verdedigen, als deze "aan wordt gevallen"? Juist, heel zinloos. Dus post lekker in het thread van Fardo, dat je de Idols helemaal het einde vind en dan weten we dat ook weer, maar ga hier niet zielig zitten doen "ja joh wees niet zo gemeen tegen die arme jongen!"
     
  18. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat zeg je? M'n oren bloeden nog, Jim was op TV:+
     
  19. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ja, iedereen geeft hier idd z'n oprechte mening. :{

    Wat ondersta jij onder overdreven denigrerende dingen dan?
     
  20. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Dus, omdat ik iemand verdedig omdat ik vind dat je niet iemand publiekelijk ten schande kan maken ben ik meteen een fan van hem? Interessant.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina