1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat wens jij Jim toe voor zijn verjaardag!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rinus, 12 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Als mensen Jim uitmaken voor de ergste dingen (bedenk zelf eens wat .. ziektes, bedreigingen) zou de lol er wel vanaf gaan natuurlijk. Als het puur persoonlijk wordt, of als men niet beargumenteerd waarom hij niet kan zingen, maar enkel hem de grond instampt met wat scheldwoorden.

    Maar hem diarree toewensen, of hem naar Mars toewensen is toch vrij onschuldig :confused:
     
  2. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Acht het is maar net waar je de grens legt sommige mensen denken ook dat je iemand opstraat neer mag slaan of dood schoppen. En wat ik nu ga zeggen is erg balkenende. Heeft te maken met normen en waarden meer niet.
     
  3. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1
    Je begrijpt toch wat ik bedoel? Wat maakt het jullie, of Jim, of wie dan ook uit, als er een stel gastjes op een internetforum hem op cynische wijze belachelijk maken?

    Juist. Ik bedoel, who the f*ck cares? Ja jullie dus, maar dan gaan jullie zo schijnheilig zitten doen "ja ik vind niet dat je dit kan maken". We hebben hier gewoon lol met het verzinnen van leuke cadeautjes, het is allemaal heel onschuldig, en als het dat niet is (bv "ja ikkuh wens um een shodgun zodat-ie zigzelf voor zun k*tkop kan knalluh!") dan is het triest maar dat weten die mensen zelf ook wel.
     
  4. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    WHOA :eek:!

    waar lopen jullie je druk om te maken? OMG jullie weten wel van iets simpels een hals-zaak te maken. Die gozer gooit toch zelf zijn leven op straat door bij Idols mee te willen doen? Dan wordt je uitgepluist en worden er meningen gevormd. Neem welke andere "celebrity" dan ook en je weet dat er leuke dingen worden gezegd, maar ook minder leuke dingen. Ik bedoel: er zijn vast wel honderden topics op "Jim-aanbid" forums waar mensen hem helemaal de hemel inprijzen. Goed voor hem!

    Die opmerking over normen en waarden slaat de plank totaal! mis. Ik bedoel, iemand diarree toewensen, hem een betere stem toewensen omdat hij niet kan zingen of hem naar Mars toewensen is toch totaal niet vergelijkbaar met een weerloos persoon in elkaar meppen of doodslaan?

    Jim kiest ervoor om in de spotlights te staan en dat brengt zowel 'fame' als bagger met zich mee. Zoals met iedere bekende.

    Tjies.. get over it!
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2003
  5. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Niks meer. :{

    Ga lekker je gang.

    Toch nog èèn vraag, vind jij het leuk om voor schut gezet te worden? Dan snap je misschien waarom ik deze thread niet zo netjes vond.
     
  6. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    ik sla de plank niet mis jij vind dat je dingen wel kan zeggen en ik ben daar een andere mening van toe bedeelt jij heb jou normen waarom het voor jou gegrond is en ik heb mijn normen waarom in het ongegrond vind laat een ieder lekker zijn ding die hij of zij graag wil en let voor de rest op waar je zelf mee bezig ben. Jij vind het toch ook niet leuk als jij heel erg je best voor iets doet en de eerste de beste komt langs en kraakt het af dan voel je je toch ook kut naar al de tijd die je ergens in gestoken heeft.

    Het gaat me niet om jim of wat dan ook een tread als deze slaat gewoon nergens op
     
  7. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ik dacht dat Ugamer deze post had gesloten om welke reden is deze weer geopend???
     
  8. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Waar mensen zich wel niet allemaal druk om kunnen maken :confused:
    Als je je echt druk wil maken steun dan het Wereld Natuur Fonds ofzo ...
     
  9. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    hij kiest er ook niet voor om met inferieure zang-kwaliteiten, maar wel een leuk koppie en leuke uitstraling aan een idols mee te doen, waarbij je instant-celebrity (met alle gevolgen, dus ook deze) kan worden.

    En als hij het wel doet bij Idols 2 en hij bakt er ook niks van, ga ik hem net zo goed wegzappen :cool:
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2003
  10. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Jullie zitten hier helemaal te trippen omdat jullie Jim haten. Ik laat me juist niet irriteren door al dat gezeik over hem.

    /het gedoe om hem dus, niet het gezeik in deze thread
     
  11. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    :{ Dat was me 1e post in deze thread, ik hoor dus niet bij jullie..
     
  12. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Ho ik haat helemaal niemand, haten is een veel te groot woord zo'n klein mannetje.

    Er is een groot verschil tussen iemand haten en iemand die je irriteerd totdat je oren ervan gaan bloeden.

    Maar kunnen we hier gewoon weer on-topic gaan, in de andere thread kan je serieus discussieren.

    On-topic:

    Ik geef Jim geen bloemen, bloemen houden immers van mensen8)
     
  13. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    die laatste moeten we zeker ook weer met een korrel zout nemen.
     
  14. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    Mevrouw TicMac moet t laaste woord hebben wat lieve JIM betreft.

    Realise, u can't do sh*t about it.
     
  15. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    gaat niet om laatste woord maar principe
     
  16. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Offtopic; Praat gewoon Nederlands kerel, je bent er echt niet geloofwaardiger door. Trouwens, Engels met zo'n klote Nederlands accent klinkt ècht niet. :{

    Dat moest er even uit.
     
  17. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    En het principe is "on-topic" reageren, het is niet verplicht Jimmy iets sarcastisch toe te wensen hoor.
    Je mag Jimmy ook gewoon iets leuks wensen!
     
  18. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is jouw probleem, moet je gewoon ff zeiken ofzo?

    & trouwens, je weet niet hoe ik engels praat. Meer hoef ik niet te zeggen toch?

    Dat moest er ff uit? Ga dan lekker bij je psychiater op de bank uithuilen.
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2003
  19. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik wens Jim een CD speler, waarom mag jezelf bedenken.
     
  20. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Zodat hij kan horen hoe een echte zanger klinkt?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina