1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wedden op sport [Deel 2] [SPOILERS!]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ralluff, 14 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Gaizka, even uit de startpost.;)

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha, als gaizka alles vooraf zou posten dan zouden wij hier allemaal miljonair zijn volgensmij.

3. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Haha, valt reuze mee. Maak over het algemeen wel winst, meestal 2 tientjes per weekend, toch leuk.

@ Ralluf: 'samen' wedden brengt ongeluk, dat zag je van het weekend met die combo waarin Brugge zat ;) Ik geef zo nu en dan echter wel tips: doelpuntenmakers verdien ik persoonlijk het meeste mee.

4. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Klopt, voetbalclubs zijn érg afhankelijk van wat op een forum voorspeld word.

Nee, maar achteraf komen patsen met je winst vind ik nou ook niet bepaald netjes. Vooral niet omdat je alleen maar hier komt als je wat gewonnen hebt.

Oja, ik zat trouwens ook op de over 12.5 bij Sparta!

5. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Eens met Ralluf. Achteraf patsen moet je inderdaad niet doen.

6. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    Ok, wilde alleen mijn vreugde met 'iemand' delen...

Zie zojuist dat Tevez uit een penalty gescoord heeft, had voor de grap € 0,50 gezet dat Man City uit een penalty zou scoren a € 9. Heb ook € 0,50 gezet dat Liverpool uit een penalty zou scoren a € 10. Die quoteringen zijn echt bizar hoog :eek:

Zetten jullie nooit op dit soort dingen in dan?

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Lol, vervolgens doe je precies hetzelfde :lol:
    En nee, daar zet ik nooit op in. Vind je het logisch dat die quoteringen tering hoog zijn? Wat is de kans daarop?

8. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Soms wel, maar dan hou ik het meestal bij doelpuntenmakers, of dat iemand een gele of rode kaart krijgt.

9. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    Hehe, die bet liep al, dus die tip kon ik niet meer geven O-)

Er wordt vrij regelmatig uit penalty's gescoord, ga er voor de grap maar eens op letten. Als je ziet hoe er, met name in de eredivisie, 'verdedigd' wordt. Alleen bij Utrecht werden er gister al 2 penalty's gegeven, komt allemaal door onkunde van de verdedigers op de Nederlandse velden. Ik zeg niet dat je er € 10 op in moet zetten, maar af en toe een euro kan best lonen!

Morgen is Pazzini als doelpuntenmaker bij Sampdoria wel interessant a € 2,35 (2 goals zelfs € 9)

10. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik had het in ieder geval ook goed voorspelt, zei nog tegen vrienden: "wedden dat Man City een penalty scoort"

Helaas was het waar. :'-(

11. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    En bij Man City schiet Tevez er ook nog eens 9 van de 10 in. In ieder geval leuk om de quotering de komende weken in de gaten te houden, met name in thuiswedstrijden komt het regelmatig voor.

12. palli

palli Member

Leuk Bevonden:
    0
    24-8-2010 20:30 Thiemo de Bakker (NED) - Mikhail Kukushkin (KAZ) 1 2 Thiemo de Bakker (NED) ? 1.47
    24-8-2010 20:30 Taylor Dent (USA) - Tommy Robredo (ESP) 1 2 Taylor Dent (USA) ? 1.80
    24-8-2010 20:30 Lukas Lacko (SVK) - Thomaz Bellucci (BRA) 1 2 Lukas Lacko (SVK) ? 2.29
    24-8-2010 19:00 Donald Young (USA) - Juan Ignacio Chela (ARG) 1 2 Donald Young (USA) ? 2.07
    24-8-2010 22:00 C.-J. Chuang/O. Govortsova - V. King/Y. Shvedova 1 2 V. King/Y. Shvedova ? 1.48

Systeem 4/5

en voor de gein: 3 euro inzet, 408 winnen:

29-8-2010 16:30 AZ - Excelsior Rotterdam 1 X 2 AZ ? 1.38
    29-8-2010 12:30 De Graafschap - Ajax 1 X 2 Ajax ? 1.32
    29-8-2010 14:30 ADO Den Haag - PSV 1 X 2 PSV ? 1.40
    28-8-2010 20:45 NEC - SC Heerenveen 1 X 2 SC Heerenveen ? 2.75
    28-8-2010 13:45 Blackburn Rovers - Arsenal 1 X 2 Blackburn Rovers ? 6.00
    29-8-2010 16:00 Liverpool - West Bromwich 1 X 2 X ? 6.75

13. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Malisse is favoriet en te krijgen op 1.48 , maar is door z'n enkel gegaan. Hij traint niet, hij speelt vanavond wel, maar zal geen risico's nemen voor de US open.

Odd van Gaba is al flink gedaald. Stond een uur geleden nog op 3.5 , en nu op 2.5

14. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Goeie tip, ga er eens naar kijken.

15. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ik twijfel om even op Malisse een tientje in te zetten, zodat ik mijn verlies ga beperken. Odd van Gaba is namelijk weer flink aan het stijgen, maar ik heb geen idee wat er aan de hand is en kan er nog niks over vinden.

Wat wel nog een goede tip is. Sibir Novosibirsk, lijkt me sterk dat ze in Eindhoven gaan scoren donderdag. Dus ik zeg, Sibir gaat niet scoren @ 1.7

Laatst bewerkt: 24 aug 2010
  16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ajax
    -
    Dynamo Kyiv

1,80

3,50

4,35

Vind ik ook wel een mooie eigenlijk, Ajax is nou niet een team waarvan je zeker weet dat ze gaan winnen.

17. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0

zo .. en nu lekker achterover leunen :D

(vitesse, nec, graafschap)
    (rkc, den bosch, helmond, eindhoven, rbc)
    (sparta, volendam, telstar, dordrecht)
    (tottenham, liverpool)

Laatst bewerkt: 24 aug 2010
  18. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    In dit rijtje had beste eindpositie, AZ of Feyenoord ook niet misstaan. Als je hierbij voor AZ kiest en het klopt ontvang je € 1,85. Heb zelf echter geen geduld voor dit soort weddenschappen...

19. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik had hem gezien, maar die vond ik lastig
    ik doe eigenlijk ook nooit van die lange, maar had 5 euro gestort om op de CL in te zetten, maar zag er niks leuks tussen staan, en toen zag ik deze :D Lijkt me wel keertje grappig :)

20. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    enoh ontvangt een gele of rode kaart in de wedstrijd @ 3.00

6 euro op ingezet

3euro vind ik erg hoog aangezien enoh vaak geel pakt en morgen is het ook nog een hele belangrijke wedstrijd.

Verder nog

Psv cleansheat 1,65 ofzo dacht ik 10 euro

psv -sibir over 2,5 1,60 12 euro

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina