1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wedden op sport [Deel 2] [SPOILERS!]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ralluff, 14 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528

^%#%@^&@$@! :mad: Het zit me echt niet mee deze week.

2. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Kun je toch beter een trixie doen in het vervolg, is je winst wel iets kleiner als je ze alle 3 goed hebt, als je er echter 2 goed hebt zoals nu speel je meestal nog quite.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    En dat voor 2 euro!!

4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Haha ja:+
    Heb dit weekend +/- 20 euro verloren dus doe doordeweeks nooit bets waardoor ik me hele saldo opmaak, vrijdag ga ik nog wel voor de verdubbelaar door alles in te zetten op een quote van 2.0, daarnaast heb ik er nog eentje gezet naast degene op de vorige pagina:

Bij de laatste moet Roddick dus met 3-0 in sets winnen.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Pf, nou na een dramatisch maand augustus was ik het helemaal zat en heb ik al mijn geld ingezet op 2 combo's.

Geen succes :+.
    Komen ze er btw achter als je een nieuwe account aanmaakt op Unibet op nogmaals die 50€ startbonus mee te pikken?

6. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Weet ik niet, maar mooi dat je het hebt gedaan dan kan je het ons als eerst vertellen als je niet gepakt word :cool:

Irritant dat livescore.com/tennis niet goed up to date is, Youzhny - Golubev begon om 20:15 maar er staat geen tussenstand.. evenals Monfils - Andreev die om kwart over 9 begon. Overigens ben ik wel blij dat ik niet op Berdych heb ingezet, die is verrassend in 3 sets uitgeschakeld door Llodra..

7. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb dit 2 of 3 keer gedaan, moest er echter wel 'moeite' voor doen: gewoon verhaal ophangen dat de vorige account van je broer was/is en jij nu ook wil gaan spelen en dus recht heb op die bonus. Ik zou wel gegevens (geboortedatum/rekeningnummer bij opvraging) van die andere persoon gebruiken, broer bijvoorbeeld.

Wel omslachtig, begin er zelf niet meer aan.

8. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13

Come on:)

9. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Engeland - Bulgarije 1 (1,32)
    België - Duitsland Totaal aantal gescoorde doelpunten Over 2.5 (1,82)
    Inzet: 8,00
    Totale notering: 2,40
    Potentiële uitbetaling: 19,22

Vind de quote van Engeland wel opmerkelijk gunstig..

10. palli

palli Member

Leuk Bevonden:
    0
    @viktortje.

Misschien handig op gewoon op de site van de UsOpen het tennis te volgen. Per punt is het allemaal te zien veel handiger dan andere sites zoals livescore.com

net accountje op unibet aangemaakt.

Word hier bij uitbetaling nu ook ineens na een ID enzo gevraagd? Hier kreeg ik een mail van toen zei men van niet?

Evenement Inzet Noteringen Resultaat Uitbetaling
    Clément, A - Schwank, E Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 1,70 2-9-10 '
    De Bakker, T - Dodig, I Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 1,23 2-9-10 '
    Jankovic, J - Lucic, Mirjana Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 1,20 2-9-10 '
    Martinez Sanchez, M J - Schnyder, P Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 2 ' 1,82 2-9-10 '
    Mathieu, P-H - Rufin, G Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 1,26 2-9-10 '
    Melzer, Jurgen - Berankis, R Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 1,37 2-9-10 '
    Je weddenschap: zesvoudig € 15,00 7,88 0 / 6 Lopend

/Mod Triple post samengevoegd, volgende keer even de edit-knop gebruiken - Cookie

11. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Fluminense die in de 94ste minuut de 1-1 tegen krijgt. Jammer, maar toch nog winst dankzij Cruzeiro :)

12. palli

palli Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yeah!!

Evenement Inzet Noteringen Resultaat Uitbetaling
    Clément, A - Schwank, E Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 1,70 1-0 '
    De Bakker, T - Dodig, I Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 1,23 3-1 '
    Jankovic, J - Lucic, Mirjana Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 1,20 2-1 '
    Martinez Sanchez, M J - Schnyder, P Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 2 ' 1,82 0-2 '
    Mathieu, P-H - Rufin, G Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 1,26 3-0 '
    Melzer, Jurgen - Berankis, R Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 1,37 3-2 '
    Je weddenschap: zesvoudig € 15,00 7,88 6 / 6 € 118,25

Worden bij opgaves toch uitbetaald, ik dacht dat dit bij unibet niet het geval was :D

13. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Voor vanavond: Portugal/Engeland/Zweden @ 2.35

14. palli

palli Member

Leuk Bevonden:
    0
    115 gewonnen gister, dus vandaag weer door.

1: Evenement Inzet Noteringen Resultaat Uitbetaling
    Benneteau, J - Robredo, T Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 1,68 3-9-10 '
    Gimeno-Traver, D - Chardy, J Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 2 ' 1,25 3-9-10 '
    Nalbandian, D - Serra, F Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 1,21 3-9-10 '
    Pavlyuchenkova, A - Dulko, G Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 2 ' 2,72 3-9-10 '
    Je weddenschap: viervoudig € 10,75 6,91 0 / 4 Lopend

2: Engeland - Bulgarije Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 1,33 3-9-10 '
    Hantuchova, D - Dementieva, E Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 2 ' 1,32 3-9-10 '
    Kazakhstan - Turkije Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 2 ' 1,35 3-9-10 '
    Nadal, Rafael - Istomin, D Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 1,04 4-9-10 '
    Portugal - Cyprus Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 1,22 3-9-10 '
    Roemenië - Albanië Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 1,30 3-9-10 '
    Je weddenschap: zesvoudig € 4,00 3,91 0 / 6 Lopend

3: Go Ahead Eagles - Helmond Sport Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 1,85 3-9-10 '
    MVV Maastricht - RBC Roosendaal Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 2,00 3-9-10 '
    Sparta Rotterdam - Fortuna Sittard Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 ' 1,17 3-9-10 '
    Je weddenschap: drievoudig € 10,00 4,33 0 / 3 Lopend

15. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Jij denkt dat Sparta van Fortuna wint? Fortuna gaat daar gewoon met 1-12 winnen hoor, minimaal!

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Portugal - Cyprus
    1 (1,20)
    Engeland - Bulgarije
    1 (1,33 )
    Zweden - Hongarije
    1 (1,42)
    Inzet: 15,00
    Totale notering: 2,27
    Potentiële uitbetaling: 33,99

&

Litouwen - Schotland
    2 (2,50)
    Inzet: 5,00
    Totale notering: 2,50
    Potentiële uitbetaling: 12,50

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Bovenste heb ik ook gedaan, moet lukken ja. Verder heb ik nog Duitsland winst & Nederland op +4.5 goals.

18. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Kijk ze me allemaal na-apen!:+

Nee grapje hoor <3

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vaar blind op jouw voorspellingen, dat weet je toch.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Hongarije gaat winnen hoor.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina