1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke aandelen kopen?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sam Fisher Jr, 13 sep 2003.

1. John de Mol verhoogt zijn aandeel in Versatel van 10% naar 25%! Wie naar mij heeft geluisterd kan morgen een stijging van 40 cent per aandeel ontvangen.

Ik heb 1200 aandelen Versatel.
    1200 x 0,40 = 480 euro

Kassaaa!!

2. Kappy

Kappy koekenbakker

Leuk Bevonden:
    0
    ja

ja

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Kappy, nog zo'n loze opmerking en je hebt een OW verdiend.

4. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    En Bill? Ben je binnen voor de rest van je leven :) ?? Een vriend van mij had aandelen Pharming ofzo, van 0,28 euro p/stuk. Heeft ie flink wat mee verdiend :)

5. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    kijk maar :). Je kan op die site ook met een denkbeeldige portefeuille meedoen. Zie het als een spel :).

6. Moet je de grafiek maar eens zien!

Sinds mijn tip is hij bijna niet gedaalt! Nu lijkt het alsof hij naar beneden kletterd (laatste dagen telkens grote dalingen) maar dat is de strategie van John Talpa (talpa = de mol in latijn). Helaas heb ik ze al verkocht op 2,21.

Je kunt wel een beetje zeggen dat ik binnen ben. Heb 1200 aandelen gekocht op 1,44 (komt neer op zo'n 1700 euro). Heb nu een winst van 1300 euro.

niet slecht

Mijn aandelen Sopheon (gekocht op 0,31) hebben nu ook een winst van ruim 900 euro.

gaat lekker *)

Laatst bewerkt door een moderator: 16 dec 2004
  7. Kappy

Kappy koekenbakker

Leuk Bevonden:
    0
    even offtopic maar ik vind jou echt het genius bill

8. Dat wou ik even horen

dank u O-)

9. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    Wil je mijn beleggingsadviseur worden? :+ Krijg je 10 % commissie als het goed gaat :9

Deel Deze Pagina