1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke Anime (Manga) films zijn

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cyber-Ninja, 16 jun 2004.

1. Dukey

Dukey Gaming 24:7

Leuk Bevonden:
    0
    Jep Princess Mononoke, prachtige film, ik heb hem nu al veel te vaak gezien ( Engels & Japans ) Ik ben vandaag begonnen met de soundtrack te downloaden en hij is bijna klaar ^_^

2. Zeloot

Zeloot Unity the Verb

Leuk Bevonden:
    0
    @ goakhan... is full metal alchemist niet gelicenced?

3. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
  4. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    Ja zoiets had ik wel gehoord maar ik heb gewoon alle afleveringen kunnen downen.

Een andere goeie film van Miyazaki (maker van o.a. Spirited Away) is Kicky's Delivery Service. Over een meisje dat naar een ander stad gaat om een heks te worden. Heel mooi en onderhoudend.

@Shriko, volgens mij heeft Play.com Monoke voor 8 pond ofzo (12,50 e). Het is niet de S.E. maar dus wel goedkoop.

@Da-Z Fist of the North Star is best wel amusant. Tis een beetje Mad Max stijl.

Verder is Ninja Scroll een toppertje, Ik heb laatst de Special Edition besteld. Verder komer der maar bar weinig anime fims uit. Wel jammer.

5. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe naruto movie lijkt me tog best lachen :D. heb alleen nog geen gesubbede versie gezien :mad:

6. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    Ja daar zit ik ook op te wachten. Lijkt mij idd wel vet. De serie begint ook wel weer de goeie kant op te gaan. Het lijkt wel alsof het beter de getekend is dan voorheen. Weet je of de Naruto film al te koop is op dvd?

7. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    in japan misschien...voor de engelse versie mag je denk ik nog wel een tijdje wachten :mad:

8. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Final Fantasy: The Spirit Within, de beste/mooiste anime die ik heb gezien.

Deel Deze Pagina