1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke recente Film heb je gezien ?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Michael_T, 21 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blue Bunny

Blue Bunny Bink

Leuk Bevonden:
    0
    minorety report :) heel goeie film

2. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    kvond het maar een matige actiefilm eerlijk gezegd... het acteerwerk is om te huilen, het verhaal is zo dun als wat (maar dat kan ik ze nog vergeven), het einde is veel te cliche, enz...

maar omdat het Spiderman is, wil ik het een aardige film noemen

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Het acteerwerk is zeker niet om te huilen. Spiderman wordt overtuigend neergezet door Tobey Maguire, bijna niet te onderscheiden van het karakter in de strips. Kirsten Dunst zet een geweldige Mary Jane neer, ik denk niet dat op het moment een andere actrice dit had kunnen doen. Ze heeft het overtuigend gedaan, je ziet ook duidelijk dat ze verder is gegroeid in haar rol.
    Het verhaal is inderdaad niet het sterkste punt van de film, maar doet wel zijn werk gezien de Spiderman strips, en dat is in mijn ogen een redelijk sterke emotionele band met de lezers/kijkers creëeren. Het einde is bij de meeste superhelden films uiteraard een cliché, het zijn ook niet voor niks superhelden. :)

4. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt 1 van de slechtse film die ik ooit heb gezien en ook ongelooflijk saai, dit kun je toch niet leuk vinden :eek:.

5. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb MInority Report zelf niet gezien, maar wat ik heb gehoord van mensen is dat ze em of waanzinnig vinden of bagger.

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ik behoorde dus ook tot de groep die hem saai vind. Viel bijna in slaap bij die film.
    Matrix 2 gezien, ook totaal niet mijn stijl film, hou niet van die elastiekmoves waarbij je acteurs extreem hoog ziet springen, vliegen et cetera.
    LOTR3 gekeken, prachtige film, mooi einde. Snap alleen niet waarom Frodo en die oom op een gegeven moment toch weer uit de Gouw moesten, want ik had het idee dat ze daar juist thuis waren en zijn missie was voltooid.

7. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gister Soul Plane gezien met Snoop Dogg :)

Ik heb alleen maar gelachen :D echt humor film....vooral die vliegtuig roelt :)

8. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    @ 2k: dat snapte ik ook niet echt nee, vond het wel zielig voor Sam
    gister Van Helsing gezien, erg orgineel einde 8)

9. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Frodo en Bilbo wouden de Shire verlaten omdat ze zich daar juist niet meer thuis voelden. Na het dragen van de ring waren ze zodanig verwond, en zodanig beinvloedt door zorgwekkendere dingen dat ze tot de meer wetenden behoorden. Het enige waar ze zich nog enigszins tot rust konden laten komen is dan alleen te vinden in het Westen, waar ze minder sterk aan de ring worden herinnerd die typerend is voor Midden Aarde.
    :)

10. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Yep inderdaad bagger :p.

Wat vinden jullie eigenlijk van Shrek2, wat een grote succes is in Amerika. Ik had een jaar geleden deel 1 gezien, was wel leuk, heb vorige week deel 2 gezien, maar de film is echt niet zo goed als gezegd wordt. Ik vond het een beetje tegenvallen, het is niet zo grappig.

11. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Kirsten Dunst is een goede actrice! Ik heb Spiderman 2 niet gezien, maar welthe Virgin Suicides. De rol die ze daar neerzet, echt magnifiek gewoon!!

12. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vond het acteerwerk in spiderman1/2 ook tegenvallen. Als je het vergelijkt met de tekenfilmserie (waar ik een groot fan van ben) komen de films echt niet eens ik de buurt. Dat vind ik wel jammer, hoewel deel 2 een heel stuk beter is dan deel 1.

13. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    - 50 First Dates , lachen romatische komedie =) zeker wel leuk gedaan !
    - Mystic River , tempo van de film was echt traaggggg, maar verhaal was redelijk, maar door traagheid toch geen topfilm.
    - Bad Boys 2 , leuk, humor .. niet top... viel half in slaap, mede omdat het 4 uur snachts was tot 6:30 dat we keken.

en dan
    SHREK 2

LOLLLLLLZZZ, leuk vervolg op Shrek 1, waardig !! echt drooog wat er soms gebeurd. en hard. en ook nog eens een goed/samenhangend verhaal !! hebben helemaal dubbel gelegen op sommige momenten.

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    "I'll park the Car"

lol :+

15. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Vond et ook een hele mooie film.
    Kon het in het begin niet helemaal volgen maar op het einde snap je het helemaal, soms issie best wel hard :eek: :)

16. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Troy & Harry Potter 3 waren de laatste filsm die ik gezien heb:+
    Beide zijn leuke films.
    Vooral Troy is erg mooi.

17. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja man, puur genieten op dat moment dat ze wéér in een nat doorschijnend t-shirt staat. Dat was al mijn favoriete scene in deel 1 en nu brengen ze het terug. :D

Ik vond spider-man 2 ook zeer goed. Er was minder actie en er werd meer aandacht op het verhaal van Peter Parkers leven gevestigd. Maar de actie die er was, werd zéér mooi in beeld gebracht met geweldige camerastandpunten en special effects. _O_

18. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Oeh heerlijke scene! Van mij mag Kirsten Dunst altijd wel met een nat doorschijnend t-shirt rondlopen :cool:

@ITNL3: De films komen dus heel dicht in de buurt van de strip. Het karakter, drama, romantiek, verhaallijn zijn zeker typerend voor Spiderman. Het enige wat in de strips beter tot uiting komt is de Superschurk. Dat vind ik in de films net iets minder.

19. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik vond Spiderman 2 eigenlijk best erg goed.
    Kon, naar mijn gevoel, het strip-gevoel net niet oproepen, maar kwam goed in de buurt.
    Kijkt lekker weg, en er word naar mijn mening goed geacteerd.

Dinges maakt een goeie Spiderman en Kirsten Durst... tja. Gewoon lekker. :cool:

Al met al zeker een film die ik in mijn verzameling wil hebben.

20. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Gister 13 Going on 30
    Dag ervoor Mindhunters
    En daarvoor Shrek 2
    Vanavond Hellboy
    En morgen Hidalgo
    Overmorgen Elf

Allen op DVD 5.1/DTS bij mij in mijn eigen "thuisbioscoopje".

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina