Wat ik net zei, dat zijn de woorden van de mooie, sexy, aantrekkelijke Kirsten Dunst. Wat dus niet zal gebeuren.
Dit zijn de plannen voor de aankomende Spider-Man films:
Ze willen in ieder geval 7 films maken, Kirsten, Tobey en Sam Raim hebben voor 3 films getekend en ze zijn van plan om daarna te stoppen. Tobey zou inderdaad rugklachten hebben, maar een andere klacht was inderdaad belangrijker, yep $ geld, ze hadden bijna een ander gebruikt voor deel 2 als Spider-Man, gelukkig ging dat niet door, want Tobey is een goede acteur, die de rol van Spider-Man goed kan spelen.
We hebben nu bijna allemaal deel 2 gezien
en daaruit kunnen we halen, dat in deel 3 in ieder geval The Lizard aka Dr. Conner en de Hobgoblin aka Harry Osborn kunnen spelen, maar is nog geen feit. Hun personages zijn in deel 2 verder uitgewerkt, waardoor je ze in de derde deel goed kunt gebruiken.
Het kan zijn dat MJ in deel 3 dood gaat, maar ik denk het niet.
"Ikzelf zit te hopen op Eddie Brock aka Venom in deeltje 3.
(Vooral omdat in de serie de shuttle van de zoon van Jamesson die symbiont meebrengt naar aarde...)''
Eddy brock/Venom is vet, maar in deel 3 zul je die in ieder geval niet zien. Je hebt nu in deel 2 al iets over de zoon van Jameson de astronaut gehoord. Maar het is daar te vroeg voor, je kunt de film niet in 2 uur maken, want de achtergrond verhaal is weer belangrijk. Eddy werkt als journalist, wordt ontslagen, omdat Jameson hem niet geloofd over het verhaal van The Lizard die Dr. Conner moet zijn, Spider-Man heeft daarvoor gezorgd. Eddy wordt boos op Spider-man, geeft hem de schuld, bla bla bla, Ze gaan de ruimte in, ontdekken de symbion, Spider-Man "krijgt"de symbion enz. Het is daar gewoon te vroeg voor. Daarom zal je hem pas in deel 4 of 5 of 6 zien, daarna zal Carnage ook komen.
"Maar persoonlijk hoop ik op de cameleon samen met scorpion en shocker en mysterio"
Het kan zijn dat ze iemand hiervoor gaan gebruiken, maar ik denk het niet, is nog te vroeg voor, anders klopt het verhaal niet.
Het lijkt me dat Hobgoblin en The Lizard de hoofdrol gaan spelen.
Btw: Als ze de secret wars gaan filmen, dat zou pas vet zijn.
Het zal nog lang duren voor de volgende films .