1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke recente Film heb je gezien ?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Michael_T, 21 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    hellboy is hier nog niet eens uit in bios :eek:
    ohhhhh mag niet :+
    een mod nog wel ;)

ow ik kom wel ff langs :p

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Penny Arcade's Spiderman 2 comic.

Leek me wel de moeite om hier even te delen. ;)

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Roflol :D

Spiderman gaat toch niet echt dood? :eek:
    Ow, btw Spiderman wordt niet gespeelt door dinges, maar door Tobey Maguire ;)

4. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ergens gelezen dat er een film over Max Payne komt :)

5. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Kirsten had in een interview een keer gezegd, dat het wel "leuk" is als Spider-Man dood gaat in deel 3 en voordat hij dood is, hebben ze een kindje die als Spider-Boy in deel 4 verder gaat :+.

Van mij hoeft dat niet...

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Kirsten kan op dat gebied dan maar beter haar mond dicht houden, want van mij hoeft dat ook niet :+

7. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    toenet The Bunker gezien.
    Goeie Psychologische thriller.

8. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Spiderman gaat niet dood. Hij gaat het wel moeilijk krijgen in deel 3.

Kirsten Dunst speelt misschien M.J. niet meer in deel 4 (als ze niet sterft in deel 3, wat waarschijnlijk niet gaat gebeuren).

9. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    The tuxedo met jackie chan op canal+.
    Erg leuke film, ik moet dat moeilijke gedoe niet ;)

10. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    In een interview op MTV ( geloof ik) gaven Kirsten en de regiseur zelf al aan dat er maar 3 delen komen.
    4 of 5 vonden ze teveel.

Ikzelf zit te hopen op Eddie Brock aka Venom in deeltje 3.
    (Vooral omdat in de serie de shuttle van de zoon van Jamesson die symbiont meebrengt naar aarde...)

11. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    spider-boy wtf, hier geloof ik echt helemaal niks van.

eddie brock/venom zou idd meesterlijk zijn. Maar persoonlijk hoop ik op de cameleon samen met scorpion en shocker en mysterio. En eigenlijk moet shield ook nog komen. Dat zou echt te mooi zijn. Ook moet de kingping vette acties gaan doen net als in de tekenfilm.

Laatst bewerkt: 16 jul 2004
  12. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Scorpion, Mysterio,... kunnen allemaal niet op tegen Venom (Carnage ook niet).

Ik heb gelezen dat er waarschijnlijk een 4de deel komt. Dit heb ik gelezen in een interview (was het nu 1 met Kirsten Dunst of Toby Maguire) dat er plannen zijn voor een 4de deel.

13. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Morgen heb ik eindelijk tijd om naar Spider-Man 2 te gaan _O_

Dat is meestal he als je tegen superschurken moet vechten ;)

Of heb jij al wat meer info over deel 3 dan? Van wat ik heb begrepen zouden ze trouwens zelfs al plannen hebben om tot zes delen te gaan. Al is dit natuurlijk ook wel afhankelijk van de opbrengsten, maar dat zit met deze eerste twee films iig al wel goed. Deel 1 was als ik mij niet vergis de op vier na meest opbrengende film aller tijden en deel 2 lijkt dat te gaan verbeteren. Ik vraag me alleen wel af hoe het met de serie zal gaan als Tobey Maguire wellicht niet meer mee zou doen. Hij had zelfs al vervangen kunnen worden in deel 2 door een rugblessure die hij had opgelopen tijdens het maken van de film Sea Biscuit. Al schenen ze eigenlijk meer problemen met hem te hebben door de behoorlijke loonsverhoging die hij eiste ten opzichte van deel 1. En laten we eerlijk zijn, Tobey is gewoonweg perfect gecast als Peter Parker/Spider-Man. Mocht hij alsnog vervangen worden in deel 3 dan zou dat een flinke domper zijn. Al kunnen ze het geld best missen natuurlijk. Volgens een verwachting zou Spider-Man 2 qua opbrengst (bioscoop/video/dvd/merchandise) zo rond de miljard dollar kunnen gaan op brengen.

Laatst bewerkt: 17 jul 2004
  14. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Damn, ik heb net The Last Samurai gezien. ( ja ik weet het, nu pas) Damn wat een goed film zeg _O_ :D

15. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik net zei, dat zijn de woorden van de mooie, sexy, aantrekkelijke Kirsten Dunst. Wat dus niet zal gebeuren.

Dit zijn de plannen voor de aankomende Spider-Man films:
    Ze willen in ieder geval 7 films maken, Kirsten, Tobey en Sam Raim hebben voor 3 films getekend en ze zijn van plan om daarna te stoppen. Tobey zou inderdaad rugklachten hebben, maar een andere klacht was inderdaad belangrijker, yep $ geld, ze hadden bijna een ander gebruikt voor deel 2 als Spider-Man, gelukkig ging dat niet door, want Tobey is een goede acteur, die de rol van Spider-Man goed kan spelen.

We hebben nu bijna allemaal deel 2 gezien
    en daaruit kunnen we halen, dat in deel 3 in ieder geval The Lizard aka Dr. Conner en de Hobgoblin aka Harry Osborn kunnen spelen, maar is nog geen feit. Hun personages zijn in deel 2 verder uitgewerkt, waardoor je ze in de derde deel goed kunt gebruiken.
    Het kan zijn dat MJ in deel 3 dood gaat, maar ik denk het niet.

"Ikzelf zit te hopen op Eddie Brock aka Venom in deeltje 3.
    (Vooral omdat in de serie de shuttle van de zoon van Jamesson die symbiont meebrengt naar aarde...)''

Eddy brock/Venom is vet, maar in deel 3 zul je die in ieder geval niet zien. Je hebt nu in deel 2 al iets over de zoon van Jameson de astronaut gehoord. Maar het is daar te vroeg voor, je kunt de film niet in 2 uur maken, want de achtergrond verhaal is weer belangrijk. Eddy werkt als journalist, wordt ontslagen, omdat Jameson hem niet geloofd over het verhaal van The Lizard die Dr. Conner moet zijn, Spider-Man heeft daarvoor gezorgd. Eddy wordt boos op Spider-man, geeft hem de schuld, bla bla bla, Ze gaan de ruimte in, ontdekken de symbion, Spider-Man "krijgt"de symbion enz. Het is daar gewoon te vroeg voor. Daarom zal je hem pas in deel 4 of 5 of 6 zien, daarna zal Carnage ook komen.

"Maar persoonlijk hoop ik op de cameleon samen met scorpion en shocker en mysterio"

Het kan zijn dat ze iemand hiervoor gaan gebruiken, maar ik denk het niet, is nog te vroeg voor, anders klopt het verhaal niet.
    Het lijkt me dat Hobgoblin en The Lizard de hoofdrol gaan spelen.
    Btw: Als ze de secret wars gaan filmen, dat zou pas vet zijn:9.

Het zal nog lang duren voor de volgende films :+.

Laatst bewerkt: 17 jul 2004
  16. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    OVer die rugklachten: In een interview zei Toby dat hij bijna geen last meer had van rugpijn omdat hij eens heeft gepraat en geoefend met de stuntmannen. Maar dat volgens mij eerder door dat hij voor Spiderman 2 $8 miljoen kreeg (wat door het succes ongeveer $35 miljoen werd), waar hij voor Spiderman 1 "maar" $4 miljoen kreeg. Dus ik denk dat, als er nog meer delen komen, dat Toby Maguire Spiderman zal blijven spelen.

17. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hé Gaggag kan je niet beter tussen spoilers zetten dat
    Harry Osborn de nieuwe Green Goblin is.
    Niet iedereen heeft spiderman 2 al gezien hoor.:eek:

Ik hoopte eigenlijk ook op een 3e deel met Venom, maar dat zal wel niet met dat einde van deel 2, of er zijn natuurlijk 2 superschurken. :cool:

18. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Harry Osborn word de Hobgoblin.
    De Green Goblin was Norman. :cool:

19. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ik wist dat er 2 goblins waren, maar ik dacht dat die goblin die in Spiderman 1 dan 2de goblin was (leek er toch op).

20. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Van8 Van helsing- vond tegenvallen jammer genoeg

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina