Welke recente Film heb je gezien ?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Michael_T, 21 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Eerlijk gezegt hoop ik niet dat ze echt van plan zijn om zoveel Spider-Man films te gaan maken. De kwaliteit is immers vrijwel niet te vast te houden, waarbij de mindere delen een smet zullen werpen op de eerste delen die wel goed waren (denk bijv. maar aan de Batman reeks). Een wisselende cast is bij voorbaat al helemaal een ramp. Zowel Tobey als Kirsten hebben definitief gestalte gegeven aan hun rollen en wanneer die ineens door anderen zouden worden gespeeld zou dat gewoon onacceptabel zijn imo. En ik verwacht eerlijk gezegt ook niet dat ze zelf nog verder zouden willen gaan na een derde deel. De risico's zijn te groot mocht het financieel mis gaan (wat een negatief gevolg kan hebben voor je verdere filmcarriere) en ze zullen ongetwijfeld hun tijd willen vrij houden voor andere rollen. Maar goed, we zien wel hoe het allemaal verder gaat. Eerst straks nog maar eens deel 2 gaan bekijken. :)

btw: wat denken jullie trouwens van de nieuwe Catwoman film die binnenkort uit gaat komen? Wat mij betreft gaat voor die film hetzelde op als wat ik hierboven heb geschreven over het gestalte geven aan een bepaalde rol. Catwoman is voor mij Michelle Pfeiffer in Batman 2 en daar kan een Halle Berry gewoonweg niet aan tippen imo.

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Met dat Tobey en Kirsten gestalten hebben gegeven aan Peter/Spiderman en M.J. ben ik akkoord. Maar van mij mogen ze nog een 4de deel maken, een 5de wordt misschien te veel. Tenzij dat de kwaliteit van de vorige films kunnen bijhouden of zelfs verbeteren (Spiderman vs. Venom moet toch ongeloofelijk graaf worden als het goed wordt uit gewerkt).

Catwoman interesseert mij niet zo. Het verhaal, de heldin, de cast interesseert mijn niet. Ook vind ik Halle Berry te bekend om nog gestalte te geven aan een heldin.

In die Batman film was Catwoman redelijk goed, maar imo niet goed genoeg om een aparte film te krijgen.

Laatst bewerkt: 17 jul 2004
  3. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    catwomen in batman returns _O_ echt zeer goed idd. Ik denk ook niet dat Halle Berry die kwaliteit kan handhaven. Maar misschien worden we verrast. :)

4. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ben ik helemaal met je eens. Hoewel ik Michelle Pfeiffer echt geweldig vond in haar rol als Catwoman is deze character simpelweg niet aansprekend genoeg voor een eigen film. En laten we niet vergeten dat de film eigenlijk alleen is bedacht nadat ze het succes zagen van de eerste X-Men en Spider-Man film in combinatie met de hype rond Halle Berry na haar Oscar winnende rol in Monsters Ball (overigens onterecht imo) en haar bijrol als Jynx in de laatste James Bond film. En nu ik ook de Catwoman trailer heb gezien verwacht ik er echt zeer weinig van.

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Het einde van deel 2, Harry hoort de stem van de Green Goblin, deze leidt hem naar en geheim vertrek in het huis van zijn vader. Hier vind hij de oufit van de Green Goblin. Vervolgens zal hij het pak gedeeltelijk aan gaan passen, om er het oranje met geelachtige Hob Goblin pak van te maken.
    Denk ik... anders houden ze de serie niet aan, en dat zou in mijn ogen een grove fout zijn.

6. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, is gewijzigd :p.

Ow, ja dat was het, heb die 2 door elkaar gehaald ;).

Laatst bewerkt: 17 jul 2004
  7. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan wel mits ze de kwaliteit handhaven en een vaste cast is inderdaad belangrijk bij zo'n film. Deel 2 heeft al veel opgebracht en gaat nog veel meer opbrengen, dat zal ook wel bij deel 3 gebeuren. Spider-Man is de enigste Marvel productie, dat zoveel opbrengt. Het is opzich wel slim om de derde pas over 3 jaar uit te brengen. Je hebt dan een hele tijd niets over Spider-Man gehoord er zal weer een enorme hype ontstaan, door die stilte. Ach ja, we zullen toch effe geduld moet hebben, want van mij mag deel 3 snel komen :cool:.

8. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    heb afgelopen week gezien;

- friends season 10 serie 1/8
    - friends season 10 serie 9/17
    - Thirteen
    - Bad boys 2

:p

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vanmiddag Harry Potter en de steen der wijzen zitten kijken.
    Best leuke film, maar vond De geheume kamer toch beter. Op een of andere manier kwam daar een beter verhaal in, of had datgene waar de film om draaide een betere herkenning. Nu zie je aan het eind heel snel even het stukje waarin kort wordt uitgelegd wie er nou daadwerkelijk achter zitten. Binnen paar tellen is ie dan ook verslagen en is de film voorbij. Maar ach, misschien omdat het de eerste film uit de reeks was, of omdat ze het niet te moeilijk wilden maken voor kleine kinderen, of dat ze vonden dat de film te lang werd en ze het einde maar snel afraffelden.

10. DC Vogelaar

DC Vogelaar Happy Hour

Leuk Bevonden:
    0
    Gosternacht heb ik Along Came Polly gekeken..:D..Was wel leuk..

11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Net Cabin Fever gekeken.
    Echt een leuke horror film.

Bijzonder einde ook, aanradertje. :cool:

12. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Donderdag heb ik Harry Potter en de Gevangene van Azkaban gezien. Een erg leuke film waar je weer ingetrokken wordt. En het verhaal uit de boeken kwam weer naar boven. Helaas zijn er weer heel veel stukken uit het boek weggelaten, korter gemaakt. Dit was ook al zo in deel 1 en 2.

Eergister heb ik the Day after Tomorrow gezien. Een film met een gewoon, niet bijzonder verhaal. Maar de special effects zijn prachtig:).

Gister heb ik Shrek 2 gekeken. De film begon flauw, totdat de reis begon. Vanaf hier steeg het humor peil enorm:D. Met als hoogtepunt: de Gelaarsde Kat en Donky natuurlijk:).

13. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hier ben ik het dan ook helemaal mee eens. Zeker bij een cast wisseling zal het fout gaan. Ik ben van mening dat ze het maar bij de 3 films moeten houden, en dan er mee moeten stoppen.. Unless ze Tobey en Kirsten kunnen houden.

14. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Persoonlijk vind ik dat ze nog een Spiderman film moeten maken met Venom, als ze Tobey en Kirsten kunnen houden. Maar als ze dan de strips een beetje willen volgen, zou Venom pas in deel 5 kunnen kome.

In deel 3 word de hobgoblin verslagen en eventueel geraakt het symbiot (of hoe dat ook weeral noemt) op aarde. In deel 4 wordt Eddy Brock voorgesteld (is eigenlijk al vernoemd in deel 1, maar dat terzijde) en neemt het symbiot Spiderman in (ook komt er een andere vijand). Op het einde van deel 4 neemt het symbiot Eddy en in deel 5 is het dan Spiderman vs. Venom waar imo knappe gevechten van gemaakt kunnen worden.

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    eergister ALI G INDAHOUSE gekeken, eg zooon vette film vin ik da
    RESPECT!!!!!

16. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Mee eens, Recgonize!!! _O_

17. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Die is echt zo cool ja. Zoveel humor:D.

Voorbeeld: Dan zet Ali zijn auto op die invalide parkeerplaats, net voordat z'on invalide er kan parkeren. Stapt hij uit de auto en doet hij niet of hij last van zijn been heeft:D.

18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Net Final Destination 2 gekeken, goede start van de film, die in lang niet elke film zit. Vervolgens leuke horrorelementen, af en toe erg voorspelbaar maar nog steeds leuk.

Alleen aan het eind zeggen ze van "nieuw leven verslaat de Dood", ze krijgen dus de baby en denken klaar te zijn. Vervolgens krijgt die griet een visioen en gaat ze zelfmoord plegen. Ze zegt dat ze aan de beurt is, terwijl werd gezegd dat ze klaar waren nadat baby was geboren (wat dus niet zo is want die griet uit psychiator en Eugene sterven), maar snap niet dat ze juist zelf dood wilt. En dan hebben ze een barbeque, ontploft die en sterft een jongen, alsof het nog niet afgelopen is. Maar vond het beetje vaag dat ze zelf dood wilde nadat ze zo ver waren gekomen.

kut, spoiler vergeten |:-

Laatst bewerkt: 19 jul 2004
  19. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Vanmiddag ben ik dan alsnog naar Spider-Man 2 geweest... en op wat een ongelooflijke teleurstelling is dit uitgelopen.

Deel 1 behoort tot een van mijn meest favoriete films en ik had er dan ook alle vertrouwen in dat deze film wel een topper moest worden. Maar wat heb ik me hier zwaar in vergist. Ik heb me van begin tot eind bijna alleen maar zitten ergeren. Een zwak scenario, zwak acteerwerk van acteurs waarvan je weet dat ze veel beter kunnen, de irritante comic book achtige stijl van de scene opbouw, domme plot holes en de film was ook veel te langzaam en bevatte imo te veel komische bedoelde momenten. Oh ja, en Kirsten Dunst zag er eigenlijk ook niet meer zo lekker uit in vergelijking met deel 1 :'-(

Zo, dat moest er even uit :)

Was er dan niets goed aan de film? Tuurlijk wel. De actiescenes zagen er zeer goed uit en Alfred Molina als Doc Ock was heerlijk op dreef in zijn schurkenrol, maar dat was het dan ook wel wat mij betreft. Ik hoop deze film dan ook snel weer te vergeten en ik kijk straks maar weer eens naar deel 1 om te zien hoe een Spider-Man film eigenlijk behoort te zijn.

Laatst bewerkt: 18 jul 2004
  20. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Zij moest nog dood, omdat ze eigenlijk zou doodgaan bij die crash in het begin. Dus de dood was nog niet klaar met haar, daarom wou ze liever zo dood. Ik weet het ook niet helemaal hoor, maar zoiets moet het denk ik zijn.

Want die vrouw waaruit die baby was geboren stond niet op de lijst van de dood, dus dat die baby werd geboren maakte niets uit eigenlijk, dat besefte ze later.

En die jongen bij de barbeque moest ook dood, omdat hij eigenlijk al overreden werd door een wagen maar nog net op tijd gered werd.

De film kent overigens wel de meest brute sterfscenes. Bij die vent met die brandtrap, had ik hem al drie keer eerder dood verwacht. :+

Laatst bewerkt door een moderator: 19 jul 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina