Ik vond het zelf geen slechte film, maar ik moet wel zeggen dat die zogenaamde grappige stukjes beter weggelaten hadden kunnen worden. Dat pastte er gewoon niet in.
en als ie dan later in de film de "auto" van zn oma leent gebeurd het tegenovergestelde dan doet zon invalide daar parkeren net voordat hij daar wil parkeren hahaha
Spoiler toegevoegd, sorry, mijn fout, maar als iedereen verder zo goed te werk gaat zonder iets verkeerds te doen dan zou het een hoop slotjes, waarschuwingen, bans et cetera schelen Maar snap je wel, mod moet voorbeeld geven. Iedereen begaat wel eens een fout.
Heb gister Mulholland Drive gezien... en ik snapte em meteen! Nou mijn intepretatie dan... Goeie film...
donnie darko mooie maar vreemde film met goede rollen van drew barrymore & patrick swayze (niet een rol die je verwacht van hem)
Ichi the Killer, de allerziekste film die ik ooit heb gezien. Er had zeker 90 % minder gore in gemogen en dan was het nog steeds een splatter movie. De cinematografie is briljant, door de camera lijkt het net alsof je in de film meeloopt, te gek gewoon. Als je een heel erg sterke maag hebt, gore-scenes niet al te serieus neemt en een erg flitsende film met een Japanse stijl wilt zien dan is dit je ding.
Ik heb vanavond Heart of America o.i.d. gekeken. Volgens de cover van de DVD gaat het verder, waar Bowling for Columbine eindigd. Je ziet hoe het leven van een aantal tieners verloopt, op de vroege uurtje van de laatste high school dag. Je ziet ook, dat 3 van deze tieners nogal gepest worden... Ik vond het een vreemde, maar goede film. Je word nogal hard met je neus op de feiten gedrukt wat pesten op school met de geest van een tiener kan doen, en waar deze vervolgens toe in staat zijn. Zeker het huren waard.
School of Rock gezien vandaag. Erg leuke film, en die dude is erg goed. Ook die gezichtuitdrukkingen van de kids zijn soms erg leuk
Band of Brothers heb ik gezien.. Wat een film zeg ik heb hem nu ook op dvd (ik hoef het verhaal denk ik niet uit te leggen wat sommige hier doen want jullie kennen allemaal band of brothers wel denk ik)
ja het is egt een mooie film echt erg lijkt me toen ze naar beneden werden gedropt.. ik had hem trouwens voor 50 euro gekocht bij mediamarkt maarre hij licht voor de liefhebbers bij freerecordshop Online voor 40 euro Klik! (das nie de tin can maar deze:
Kheb Love Liza gezien, een verhaal over een man van wie zijn vrouw zelfmoord heeft gepleegd en dan raakt ie verslaafd aan benzine (snuiven). Tis een hele mooie rustige film.
Ik heb nu eindelijk City of God gezien, wat een topper. Hij gaat over een Braziliaanse stad waarin kleine crimineeltjes opgroeien tot de meest gevreesde gangsters in town. Dat klinkt misschien lame en cliché maar dat is het zeker niet. Ik vind het één van de beste films van deze eeuw.