1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke recente Film heb je gezien ?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Michael_T, 21 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

dude dat is de enigste film die ik nog moest kijken van me gehuurde |:- thanx voor de spoiler |:- |:-

Laatst bewerkt door een moderator: 19 jul 2004
  2. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond het ook heel vreemd inderdaad. Ook nog een Mod :confused:

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vond het zelf geen slechte film, maar ik moet wel zeggen dat die zogenaamde grappige stukjes beter weggelaten hadden kunnen worden. Dat pastte er gewoon niet in.

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    en als ie dan later in de film de "auto" van zn oma leent gebeurd het tegenovergestelde
    dan doet zon invalide daar parkeren net voordat hij daar wil parkeren hahaha

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Spoiler toegevoegd, sorry, mijn fout, maar als iedereen verder zo goed te werk gaat zonder iets verkeerds te doen dan zou het een hoop slotjes, waarschuwingen, bans et cetera schelen:)
    Maar snap je wel, mod moet voorbeeld geven. Iedereen begaat wel eens een fout.

6. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Heb gister Mulholland Drive gezien... en ik snapte em meteen! Nou mijn intepretatie dan...

Goeie film...

7. U Black Emperor

U Black Emperor Obscured

Leuk Bevonden:
    0
    donnie darko

mooie maar vreemde film
    met goede rollen van drew barrymore & patrick swayze (niet een rol die je verwacht van hem)

8. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ichi the Killer, de allerziekste film die ik ooit heb gezien. Er had zeker 90 % minder gore in gemogen en dan was het nog steeds een splatter movie. De cinematografie is briljant, door de camera lijkt het net alsof je in de film meeloopt, te gek gewoon. Als je een heel erg sterke maag hebt, gore-scenes niet al te serieus neemt en een erg flitsende film met een Japanse stijl wilt zien dan is dit je ding.

9. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je helemaal gelijk in... vette film...

10. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Net Big Fish gezien. Echt een hele mooie film.

11. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

no hard feelings maar als een trouwe forum member moet ik er ook op letten :+

12. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik heb vanavond Heart of America o.i.d. gekeken.
    Volgens de cover van de DVD gaat het verder, waar Bowling for Columbine eindigd.

Je ziet hoe het leven van een aantal tieners verloopt, op de vroege uurtje van de laatste high school dag.
    Je ziet ook, dat 3 van deze tieners nogal gepest worden...

Ik vond het een vreemde, maar goede film. Je word nogal hard met je neus op de feiten gedrukt wat pesten op school met de geest van een tiener kan doen, en waar deze vervolgens toe in staat zijn.

Zeker het huren waard.

13. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    ben ik het totaal niet mee eens, erg matige film zonde van je tijd.

14. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Leg dan ook uit waarom.

15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    School of Rock gezien vandaag. Erg leuke film, en die dude is erg goed. Ook die gezichtuitdrukkingen van de kids zijn soms erg leuk:D

16. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Band of Brothers heb ik gezien.. Wat een film zeg _O_ ik heb hem nu ook op dvd _O_ (ik hoef het verhaal denk ik niet uit te leggen wat sommige hier doen want jullie kennen allemaal band of brothers wel denk ik)

Laatst bewerkt: 21 jul 2004
  17. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0

Schitterend he...
    En kan je nagaan dat mensen dat echt hebben meegemaakt.

18. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    ja het is egt een mooie film echt erg lijkt me toen ze naar beneden werden gedropt..

ik had hem trouwens voor 50 euro gekocht bij mediamarkt maarre hij licht voor de liefhebbers bij freerecordshop Online voor 40 euro Klik! (das nie de tin can maar deze:

Laatst bewerkt: 21 jul 2004
  19. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb Love Liza gezien, een verhaal over een man van wie zijn vrouw zelfmoord heeft gepleegd en dan raakt ie verslaafd aan benzine (snuiven).
    Tis een hele mooie rustige film.

20. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu eindelijk City of God gezien, wat een topper. Hij gaat over een Braziliaanse stad waarin kleine crimineeltjes opgroeien tot de meest gevreesde gangsters in town. Dat klinkt misschien lame en cliché maar dat is het zeker niet. Ik vind het één van de beste films van deze eeuw.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina