Welke recente Film heb je gezien ?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Michael_T, 21 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

final destanation 2 wel dope en lekker bloody :p

2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Gister Shrek 2 gezien. Echt een koning film zeg!!! Heb me echt kapot gelachen. En afgelopen zondag Against the ropes. Een boksfilm met Meg Ryan en Omar Epps in de hoofdrol.

3. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    eergister final destination 1 gezien en de dag erna 2 :)

4. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb die op dvd. Echt een topfilm. Ook heel goed geacteerd als je bedenkt dat 3/4 van die acteurs uit de sloppenwijken zijn gehaald(alhoewel ze zulke dingen weleens hebben meegemaakt)

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Net Big Fish gekeken. Vond het maar een vreemde, vage film. Niet slecht, maar ook niet super.

6. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben vandaag in Apeldoorn naar Spiderman 2 geweest. Was erg druk in de (tamelijk) grote zaal. In totaal maarliefst 6 mensen. :{

7. n0rax

n0rax ........

Leuk Bevonden:
    0
    laatst 50 first dates gezien .. :) wel een leuke film maar wil binnekort naar Mindhunters lijkt me een coole film ..

8. DC Vogelaar

DC Vogelaar Happy Hour

Leuk Bevonden:
    0
    kHeb 2 dagen trug Friday After The Next gezien..Film was grappig..:D

9. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteren 50 first dates gezien en het was weer een goede film van Adam Sandler. Is gewoon vet grappig:+. Het zou wel leuk zijn als er een deel 2 zou komen van Happy Gilmore.

Ik heb die film een paar maanden geleden gezien en is inderdaad een hele goede film.

Laatst bewerkt: 23 jul 2004
  10. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Net Snatch voor de weetniethoeveelste keer gekeken. Geweldige film, alleen vond mn vader er geen reet aan.

11. mars15

mars15 Guest

zeker aanrader film tijdje terug gezien en echt _O_

12. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand ooit Mohammed Ali gezien. Dit vond ik ook een prachtige film. Je gaat dan echt meeleven met Ali(Will Smith).

13. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was dat bij je thuis of is het gewoon een dikke cultfilm 8)

Jah, ik vind m ook top en heb m uiteraard ook thuis staan naast Lock Stock & Two Smoking Barrels *) Echt mijn humor, meestal kijk ik m van begin tot het eind met een dikke grijns op me smoel

Laatst bewerkt: 24 jul 2004
  14. n0rax

n0rax ........

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb um al een tijdje terug gezien maar ik vond het idd een goede film ..
    *)

15. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Gisterenavond Welcome to the Jungle gehuurd met in de hoofdrollen The Rock, Sean William Scott, Christopher Walken en een heerlijk uitziende Rosario Dawson.

Ik denk dat de meeste mensen bij het zien van de filmtitel en het hoesje het idee hebben dat ze te maken hebben met een of andere gare B film. Maar die zouden het dan dus echt zwaar mis hebben. Deze film bied gewoon perfecte entertainment met een goede combinatie van aktie en komedie. Met name de vechtscenes zijn geweldig uitgevoerd, waarbij het gevecht tussen The Rock en de rebellen absoluut het hoogtepunt vormt. Het verhaal stelt verder weinig voor, maar wat maakt het uit, deze film moet je gewoon eens gaan bekijken als je eens een zin hebt in lekkkere aktie.

Laatst bewerkt: 24 jul 2004
  16. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb laatst ook Welcome To The Jungle gekeken, en ik vond het ook een vermakelijke film. Het is geen topper van formaat, maar zeker wel vermakelijk. The Rock zet een solide rol neer, en Sean William Scott zet ook weer een heerlijk karakter neer, zoals we dat van hem zijn gewent! :)

17. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vanavond 21 Grams zitten kijken. Vond hem niet zo leuk, meer saai, lastig verhaal. Aan het eind denk je dat puzzelstukjes in elkaar vallen, maar dan blijkt het niet te kloppen, alsof het weer opnieuw begint, terwijl een gedeelte zich al heeft afgespeeld.

18. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    School of Rock gekeken, ik zat echt mee te rocken op m'n bed hier... :D (TV staat voor m'n bed)

19. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    ik heb gisteravind Ginger Snaps en Ginger Snaps II : Unleased gekeken.

2 leuke horrorfilms met een ziekelijk soort humor erin verwoven.
    Erg leuk, en vermakelijk.

20. FreeShooter

FreeShooter No pain, no gain!

Leuk Bevonden:
    1
    Heb ik van de week gezien erg gave film.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina