1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke recente Film heb je gezien ?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Michael_T, 21 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb de film altijd ontweken puur omdat The Rock de hoofdrol heeft... Zijn andere rol in the Scorpion King vond ik echt belabberd

maargoed, als ik weer eens in de videotheek kom zal ik hem misschien eens huren ;)

2. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    The Rock is stoer man !!
    In The Scorpion king speelde hij wel goed.
    En nee ben geen The Rock fanboy.

3. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    The rock is meester

4. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Bios: Spiderman 2, The day after tomorrow
    PC: Kill Bill 1 en 2, Michel Valliant, Eternal Sunshine of the spotless mind

Spiderman 2 en vooral The day after tomorrow zijn de beste uit het lijstje naar mijn mening.

5. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0

Dikke Fanboy :p

Maar Spiderman 2 lijkt me niet zoveel aan , is het de moeite waardt ?

6. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    The Scorpion King :eek:

Tja, dan noem je ook gelijk een ongelooflijke bagger film op ook. Hoe ik die ooit uit heb kunnen kijken is me nog steeds een raadsel. En om nu te zeggen dat z'n rol in Welcome to the Jungle nu gelijk een Oscar nominatie waard zou zijn gaat ook weer wat ver :+ , maar de wisselwerking tussen hem en Sean William Scott is zeker goed te noemen en zoals ik al had vermeld zit de aktie echt prima in elkaar. En vergeet ook Christopher Walken niet die met zijn vertrouwde serieuze manier van acteren op die manier zijn teksten nog een extra komisch tintje lijkt mee te geven. Persoonlijk vond ik het dus echt een perfect anderhalf uur durend tussendoortje.

En gisteren heb ik nu eindelijk eens de remake van The Texas Chainsaw Massacre gezien. Sommige zweren echter bij het origineel uit de jaren '70 die als een van de grootste horrorfilms wordt beschouwd, maar zelf heb ik dat altijd maar een zwaar irritante en overhypte bagger film gevonden. Ik werd helemaal gek van dat psychidelische hippie gedoe in die film. Maar goed, de remake vond ik dan ook dus beter en dat kwam vooral door de hele stijl van de film. De beelden zagen er lekker 'gory' uit terwijl het eigenlijke slachtwerk gek genoeg verder niet echt uitgebreid in beeld kwam. Ik vond de film ook wat zwaarder van stof dan veel andere hedendaagse horrorfilms zoals bijv. een Final Destination of een Jeepers Creepers die een luchtigere stijl hanteren. Het is dan ook niet echt een film die je snel daarna nog maar eens een keer wil bekijken. Of het moet je natuurlijk te doen zijn om Jessica Biel die de gehele film rond rent in een superstrakke spijkerbroek en t-shirt. Ze speelt hierin echt een van de sexiest uitziende rollen die ik ooit heb gezien.

En volgend weekend ga ik naar King Arthur. De zwaar gelikt uitziende tv trailers beloven iig al veel spektakel. Een minpunt is wel dat Disney een vinger in de pap heeft gehad en dat zal dan wel weer betekenen dat de veldslagen weinig bloederige scenes zullen bevatten. En veldslagen zonder bloed, dat kan natuurlijk niet. :)

Laatst bewerkt: 27 jul 2004
  7. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb pas geleden Spider Man 2 gezien. Een goeie film veeel beter dan deel 1, het heeft meer diepgang en wat meer actie eik. Bij momenten vond ik het een beetje afgezaagd of een beetje 'toevallig' (bijvoorbeeld hij moet ergens op tijd zijn en natuurlijk, hij moet een of andere 'boef' pakken).
    Maar verder een erg goed vervolg dat Spider Man eer aandoet. Ook een interessant einde wat je laat verlangen naar meer!

8. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    What he said ;)

9. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    Heb gister The Girl Next Door gekeken.

Damn als die Elisha Cuthbert mijn girl next door was :)

Echt mooie actrice is dat :)

10. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik weet eigenlijk niet of het zo'n recente film is, maar zeker het vermelden waard:

City of God

ik huurde hem eigenlijk omdat het een origineel idee is... Blijkt het gewoon veel en veel beter te zijn dat de hele Godfather-trilogie :eek: (ik weet dat velen het niet met mij eens zijn, maar ik vind de Godfather niet echt denderend)...
    Alles aan deze film is erg goed, het verhaal, de invalshoek, de personages, het gebruik van licht, het acteren, de camerastandpunten, en dan nog eens met veel te realistische actie :eek:

hulde aan deze film _O_

11. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    Cidade De Deus is echt een topper en nog waargebeurd ook.

Zelf heb ik laatst "I, Robot" gezien.
    Normaal kan ik Will Smith niet uitstaan maar hier is ie wel ook (maakt niet van die achterlijke grapjes). Op zich wel een ok film maar niet echt origineel. Iedereen die die "The Animatrix" heeft gezien, kan al raden waar ze het idee vandaan hebben gejat. :{

12. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    ik heb gisteren Gothica gezien met Halle berry....was een leuke film met wat griezel en schrikeffecten. Weer een vermakelijk avondje gehad....

13. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Omg! :eek:! !! De Godfather niet denderend? :eek:En de sfeer, de dialogen, de karakters en de ontwikkeling van de karakters, de one-liners, het verhaal, de complete setting etc dan?
    Maar ach, ieder zijn mening. :)

14. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    :p

ik weet het niet, maar het verhaal weet mij gewoon niet te boeien...
    en als een verhaal/film mij niet boeit, dan kunnen de ontwikkeling van de karakters, de one-liners en de complete setting weinig aan goedmaken..

neemt niet weg dat ik heel goed kan begrijpen dat veel mensen dit een geweldige film vinden

15. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist DE TWEELING gekeken.
    Wat is dat een mooie film man:)

16. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    The Butterfly Effect...héle goeie film met Ashton Kutcher, speelt hier dus voor de veranderibng een serieuze rol en dat doet 'ie meesterlijk. De film moet binnekort in de bios komen, wat mij betreft toch wel één van de beste films deze zomer (iig inhoudelijk).

Het gaat over een jongen met een slecht jeugdverleden die last heeft gehad van black outs, en doordat hij ze heeft opgeschreven leert hij gebruik te maken van de gave zich weer in de tijd te plaatsen waarin de jeugdgebeurtesnissen plaatsvonden. Zijn jeugdliefde heeft zelfmoord gepleegt en op deze manier gaat hij proberen de geschiedenis naar zijn zin veranderen. Om erna terug te komen in de (aangepaste) realiteit. Er lijkt echter élke keer wel iets mis te gaan, waardoor het steeds moeilijker voor hem wordt daadwerkelijk alles op orde te brengen.

Tópfilm!_O_

Andere film, Man On Fire, met Danzel Washington. Ook al zo'n topper die binnekort in de bioscopen moet binnenkomen. Danzel speelt hier bodyguard Cherry, die op een meisje moet letten ergens in Zuid Amerika. Er worden in die stad dagelijks 4 ontvoeringen gepleegt dus de druk op hem is vrij groot. Juist op het moment dat de ijskoude bodyguard door het kind weer leert wat gevoelens zijn wordt ze ontvoert...hij raakt bij de ontvoering gewond en wat volgt is een stoer verhaal naar wraak!:cool:

Gotta Love It!

Laatst bewerkt: 28 jul 2004
  17. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Spiderman 2 net gezien , viel erg mee .
    Ik hoorde er veel negatieve dingen over , maar ik vond hem goed ! _O_

18. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dan is het goed. :)

19. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    City of God is één van de beste films van deze eeuw.
    Hij is hipper dan Godfather, met meer actie én actueler. Ik vind het de beste waargebeurde film ever (vergelijk het maar eens met de woensdagavond-op-RTL4 films). Godfather is misschien niet toffer, toch zeker beter. Het is een diepe en wat zware film met meer drama en spreekt een jonger publiek daardoor minder aan.

20. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Gister heb ik Star Wars Episode 2 gekeken. Dit deel zag er weer erg indrukwekkend uit. Er vonden ook weer erg gave gevechten plaats en je zag dat Anakin steeds meer trekjes van de duistere kant kreeg.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina