1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke recente Film heb je gezien ?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Michael_T, 21 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    op dvd.... "de nieuwe versie" planeet van de apen.
    ...
    enne season 1 tot en met 5 (3e dvd nu :p) van Buffy the Vampire Slayer in de afgelopen maand of zo :D.

2. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb ook Kill Bill vol.1 gezien, echt een masterlijke film. Het enige slechte vind ik het bloed dat je ziet, gewoon een soort douche, zeer onrealistisch, dat gaat de hele film zo door, maar de rest van de film maakt dit allemaal meer dan goed.

Vorige week heb ik Gothika gekeken, een film die me onschuldig leek door de trailers, maar het is toch wel een echte horrorfilm. Ook weer een fraai verhaal bedacht.

Ik heb deze maand ook Scary Movie 3 gezien, ik vind het de droogste van alle 3 films en Signs, The Ring, 8Mile en Bruce Almighty zijn er heel goed nagedaan. Leslie Nielsen is de perfecte rol in dit soort films.

Ook heb ik pas Honey gekeken, een van de weinige wijvenfilms die ik ook leuk vind. Zit een beetje zo'n standaardverhaal in. Eerst gaat het heel goed-dan komt er een slechte periode-en uiteindelijk komt door haarzelf alles weer goed

Laatst bewerkt: 21 mei 2004
  3. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    Tears of the sun. Wel mooie film verder niet echt speciaal, zijn zoveel vergelijkende films tegenwoordig.

4. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    We gingen vorige week naar de film(s) eerst Van Helsing: Klopt nix van, maar wel wat mooie scenes en effecten, ook de dames mochten er wezen :p.

Daarna Starsky en Hutch... lekker vermakelijk, mooie wagen :), nog meer dames, en behoorlijk wat lol.

5. mars15

mars15 Guest

euh club dread :D

6. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Kill Bill. Echt geniaal!

7. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Vooral dat Tarantino dat stukje Anime in de film zet is ook een extreem geniale zet

8. fetEX

fetEX Guest

Elke film die in de videotheek licht ik ben verslaaft aan xbox live en films kijken en over opscheppen van de xbox

geetz

9. GiovanniG

GiovanniG F*ck da Wannabe-MODS

Leuk Bevonden:
    0
    Eergister The Butterfly Effect gezien, echt een aanrader ondanks een paar matige recensies. Is een film met Ashton Kutcher, geen komedie overigens.

10. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Eergisteren met vriendin naar van helsing geweest. Halverwege begonnen we elkaar maar te verwijten dat 'het jouw schuld is, dat we naar deze achterlijke film zijn geweest!'
    Ik vond er geen ruk aan, en dat komt dus uit de mond van iemand die weg is van hoororfilms. Wel knap dat ze in een film met Frankenstein, dracula en wolfman er in geslaagd zijn om er nauwelijks bloed aan te pas laten komen. :{

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Troy en Kill Bill Vol2 deze week in de bios allebei top films.

Vorige week Starsky&Hutch :wat een kut film (btw ook in de bios)
    en SWAT gehuurd.was wel een leuke film

12. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Proof of Life op net 5 :)

13. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Gisteren Troy gezien. Wel een aardige film. Geen meesterwerk.

14. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Tsja, dat het geen blood en gore horrorfilm is geworden is niet zo heel moeilijk te verklaren. Ze wilden perse een PG13 rating krijgen om op die manier de film toegankelijker te maken voor het hele gezin. Dat levert immers meer bezoekers en dus meer geld op. De film is dan ook van dezelfde makers als The Mummy en The Mummy Returns waar ze dit principe met veel succes hadden toegepast. Ik zie het dan ook als een action/adventure/fantasy film en niet als een horrorfilm en ik heb me dan ook best wel vermaakt. Je moet er gewoon niet al te veel dieps van verwachten, maar je gewoon laten vermaken met actie, humor en niet te vergeten de ongelooflijk lekkere Kate Beckinsale, die er met iedere film gewoon steeds beter gaat uitzien :9 alleen jammer van het soms zwaar irritante accent.

Mijn laatste film (en tevens tip voor de rest) is Saint and Soldiers op dvd uit 2004. Een Tweede Wereldoorlogsfilm die zich afspeelt ten tijde van het Ardennenoffensief. Het gaat over een groepje Amerikaanse soldaten die ontsnappen uit gevangennaming van de Duitsers en dwars door de vijandelijke linies hun weg terug moeten zien te vinden naar hun eigen linie. Verwacht geen overdonderend grote spektakelscenes zoals in bijv. Saving Private Ryan, maar vergelijk het meer met een aflevering van Band of Brothers. Het acteerwerk (overigens zonder bekende acteurs), de actie en het verhaal zijn gewoon behoorlijk goed en liefhebbers van oorlogsfilms en met name de Band of Brother fans moeten deze film zeker een keer gaan bekijken.

Oh, en nog een verzoekje voor de rest van de posters in deze thread. Maak er aub niet zomaar een opsomtopic van. Je hoeft er ook weer geen compleet opstel van te maken, maar een beetje meer inhoud dan alleen maar 'Kill Bill 2 _O_' of zoiets is toch ook weer niet teveel gevraagt? :)

Laatst bewerkt: 22 mei 2004
  15. mars15

mars15 Guest

heb hem ook alleen afspelen lukt niet echt vaag

16. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb gisteren Schindlers List op dvd gezien. Echt erg wat je ziet wat ze daar met alle joden doen. Wel een topfilm. Schindler laat zien dat toch niet alle Duitsers toen fout waren.

17. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Laatste film die ik gezien heb is Big Fish op dvd, god wat een mooie film. Echt weer zo'n heerlijk Tim Burton verhaal/sfeertje (Sleepy Hollow). Gaat over een man wiens vader zijn hele leven al sterke verhalen vertelt, op het sterfbed van de vader worden al die verhalen weer herhaald, echt prachtig worden ze neergezet. Verwacht reuzen, heksen en grote vissen.

18. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Kill bill dat bloed sputtert er gewoon uit!

19. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Spielberg laat zien dat niet alle Duitsers fout waren, Schindler was 1 van de goede duitsers :)

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Gisteren VAan HElsing:confused:orry wat een kut film

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina