1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke recente Film heb je gezien ?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Michael_T, 21 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik ben gisteren naar King Arthur geweest en persoonlijk vond ik het jammer genoeg maar een zwaar middelmatige film. Ik ben zelf een grote fan van dit soort films met al z'n heroiek en grote vechtsenes en het probleem is dat deze film nergens echt op weet uit te blinken en nogal wat minpuntjes kent. Wat me verder zwaar stoorde was dat er constant wordt beweerd dat deze film op de echte waarheid zou zijn gebaseerd, maar dat lijkt me niet meer dan een typisch Hollywood truukje om mensen op deze manier hun aandacht te trekken. Laten we wel zijn, ze noemen het niet voor niets de 'legende' van King Arthur. Al is het natuurlijk weer wel leuk gevonden om aan het hele verhaal een romeinse draai te geven. De film kent verder overigens wel een paar indrukwekkende scenes zoals het gevecht op een bevroren meer dat het absolute hoogtepunt van de film vormde, maar wordt helaas voor de rest gekenmerkt door een gebrek aan bloed en echt harde actie in de gevechten, teveel gaten in het verhaal, slecht uitgewerkte characters, een teleurstellend einde en een King Arthur die wordt gespeeld door Clive Owen en eigenlijk compleet verkeerd gecast is voor deze rol. Hij straalt echt gewoon helemaal niets uit en dat terwijl we hier over de grote King Arthur zouden moeten hebben. Misschien had het allemaal wat beter uitgewerkt kunnen worden als ze de film hadden uitgerekt tot een uur of drie ipv twee zoals je tegenwoordig bij de meeste van dit soort grote epische films ziet, maar dat zat er blijkbaar niet in. Nee, wil je romeinen zien vechten kijk dan naar Gladiator, wil je grote indrukwekkende massa scenes zien kijk dan naar een Lord of the Rings film en wil je grote bloederige vechtscenes met een prachtig verhaal, emotie en een acteur in de hoofdrol die wel weet te overtuigen kijk dan naar Braveheart.

Laatst bewerkt: 1 aug 2004
  2. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    gister Stop or my mom will shoot! gezien, was op tv is wel grappig maar beetje oud. En ik heb ook nog Jeepers creepers 2 gezien (vervolg van 1;)) was wel coole film..:p

3. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    the Punisher

veel vetter dan ik had verwacht :D

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    gister nog eens The Last Samurai gekeken
    ik had hem in de bios gezien en gister de dvd gekeken
    Man wat een vette film vink da

5. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Jep, heb laatst ook de DVD weer gezien, echt tof :)

Wie heeft er gister *?* Paradise gezien, over 2 meiden die werden opgepakt met drugssmokkel, en dat ze erin waren geluist etc.
    Wel een mooie film :)

Daarna heb ik Jaws nog ff gekeken, blijft een mooie film :D

Even een vraagje, is Mindhunters een goede film?
    En Hero?
    En Ginger Snaps 2?

6. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m ook gezien en vind t wel leuk als tussendoortje, met hele mooie plaatjes, maar zeker geen topper. Wil je ECHTE samuraifilms, dan moet je ze door japanners laten maken en niet door amerikanen. Check daarom Seven Samurai van Akira Kurosawa (die op nr 5 staat op www.imdb.com en dus wordt gezien als één van de beste films ooit) en Zatoichi 2003 die heel erg cool is.

Laatst bewerkt: 1 aug 2004
  7. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb I, Robot gisteren gezien. En echt, ik vond 'm supervet! Het verhaal, de 'graphics' en natuurlijk die auto... _O_ Ik heb echt zitten genieten gisteravond. Vooral omdat het eindelijk weer eens een 'nieuwe' film is ipv alle vervolgen. Een echte aanrader! _O_

8. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Fear and loathing in Las Vegas 8) Een briljante film! Je moet wel compleet uit je dak zijn om em te waarderen, maar ik ga em zeker nog wel 10x kijken :D.

9. marrkos

marrkos Manson for President

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de film 'Boondock Saints gezien... echt hele vette film... kheb um op dvd gekocht en kheb um nu al 6 keer gekeken ofzow... tis een vrij onbekende film maar echt geniaal!

10. mars15

mars15 Guest

denet gekeken naar Daredevil leuke film vond hem echt goed
    Vooral dat wijf is lekker wat er in speelt
    zeker een aanrader !

11. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat die film waarin die 5 of 6 gasten gaan feesten in vegas en dan allemaal mensen ongewild vermoorden?

12. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Gisteren toevallig ook gezien. En dat van die kamertjes in zn hoofd vond ik juist een van de betere dingen. Je hebt het ook niet helemaal begrepen. Die kamertjes zijn gewoon de gedeelte van zn geest waar hij dingen verborgen hield. Die alien probeerde daar binnen te dringen. Hij wandelde dus in zn geest rond en niet letterlijk in kamertjes in zn hoofd.
    Maar over het einde heb je gelijk sloeg nergens op..Morgan Freeman ook in zn nepste rol ooit..Begin had nog wel wat maar vanaf het moment dat je die alien zag had ik zoiets van pfff..
    Ook totaal niet eng trouwens. Ik zeg altijd: als mn vriendin hem een beetje eng vind is hij helemaal niet eng..dat was met deze film ook.

Leuke ideeen..slecht script

13. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hehe nee gelukkig niet. Die zag ik laatst op tv en vond het maar een matige film. Wel met Cameron Diaz :9.

Nee deze gaat over 2 mensen die lopen (en rijden) te trippen in Las Vegas.

14. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond dreamcatcher best leuk, hoewel ik dat aliens gedoe een beetje onorigineel vond... dat intro muziekje vink kei mooi, kan iemand dat voor mij 'vinden'?

15. mars15

mars15 Guest

vandaag nog ff gekeken naar cheaper by the dozen vond hem wel gaan geen topper zeker niet

en hillary duff was ook niet geweldig
    maar een leuke film voor tussendoor

16. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er ook mensen die NIET naar commerciële crap kijken? Waarmee ik dus bedoel, klotefilm-veel bezoekers in de bios?

17. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
  18. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [quo]denet gekeken naar Daredevil leuke film vond hem echt goed
    Vooral dat wijf is lekker wat er in speelt
    zeker een aanrader !
    [/quo]
    Je maakt een grapje hoop ik, want ik vond het een regelrechte kutfilm.

19. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Daredevil krijgt idd veel negatieve kritieken. Maar ik vind niet dat de film voor de strip onder doet. Zeker wel een vermakelijke film voor Daredevil fans. Een twijfel geval voor fans van superheldenfilms. Maar ach, ik heb me er best mee vermaakt. Mede door Jennifer Garner in hippe outfit :)

20. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    In afwachting van de game Chronicles of Riddick vandaag Pitch Black gekeken. Heeft Vin Diesel weer ff een goede rol neergezet. Vond ut een goede film :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina