1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke recente Film heb je gezien ?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Michael_T, 21 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb de 1e twee al. Dus de laatste wil ik ook.

Er komt inderdaad een trilogiebox. Er is er al zelfs een te bestellen bij Play.

2. X(box)Men

X(box)Men Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren Gothika gezien. Ik vond het wel een goede thriller. op sommige momenten zat je ook op het puntje van je stoel.

3. mars15

mars15 Guest

net met een maat dawn of the dead gezien leuke film maar helaas een vaag einde

4. martin100

martin100 .....

Leuk Bevonden:
    0
    Gister grind en de long kiss goodnight gezien goede films

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    De 1e heb ik zelfs nog niet eens helemaal gezien 8)
    Maar erg mooi dat er een trilogiebox komt, hoop ook dat er een beetje toffe extra's bij zitten..

6. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Gewoon dezelfde extra's als bij de eerdere edities van de films. Once upon a Time in Mexico heeft de meeste extra's. Bij Desperado en El Mariachi zijn er audiocommentaren en een mini documentaire hoe je films maakt(bij El Mariachi is er ook een korte film als extra)

7. gerjan

gerjan Guest

the day after tomorrow net gekeken

8. DJ Mezzz

DJ Mezzz Lt Mezzz

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst de film Underworld gehuurd. Ach, hij is wel leuk om een keer gezien te hebben. Het verhaal is wel vet, de animatie ook, maar de actie is kut.

9. pobo

pobo Ganja User

Leuk Bevonden:
    0
    paar dagen terug heb ik ring o gekocht met japanse stemmen :+
    wel een enge film 8)

10. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    In het vliegtuig heen/terug heb ik volgende films gezien;
    Shrek 2, Last Samurai, Day after Tomorrow, Fifty first dates, Finding Nemo, Bruce Almighty en Godfather 2. Nja, wat doe je anders tijdens het wachten? Dan maar filmpjes selecteren en bekijken.

11. Erikprogamer

Erikprogamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Beargumenteer of post niet - Orcrist

Laatst bewerkt door een moderator: 19 aug 2004
  12. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ook maar ff mijn vliegtuigfilms :+ :

Jersey Girl, 50 first dates, the prince and me, hidalgo, the Big Bounce

_0/

13. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Hé, ik ook :D
    Afgelopen zaterdag was de voorpremiere ervan.

Ik vond de film matig. Hij had wel een goede uitstraling en sfeer enzo maar het was zoveel knokken, wat ook nog eens onduidelijk was. De camera bewoog met elk gevecht heel snel en vaag, erg jammer want ik vind dat tegenwoordig gevechten toch wel makelijk te volgen moeten zijn, het was nu meer kijken naar korte stukjes als naar 1 groot gevecht.
    Ook over de achtergrond kwam ik weinig te weten, het verhaal was me iets te oppervlakkig terwijl de titel me al anders deed vermoeden, in het begin van de film verwachte ik nog een redelijk diep verhaal met veel achtergrondinformatie (zeker over Riddick, waarover toch genoeg te vertellen moet zijn aangezien z'n Furiaanse afkomst en parelglanzende ogen).
    Humor was wel oké!

"Right, I'm gonna kill you with this theecup." :cool:

Al met al vond ik het nogal een doorsnee film wat me meteen herinnerde aan Vin Diesel e.d. acteurs te vermijden als ik ga voor een goed verhaal. Films met stoere, macho, breed-ass kerels waar 90% van de dialogen eindigt op een "koele" one-liner zijn niet mijn smaak. Leuk voor afentoe, thuis op de bank met een zak chips.
    Chronicles of the Riddick had opzich wel potentie om een topper te zijn, duidelijkere gevechten en meer diepgang waren imo de missende ingredienten.

14. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Voor achtergrondinformatie en om te weten hoe hij aan zijn parelglanzende ogen kwam, moet je Pitch Black hebben gezien en misschien de game hebben gespeeld (moet ik zelf ook nog doen).

De info over zijn Furiaanse afkomst:
    Er wordt gezegd in de film dat hij een weeskind is en dat hij niets meer weet van zijn afkomst, dus er valt niet echt veel meer te vertellen. Buiten de voorspelling die overeen met zijn "jeugd" (baby wordt gewurgt door navelstreng, ook te vinden in Pitch Black btw)

15. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ach, ik vond de film zo goed dat ik Pitch Black de komende jaren nog niet eens wil zien :+ Ik betwijfel of ik na Pitch Black, Chronicles of Riddick wel goed zal vinden.
    Ik denk niet dat er meer verhaal in het spel als de film zit, want om nou mensen een spel te laten spelen voor een verhaal en een film te laten kijken voor de actie zou nogal erg krom zijn :+

16. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    De afgelopen tijd heb ik behoorlijk wat recente films gekeken, allemaal wat minder legale moet ik er wel bij zeggen.

I, Robot
    Vond ik erg leuk en goed, aanrader!
    Vooral hoe het verhaal een interessante wending c.q. moraal krijgt m.b.t. de drie wetten; om te voorkomen dat de mens zichzelf uitroeit, moeten de robots de mens voor haarzelf beschermen en daar zijn helaas enige offers voor nodig.
    Spider-Man 2
    Wel aardig, maar een beetje veel romantiek voor een actie film. Bovendien vond ik de visuele effecten maar zo zo.

Catwoman
    beter dan Spidey 2, maar Catwoman is wel erg perfect...

Chronicles of Riddick
    Een Braveheart-achtige film die zich in de toekomst afspeelt. Een echte actiefilm, ik heb me wel vermaakt.

King Arthur
    Taaie film, maar wel erg knap en realistisch gemaakt.

The Bourne Supremacy
    Ik heb The Bourne Identity (nog) niet gezien, maar dat ga ik zeker doen. Hele stoere film, aanrader!

Mean Girls
    Leuke meidenfilm, ook voor jongens (zowel vanwege het verhaal als het vrouwelijk schoon)!

Confessions of a Teenage Drama Queen
    Ben je een meisje tussen de 12 en 16 jaar? Kijken! Zo niet, niet kijken! Een typische meidenfilm...

Shrek 2
    Erg leuk, net zoals het eerste deel. Aanrader!

Last Samurai
    Op aanraden van iemand hier op XBW gekeken en dat was terecht; hele mooie en goede film!

Fifty first dates
    Leuke film, niets meer en ook niets minder.

Super Size Me
    Docu met een hoge amusementswaarde, maar je moet alles wel met een korreltje zout (of eigenlijk een gesupersizede korreltje zout) nemen. En waarom komt Morgan Spurlock (de hoofdpersoon/regisseur) 12 kilo aan en valt die AD-verslaggever 6 kilo af? Omdat ze andere regels hadden opgesteld; één van Morgan Spurlocks regels was dat hij alle gerechten op het menu van Mc Donald's minimaal één keer moest eten, de AD-regisseur kon doen en laten wat hij wilde. Bovendien verschillen de Amerikaanse en Nederlandse keukens van Mc Donald's ook nogal (qua kwaliteit en soort gerechten)...

Fahrenheit 9/11
    Ook een docu met een hoge amusementswaarde, waarvan je niet alles te serieus moet opvatten. Een hoop zogenaamde feiten in de film zijn nogal zwak onderbouwd, maar 't is wel leuk om te zien hoe Bush afgemaakt wordt.

Dat was het zo'n beetje... :)

Laatst bewerkt: 19 aug 2004
  17. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb onlangs Hellboy gezien, was wel een leuke film. Vooral het personage HellBoy was zeer komisch, met best wel droge uitspraken :+

18. Mr. KaDiR

Mr. KaDiR Me, Myself and I

Leuk Bevonden:
    2
    Heb de laatste tijd ook een aantal films gezien:

Fahrenheit 9/11
    Keek ff met m'n broer mee. Halverwege gestopt :{

The nogwat Of Riddick
    Heb wel betere films gezien, maar deze film is ook ''best'' goed

Hellboy
    Vond ik niet zo een leuke film :{

Finding Nemo
    Wel grappig maar niet zo echt leuk

Around The World In 80 days (ofzo)
    Heb wel betere films van hem gezien :{

50 First Date
    :D _O_

Spiderman 2
    Gewoon _O_

Shrek 2
    Gewoon _O_

Troy
    Gewoon _O_

The Day After Tomorrow
    Gewoon _O_

Mindhunters
    Gewoon _O_

Dit waren ze denk ik...

Laatst bewerkt: 19 aug 2004
  19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik ga dadelijk naar Catwoman. Vandaag eerste dag in de bioscoop dus ik ben benieuwd hoe de film is!

20. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Eergister Pitch Black gekeken.

Vond het echt wel een vette film, Vin Diesel de man! :9

"Remember this moment" :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina