1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke recente Film heb je gezien ?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Michael_T, 21 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0

Kijk als het nou in Nederland ook 5 euro zou zijn zou ik wat vaker naar de film gaan... 9/10 euros vind ik net te veel...

In Ierland is het trouwens 3 euro en kun je 1 kilo popcorn kopen voor 2,50 _O_

2. VinZ

VinZ Guest

Ja maar voor die bios moet ik wel een stukje verder rijden. (wat is ver 15 minuten ongeveer) Meestal gaan we naar de Euroscoop. Die ligt hier 5 minuten vandaan. Daar kost het 6,50 en op dinsdag 4 euro. (Woon vlak over de grens (100 meter) bij Maastricht.) Enige nadeel is de frans/nederlandse ondertiteling, maar ja, daar ben je zo aan gewend. En er is veel meer beenruimte als in die schijt pathe's.
    Bioscoopvoer is wel duur, hoewel het niet zo gek is als in Maastricht bij de Minerva. Ik had gisteren een flesje cola en een bak popcorn voor 4,50 geloof ik.

3. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind persoonlijk de eurocinema het beste. In den bosch tenminste (veel beenruimte). De pathe is einhoven is ook redelijk relax alleen te weinig beenruimte.

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ben laatste tijd niet meer naar bios geweest. Misschien dat het komt omdat je er te weinig ruimte hebt, of omdat ik het geluid tegen vond vallen. Maar om on-topic te blijven was dit de laatste post met betrekking tot goede/slechte bioscopen en gaat het weer over recent gekeken films.

5. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    ok sorry, :)

Ik heb laast trouwens the whole ten yards gekeken. Wat een briljante film! Niet zo goed als nine yards maar toch zeer vermakkelijk

6. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    The village gezien
    AVOID AT ALL COSTS
    OMG wat een kutfilm
    te saai voor woorden gewoon.

7. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: Had ik echt niet verwacht. Van de makers van de 6th Sense nog wel...

8. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Interview in spits of metro gelezen? Stond heel stuk over dat ie t zelf zu kut vond dat IEDEREEn daar al van uit gaat, terwijl ie helemaal niet weer zon film wou maken.

9. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Gister naar I-Robot geweest. Vond de actie en de special effects wel tof. :) Verhaal was een beetje cliché al was het niet vervelend. Toch vond ik het eind een beetje raar. Voer voor deel 2 of wat..?

10. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0

yeah right je bedoelt zkr 1 liter popcorn..

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Heel zuid-limburg gaat naar de Euroscoop.:p Ik ga ook meestal naar de Euroscoop van Maasmechelen. Alles is daar gewoon beter. Tip voor de zuid-limburgse mensen onder ons, de Kinepolis van Hasselt. Dat is echt een hele mooie en grote bioscoop.

Iemand had me uitgenodigd om deze avond the Village te gaan zien. Maar ik ben toch maar niet gegaan. "Van de makers van the Sixth Sense", ja dat zeiden ze bij Unbreakable ook, wat een saaie film was dat.

12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    American Pie: The Wedding gekeken. Was weer even vermakelijk met leuke scènes erin.

13. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    net Secret Window gezien met johnny depp.....was zeker wel leuk, zat een leuke spanningsopbouw in..erg goed over de kleine details nagedacht

14. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb net Kill Bill vol. 2 gezien. Ik vond hem wat tegenvallen. Ik vond hem nogal traag en langdradig soms. Maar sommige dingen vond ik echt meesterlijk.
    zoals dat levend begraven. _O_ Geen beeld, maar wel het geluid wat je hoort als je zelf in zo'n kist zou liggen.

15. Nijmegendabest

Nijmegendabest Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    dat maakt het spannend dat je alleen geluid hoort en niets ziet. Net zoals in blair witch dat je niks ziet.

16. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Jezus..waarom las ik dit nou niet eerder. Ik met paar klasgenoten ernaar toe gaan. Ik heb echt nog nooit zo'n kutfilm gezien.... :mad: Ik wil dat die regiseur persoonlijk mijn €7,75 (!!!) terug stort op mijn rekening. De lul, hoe kan je zoiets nou produceren.
    Deze film is nog slechter dan wanneer ze Jay and Silent bob strike back Meets Dude where's my car gaan uitbrengen.

Ik heb er gewoon geen woorden voor, slecht verhaal, zeer neppe monsters, ik moest gewoon lachen toen ik het zag. Over het einde nog niet te spreken :mad:.

GA ER NIET NAARTOE !!!

17. GTA freak

GTA freak Tha Chronic 2001

Leuk Bevonden:
    0
    gisteren matchstick men gezien! man, wat een meesterlijke film _O_
    Vooral dat einde is gewoonweg schitterend, je verwacht het totaal niet!
    aanrader *)

18. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    lol heb ik ook gezien van de week (gelukkig niet in de bios) ik ben het helemaal met je eens WAT EEN BAGGER FILM

19. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik heb vanmiddag eindelijk Kill Bill Volume 2 gezien.

Geweldige film. :)

20. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Gister Groundhog Day gekeken. Lache man.. :cool: Het eind werd ietwat mierzoetjes, maar ach overall is het gewoon een erg coole film.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina