1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke recente Film heb je gezien ?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Michael_T, 21 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Yeah, thats wat I said
     
  2. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Gisteren Snatch weer eens gekeken. Blijft een geweldige film. Briljant gewoon hoe de verschillende verhaallijnen in elkaar verweven zijn. Plot is super, coole cast, flinke dosis humor, dus als je deze nog niet gezien hebt: echt een aanrader _O_
    En heb je deze al wel gezien en hou je van dit soort films, dan moet je ook eens Lock, Stock and two smoking barrels kijken. Van dezelfde regisseur, zelfde soort film, ook geweldig :)
     
  3. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Idd is Snatch zo super strak! Echt een geweldige film, het verhaal, de karakters, de humor! Super cool gewoon :) Niks dan lof voor Snatch!
     
  4. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    idd erg dope films , vind Lock, Stock net iets beter dan snatch :+
     
  5. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb gisteren Pulp Fiction gehaald.

    Ik had eerst echt zoiets van, wat vind iedereen toch aan die hele Tarantino en zijn films aan. Laatst hadden we Kill Bill vol.1 gehuurd en daar zaten ook 3 promo-trailers op van de meesterwerken van Tarantino (Jackie Brown, Pulp Fiction en Reservoir Dogs) en Jackie Brown leek me wel wat om het verhaal, maar ik zag ook dat Pulp Fiction ook een extreme topcast had. Ik wou hem dit weekend al halen, maar kon hem hier nergens vinden. Toen zag ik gisteren dat ze Tarantino-films in de aanbieding hadden bij kruidvat, dus ik ben erheen gegaan en heb hem gehaald. Gisteravond direct bekeken.

    In die hele film spelen gewoon meerdere verhalen en sommige hebben niks met anderen te maken. De dialogen vond ik helemaal super, want het ging helemaal nergens over. Er zitten echt hele domme dingen in. Een bokser die iemand dood slaat, een wijf dat bijna de pijp uit gaat als ze iets snuift, een neger die in de kont word geneukt, Iemand die perongeluk zijn hoofd er word afgeschoten in een auto en dan die dialogen. Ook vond ik het wel goed dat Tarantino er zelf ook in meespeelde. Nu begrijp ik echt waarom Tarantino een legende is.

    Op de hoes stond dat ie 95 minuten duurde, dus ik dacht, 22.30 naar bed voor de examens is wel goed. Duurt die film ineens een uur langer, dus kon ik pas 23.30 naar bed.
     
  6. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vond van helsing juist super. Is gewoon een goede "no-brainer"
     
  7. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Donnie Darko, alweer. Geweldige film, vooral door het verhaal. Je blijft je afvragen hoe het nu zit, en je moet het meerdere keren kijken, voordat het een beetje begint de dagen. Verder geweldige acteerprestaties, van een relatief onbekende cast, heerlijk zwarte humor (vooral als Donnie tegen zo'n oppep presentator ingaat) en goede dialogen maken deze film een aanrader.
     
  8. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Kill Bill wat een bagger film voor tarantino.
     
  9. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    net paycheck gezien. Ook heerlijke film. Vaag verhaal maar wel cool.
     
  10. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Kill Bill.... ZUIGT echt!!
     
  11. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    @X Believer Kill Bill is een geniale film.. Daarom zal het maar weinig mensen liggen.. Dat jij er toevallig niet van houdt wilt niet zeggen dat de film zuigt.. Als je er imo bijzet dan heb ik er vrede mee ;/
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2004
  12. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Vond Kill Bill echt vet, lekker over the top.
     
  13. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Kill Bill is dope! Tarantino nog steeds de man.
    Iemand day after tommorow gezien? ben benieuwd of het wat is
     
  14. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    Kill Bill is niet voor de massa
     
  15. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Kill Bill is voor mensen die van geniale meesterwerken houden. Being John Malkowitch, The Truman Show en The Ring en Pulp Fiction zijn van die geniale films, alleen voor de liefhebber en er zullen er ook weinig zijn die het snappen
     
  16. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    You know it! Net als dat veel mensen Pulp Fiction zo cool vinden maar het eigenlijk niet eens snappen...en die kleine dingetjes in de dialogen niet opmerken..je moet op die Tarantino manier kunnen denken. Wat dat betreft vind ik Kill Bill eigenlijk meer mainstream dan andere Tarantino flicks. Reden dat mensen die film niet diggen is denk ik dat ze niets met martial arts hebben. RTL boulevard waren ze ook zo 'interessant' aan het doen en noemde ze het een persiflage ...WTF persiflage..eerder een hommage..
     
  17. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb ze gisteren (Lock,Stock) en vandaag (Snatch) weer eens gezien (op DVD). Net wat je zegt, Darkwing; de sfeer is echt meesterlijk. En het verhaal blijft leuk. Zeker in mijn alltime-film top 5 _O_
    Guy Ritchie is echt een goede regisseur, ben nu trouwens naar de soundtrack van Sntach aan het luisteren ;)

    Vanavond maar eens.........de Finding Nemo film in de Xbox gooien? _0/
     
  18. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Kill Bill is inderdaad geniaal. Heerlijke film _O_. Net zoals zijn andere meesterwerk, Pulp Fiction *).

    Lock, Stock & Two Smoking Barrels en Snatch zijn inderdaad ook erg goed! Leuke Engelse humor, grappig verhaal en goed geacteerd!
     
  19. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    precies
     
  20. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    Ok ik heb net the day after tomorrow gezien. Die film is dus echt geweldig. Echt te mooie sfx. Ok standaard verhaal maar het is een van de weinige films van de afgelopen paar jaar waar ik naar heb gekeken met de gedachte "what the f*ck"!! Ik vond deze film iig echt te mooi.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina