1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke recente Film heb je gezien ?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Michael_T, 21 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Heb gisteren Hellboy en Shauwn of the Dead gezien.

Hellboy was echt een behoorlijke kut film.Er zat totaal geen verhaal of spanning in en het was gewoon saai om naar te kijken.Tot nu toe echt de slechste verfilming van een marvel comic.

Shauwn of the Dead was best wel leuk maar niet zo leuk dan dat ik he verwacht had.Maar het is zekers wel een aanrader als je een beetje van zombies en humor houdt.Had btw niet verwacht dat het bijna een splatter film was.

2. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    De oester van Katja...

ongelofelijke rukfilm, dus heb ik hem na bijna een uur maar overgezet naar Day of the Dead...
    ook niet echt veel soeps :mad:

3. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Wat heb ik mijn tijd verspeeld met Day of the Dead. Ik keek er helemaal naar uit, bleek het een ongelooflijk geknipte versie te zijn.
    En dan ook nog eens met slechte beeldkwaliteit, vals geluid en slechte lipsync. Ik verwachtte lekkere zombie gore(die er ook is, kijk maar naar berichten op imdb), maar alles was geknipt. Nu was er alleen nog maar een beetje dom gelul over zombies die dingen weer konden herinneren. Dank je wel Veronica :mad:

4. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook maar is effe White Chicks gaan checken.

In het begin lijkt het alsof je naar the bad boys, maar wanneer ze als 'white chicks' gaan is het grappig. een aanrader.

5. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

idd ik keek die ook :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

6. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    IK had wel gehoord, dat deel drie de slechtste van de trilogie was, maar dat ie gewoon saai zou zijn had ik niet verwacht. Ik viel ook bijna in slaap. Een behoorlijk slechte afsluiter van een degelijke trilogi, jammer.
    Ik denk niet dat het veel uit zou maken als er meer gore te zien was. Het verhaal was gewoon te dun en er waren te weinig scenes met de "gewone" zombies.
    Shaun of the Dead lijkt me wel een leuke film. Een britse komedie met wat zombies er doorheen, heb ik begrepen.

7. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Het is ook niet de beste, dat verwachtte ik ook niet. Ik verwachtte een lekker zombie film vol met gore. Het verhaal was heel dun, inderdaad slaapverwekkend. Dan toch nog maar een keer de originele Dawn of the Dead kijken.

8. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Deel twee is ook de beste deel. Goed verhaal, veel gore en het is echt storend. Dat zie je tegenwoordig niet zo vaak meer in horror films. Is voornamelijk spletter en daar blijft et bij. De remake was wel leuk, maar niet eng.
    28 Days later begon ook heel sterk, maar het stopt abrupt na een uur. Een gemiste kans. Had een klassieker kunnen zijn.

9. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Ik vond 28 days juist best goed. Jammer van het einde, had liever een opener einde gezien. Voor de rest een prima film :).

10. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    laatste film....
    the thin red line; goede film:)

11. Dark Knight

Dark Knight Vulcanus

Leuk Bevonden:
    0
    Spider-man 2, erg goede film! :)

12. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Idd, opvallend goed.

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Vanavond als het goed is die nieuwe van Tom Cruise. Collateral!!! Speelt hij zo'n huurmoordenaar. Hij lijkt mij wel dope.

14. Dark Knight

Dark Knight Vulcanus

Leuk Bevonden:
    0
    En dat is ie ook, IMO. :)

15. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    The Punisher

Geen top film, verwacht er niet teveel van. Vond zelf de 'oude' punisher met Dolph Lundgren en mister Krabe leuker, veel meer lekkere schiet actie etc en wat donkerder. Verloop van de film is te langzaam en te weinig echt lekkere actie... duurt allemaal te lang. Had er meer van verwacht. Geef het een 6je...

16. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Net 5de deel van Hellraiser reeks zitten kijken (uit de boxset, deel 6 is in bestelling).
    Leuke serie, al valt 3 wel tegen. Deel 5 is heel anders dan de vorige delen, meer psychologische thriller dan horror, kreeg een max payne gevoel, maar zeker wel een goede film. Kan niet wachten tot ik deel 6 heb.

17. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Gister Kill Bill 1 + 2 was wel vet! :D Alleen een beetje zwaar over the top allemaal... maar actie was wel goed en opzich was het verhaal ook niet heel slecht... (je verwacht echt een heeeeeel simpel verhaal)

18. lordtien

lordtien For death and Glory

Leuk Bevonden:
    0
    Gister The Recruit gekeke, das echt een goeie film zeg, Spannend veel plotveranderingen en een vortreffelijke Al Pacino
    de dag ervoor Runaway Jury, is ook al zo'n goeie film

maarja zijn zoveel goeie films, idd kill bill, Troy, Shrek 1 en 2 ,de Star-Wars serie en zo kenk nog wel ffies doorgaan :)

btw binnekort maar weer ffies de 3 Lord of the Ring films achter elkaar kijke :9

19. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het verhaal is ook best wel simpel hoor. :{

20. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja duh... maar tvalt opzich nog wel mee.... je denkt de hele tijd dat het echt om niks gaat... maar opzich vind ik het na een tijdje nog wel een klein beetje boeiend...Maar ja die actie is natuurlijk wel uber vet (wel allemaal zwaar over the top maar who cares :D)?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina