Welke recente Film heb je gezien ?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Michael_T, 21 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VinZ

VinZ Guest

Tears fron the Sun. Supervette film met Bruce Willis. Hij is een luitenant die met een commando eenheid staatsburgers van Amerika uit Nigeria moet gaan halen waar een staatsgreep is gepleegd door rebellen. Echt een aanrader.

2. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    "man on fire"........denzel washington zijn beste rol als bodyguard en absolute badass........echt een uberfilm.

"walking tall"..leuke film met "the rock" die terug komt naar zijn oude stadje om daar de boel weer op het rechte pad te krijgen.......lekker dom gooi en smijt werk maar erg vermakelijk.

"hell boy"......mooie fantasy/superhelden film over een demon die wordt opgevangen als baby en groot gebracht wordt door mensen om later als superwapen tegen andere demon's te vechten.......mooie special effects.

3. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Yep eergister Collateral gezien, met Tom Cruise. Was wel een goede film goeie actie en een uitstekende rol van Tom. Jamie Foxx speelde ook heel erg goed.

4. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Zojuist Troy gezien. Op veel vlakken voorspelbaar, maar o zo mooi in beeld gebracht. Geweldige film!

5. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Van het weekend Shrek 2 gezien. Zeer leuke film, hoewel ik deel 1 beter vind.

6. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Mwah, kvond het tegenvallen... na Braveheart & the Gladiator is het meer van hetzelfde, imo... en ik vond Brad Pitt slecht gecast hier. Nathan Jones was weer wel geweldig :D

7. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    zonet eurotrip en 13 going 30 gezien waren allebei wel leuke films:)

8. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Gisterennacht Zatoichi gezien. Ik was een beetje teleurgesteld. Hij is niet slecht, maar ik vond andere Kitano films veel beter. Wel een leuk einde.

9. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Gister the Patriot gezien. Echt een geweldige film, heerlijke gevechten en een prachtig verhaal. Deze film bevat een hoop emoties! Top film!

10. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook! Echt masterlijk!!! Helaas moest ik vannochtend vroeg op.... |:- dus ik ben nu best wel moe :cool: Maar het was echt mooi... beetje American Heroism achtig... maar ja het was gewoon mooi... :p

11. MaD ISSERMIR

MaD ISSERMIR MaD Agency

Leuk Bevonden:
    0
    IK moet hem nog zien,..heb hem wel thuis liggen maar dat komt allemaal wel :D

12. Dutch Raven

Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    Hmmmmz heb gisteren BASIC gekocht en vanmorgen gezien.
    Toffe film, en als kijker word je vaak op het verkeerde been gezet !

Patriot is idd ook een hele vette film.

Check ook Last of the Mohicans en Dances with Wolves eens. Vergeet uiteraard niet The Last Samurai ;)

13. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een tijdje geleden dawn of the dead en 13 going on 30 gezien, waren beide best leuk.

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Echt heel recent is hij natuurlijk niet meer(er is al een deeltje 2), maar ik heb laatst voor het eerst Kill Bill gezien. Echt prachtige film _O_ Ik wist dat hij bruut zou worden, maar zo bruut _O_ Er zit ook echt droge humor in. Onder andere dit:"Hi I am Buck, and i'm here to fuck" Dat gedeelte was trouwens wel een beetje pervers. Ook die naam van die auto, en hoe die eruit ziet. En dat ene abnormaal grote gevecht, en dat geanimeerde stukje, en, en... Jah ik ben nu ff helemaal weg van die film. :9 Deel 2 schijnt wat minder te zijn, klopt dit?

15. Lucky13

Lucky13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben gisteren naar De Dominee geweest... Echt een hele goede film, wat meer aandacht verdient dan wat het nu krijgt!

16. InDo-Flava

InDo-Flava What's Ya Flava

Leuk Bevonden:
    0
    Paar dagen geleden Dodgeball gezien
    Hij is wel leuk, maar niet zó super grappig als iedereen zei

17. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Idd erge droge humor trouwens veel mensen zeggen dat deel 2 slechter is maar dat is in hun ogen alleen zo omdat er minder bloederige gevechten inzitten dus.

18. mars15

mars15 Guest

vandaag gekeken naar..... In oranje :) erg leuke film...
    Het verhaal vond ik erg orgineel en verhaal bleef me boeien.. zeker omdat ik zelf zo voetbal fan ben.. alleen een vraagje aan de kenners.. welk stadion was dat 1e stadion ? het 2e was olympisch stadion van Amsterdam en het eind stadion, Philips Stadion, hoe dan ook erg leuke film met goede rollen van tomas acda en wendy van dijk

meer mensen hier die de film gezien hebben

19. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Deel 2 valt tegen kwa actie scenes maar het verhaal steekt er wel zeer mooi inelkaar en heb ook heel erg genoten van deel 2! Dus ik zou zeggen Check it Out! :D

20. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb em zelf niet gezien, maar heb veel positieve dingen over gehoord. Er worden veel leuke Nederlandse films gemaakt, maar om de een of andere reden gaat het publiek er niet naar toe.
    Grotendeels is het een imago probleem, denk ik. Men wil over het algemeen gewoon de meest achterlijke popcornfilms zien (White Chicks is op dit moment de best bezochte film) en de Nederlandse film is dat meestal niet.

Een paar aanraders: De Tweeling, De trip van Teetje, Minoes, Het 14e kippetje, Lek, Rent-A-Friend

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina