1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke recente Film heb je gezien ?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Michael_T, 21 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evo alexan

evo alexan evo alexan

Leuk Bevonden:
    0
    heb dawn of the dead gezien en i robot is ook nog lekker en de punisher ofzo ook al gezien lekker films alle 3

2. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb afgelopen week the punisher gezien. Vaak worden comic's niet ZO geweldig verfilmd en de eerste punisher (jaren 80 volgens mij) werd daarom ook niet meer dan veel guns en veel schieten. Ik ben blij dat er nu meer verhaal in is gekomen en niet overdreven veel schieten. Het verhaal blijft boeiend en het einde is ook geweldig. Ik vind het echt 1 van de betere comic verfilmingen. _O_

3. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Nu de game nog ;)

4. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vond punisher juist best waardeloos. Het komt niet echt op gang. Het hele verhaal. De actie is ook niet echt geweldig. Dan vindt ik spiderman en daredevil nog betere verfilmingen

5. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    afgelopen week ook aliens versus predator gezien op video cd.
    kwaliteit was.......erm...nou ja volgbaar zal ik maar zeggen en het geluid was gewoon stereo.

de film.......

het verhaal is dunner als een plakje cheddar kaas op de doorsnee macdrek burger maar de actie en special effects maken alles weer goed.
    dit is er een van "we gaan dom zitten met wat vreterij erbij en we zien wel" maar dat kwam helemaal goed.

meesterlijke matpartijen tussen aliens en predators die niets voor elkaar onder doen daar er aan aan beide fronten heel wat koppen rollen.........vermakelijk :)
    ben je een fan van zowel aliens als de predators..dan is dit een film die je niet mag missen.
    ben je meer van de films met een verhaallijn dikker dan een volle goudsegraskaas........laat hem dan maar zitten.

de neuk.

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    OK, dus een soort van tegenovergestelde van de LOTR serie wat verhaal betreft? Beetje een CoR idee zeker...

7. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    tegenovergestelde van lotr?? Hmm dan issie zeker de moeite waard.

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ga jij maar weer roadtrip kijken _0/

9. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    K3 en het magische medallion. Was vet cool.

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb zojuist The Day After Tomorrow gezien.
    Goede film, prachtige special effects! _O_

11. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Laat dat 'Goede' maar weg, special effects zijn wel cool :)

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Gisteren naar Colleral geweest.Ik verwachte er niet veel van maar het was een goede film (op het einde na)

Jamie Foxx speelde verrasend goed en Tom Cruise was ook goed. _O_

13. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    eergister white chicks gezien

heb me echt kapot gelachen

14. The Outsider

The Outsider Know your damn role!

Leuk Bevonden:
    0
    Dodgeball gezien, is een leuke film, alleen heeft ben stiller betere gehad(o.a. meet the parents). Eind dit jaar komt meet the fockers, het vervolg uit..

Collateral gezien en het was ook wel een leuke film, had er eigenlijk meer van verwacht, maar viel toch niet zo tegen.

15. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Les Triplettes de Belleville voor de 2e keer gezien. Ik vind het een van de beste geanimeerde films die ik heb gezien. Mooie stijl, leuke muziek maar vooral de rust in de film vind ik goed.

16. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Vanmiddag Cold Creek Manor gekeken. Vermakelijke film voor een zondagmiddag, maar niks speciaals of nieuws onder de zon.

17. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Jaarlijks komen er slechts een handje vol films uit, waar je als filmliefhebber van begin tot eind kan genieten, omdat die film in alle opzichten een meesterwerk is. Eternal Sunshine of the Spotless Mind is een van die films. Een parel.

18. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Ik heb die op dvd meegebracht vanuit peru , samen met troy en spiderman 2
    1 euro per dvd voor betaald , moet ge hier die films maar eens voor die prijs proberen te vinden , lol ;)

19. Noobster

Noobster 1 shot, 1 kill

Leuk Bevonden:
    0
    The Bride of Frankenstein (1935).

Wat een slechte film is dat :{

Laatst bewerkt: 4 okt 2004
  20. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Gister Airplane! op veronica gezien... ik had hem ooit vroeger al gezien en toen vond ik hem echt geweldig maar nu ietsjes minder (tja ouder en meer eisen he) maar die humor is echt droog daar... alles letterlijk genomen enzo... nog meer mensen die hem gezien hebben?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina