1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke recente Film heb je gezien ?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Michael_T, 21 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    heb gister liever verliefd gezien. Nederlandse film. Romantische komedie, beetje in de stijl van love actually. Vond het een vermakelijke film eigenlijk. Ik begin de nederlandse film iets meer te waarderen de laatste tijd.

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    :eek: Wat een bagger film vond ik dat zeg.. Ben na 20 minuten uit de zaal gelopen omdat het té saai voor woorden was.. Meesterwerk of niet, iemand dood vervelen met lame conversaties en "wannabe artistiek" camera werk kan mij niet wakker houden.

3. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, ik heb er ook een stukje van gezien. Het is inderdaad kurkdroge humor. Een kwartiertje is leuk, maar daarna weet je wat er zal gebeuren en is het niet meer erg grappig...

4. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Zonde! Echt je hebt hele mooie scenes gemist. Jammer dat je het niet kan waarderen, want vond het ook een super goede film met prachtig acteerwerk, leuk verhaal en bizarre gebeurtenissen. :)

5. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Shame on you Orcrist!
    Ten eerste: een film niet uitzitten, omdat ie traag begint is geen goede reden om weg te lopen, vind ik. Te eng, te gruwelijk, zou ik kunnen begrijpen. Vooral met deze film, omdat de tempo na een half uur niet te stoppen is.
    Ten tweede: kan jij niet zeggen of het wel of niet een bagger film is, omdat je maar 20 minuten hebt gezien.

Wat ben je na die 20 minuten gaan doen dan? Naar een andere zaal of heb je je geld weggegooid.?

6. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ach. normaliter had ik hem uitgezeten, maar het was de openingsfilm van het Film By The Sea filmfestival. Daardoor zat ik met me maat meer in de gala feest sfeer dan om die film uit te zitten. Echter, ik kwam Maurice de Hond tegen toen iedereen de film nog zat te kijken, en die gaf mij wel groot gelijk. :+
    Ik geef je gelijk dat je na 20 minuten geen mening kan vormen over een film, maar deze baseerde ik op de gang van zaken in de film tot dan toe. Maar als hij na 30 minuten boeiender werd dan neem ik mijn woorden terug. Lag ook een beetje aan de omstandigheden waarin ik verkeerde toen ik de film zag. :)

7. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    die film vond ik echt goed....

de hele sfeer is echt perfect, de special effects zijn beter dan in de meeste films waarin CGI voorkomt, en het is natuurlijk Frankenstein _O_

8. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vat em. Het is altijd wel gezellig op festivals. Probeer jaarlijks naar het IFFR te gaan. Goeie films zien in een festival roes. Heerlijk.

9. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Helemaal mee eens. Mijn droom is dan ook nog is een weekje Cannes mee te maken. :)

10. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    One Missed Call gezien van Takashi Miike (Ichi the Killer, Audition). Zeer enge Japanse horror film. Had aardig wat van Ringu en is misschien zelfs enger. Hij draait helaas alleen in Rotterdam, Amsterdam en Den Haag.

11. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Die Miike maakt echt veel films, waar hij de tijd vandaan haalt weet ik niet.

12. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    SkyCaptain and the World of Tomorrow gezien in de sneak. Het is weer een visuele film zonder enige inhoud. Niet echt een aanrader dus, maar de site is wel vet gedaan.

http://www.skycaptain.com

13. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Het is een luie zondagmiddag en hoe kun je die beter besteden dan eens een lekker filmpje te kijken. Je gaat dan vervolgens naar de videotheek en ziet de horrorfilm Cabin Fever liggen. Hij kreeg niet erg goede reviews, maarja dat heb je nu eenmaal met de meeste horrorfilms en ik besloot de gok toch maar te wagen. Mijn god wat een fout. Neem een waardeloze regisseur en een nog waardelozere scriptschrijver in dienst, breng de meest irritante en talentloze acteurs en actrices die je kunt vinden bij elkaar en voila, je krijgt een film als Cabin Fever. Al vrij snel hoopte ik dat de vleesetende bacterie/ziekte ook daadwerkelijk zo besmettelijk was dat het mij persoonlijk zou infecteren en pijnlijk laten sterven als straf voor het huren van deze film, maar helaas. Het is dat er volgens de horrorcliches altijd nog wel een paar naakte borstscenes in moeten zitten, zodat ik in ieder geval kan zeggen dat er tenminste nog iets van een lichtpuntje in zat. Voor de rest wil ik iedereen alleen maar waarschuwen deze film nooit, maar dan ook echt nooit te gaan bekijken. je zult er spijt van krijgen, echt waar.

14. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    national secruty gezien van martin lawrence was leuke film:p

Laatst bewerkt: 10 okt 2004
  15. Project_Sharky

Project_Sharky Huh!

Leuk Bevonden:
    0
    White Chicks Met de Wayans Brothers was wel lachuh

16. RicoBoy

RicoBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    South Park The Passion of the Jew... was wel geinig :D

17. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Is er misschien ergens een site waar wordt bijgehouden de beste films zijn, soort van reviews en dergelijke. Een beetje vergelijkbaar met gamerankings.com... maar dan voor films. Dan weet ik welke DVD's en/of welke bioscoopfilms een Must See zijn.

18. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
  19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Een hoop films de laatste tijd gekeken en zojuist American History X. Had hem al een keer deels gezien en nu eindelijk helemaal gezien. Damn goede film, die je meesleurt bij je strot en je niet meer loslaat. En dat einde, erg emotioneel (nee, ik ging niet huilen).
    Als ik zo als hem was, zou ik zeker opnieuw wraak nemen en weer terug naar de gang gaan. Net op het moment dat je samen het goede pad op wilt gaan wordt het leven van hem afgenomen. Wraak was het eerste waar ik aan dacht.

20. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gisteren resident evil gezien was wel leuk maar toch een beetje terleurstellend.
    En vandaag kill bill vol2 gezien kijk dat is nou een meesterwerkje ik vind hem beter dan deel 1. _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina