1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke recente Film heb je gezien ?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Michael_T, 21 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AgentSmith

AgentSmith Guest

gisteravond zitten kijken naar Star Wars episode IV: Return of the Jedi. Heerlijke film !! _O_

2. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    ep IV is a new hope hoor. Die is ook briljant maar toch :)

3. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Deeltje drie komt toch mei volgend jaar?? Die wil ik wel zien :D

4. Nijmegendabest

Nijmegendabest Registered User

Leuk Bevonden:
    0
  5. Nijmegendabest

Leuk Bevonden:
    0
    Wie lijkt de Films 'Irreversible' leuk. Ik weet alleen dat het begin slecht is.
    De reacties op Xbw:

6. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb em ook gezien. Vond em zelf best goed. Ik heb alleen nooit begrepen waarom die film achterste voren wordt verteld. Ik denk dat als de film gewoon chronologisch was verteld veel beter was geweest. Vooral de intieme scenes tussen Monica Bellucci en Vincent Cassel zijn prachtig in beeld gebracht. Er zijn twee extreem gewelddadige scenes. Je kan beide als schokkend ervaren. Vooral de scene met Monica Bellucci.
    Het is in ieder geval geen "leuke" film.

7. Nijmegendabest

Leuk Bevonden:
    0
    Die verkracht scene met Monica Bellucci kan wel eens schokkend zijn. Zoals ik heb begrepen (uit reviews) is de film de film slecht / irritant gefilmd in 't eerste deel. Het verhaald lijkt me zo wel vaag enzo. Ik ga hem denk ik niet halen/huren
    Die extreem gewelddadige scenes van Cannibal Holocaust enzo maar dat is een heel oude film en kun je denk ik niet vergelijken. Btw zijn die italiaanse films ook goed

Laatst bewerkt: 21 okt 2004
  8. player

player fly like a chicken

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb laatst de film 'HERO' gezien( met Jet LI): een kunstwerkje! in de trand van ÇROUGHING TIGER, HIDDEN DRAGON'!

9. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat je de scene in die nachtclub bedoeld. Die scene is inderdaad heel verwarrend vanwege de camera, maar ook zeer storend vanwege de dingen die gebeuren om het geweld heen.
    Het verhaal is heel beknopt. Ze gaan naar een feest en de avond loopt niet plesant af en that's it eigenlijk.

10. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 101 dalmatiers gezien samen met me vriendin :D

11. Blue Bunny

Blue Bunny Bink

Leuk Bevonden:
    0
    gister rain man gezien :) indrukwekkende film naar mijn mening :cool:

12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Zeker! Had hem ook nog niet gezien, maar wat een top-acteerprestatie van Dustin Hoffman zeg! Super hoe hij een autist neerzet. Erg indrukwekkend.

13. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Rainman is zeker goed. Dustin hoffman is erg goed, en Cruise ook. Zeker een film die je gezien moet hebben vindt ik.

14. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Black Hawk Down, vette shit :D

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    jep echt een leuke actie film.

Vooral als dat ene kindje per ongeluk zijn vader neer knalde (in het echt is het niet leuk maar in de film wel *) )

16. Walt

Walt Child of the 80's

Leuk Bevonden:
    1
    Captain Corelli's mandolin, waardeloos, één pluspunt: Christian Bale(Empire of the sun, American Psycho, Batman Begins enz.).

17. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Van Helsing:

Opzich best leuke film, maar ja het druipt wel van de cliché's....... En ik vind het allemaal wat over the Top, maar ja ik heb me wel vermaakt met kijken. :D

18. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Sky Captain and the world of tomorrow.

Vond het zelf een coole film. Mooi gemaakt, beetje indiana Jones feel maar dan met de computer gemaakt. Leuke film, vond alleen Gwyneth Paltrow wat Fake, maar dat vind ik van al haar 'acteerwerk' Geef het een 8.5-10

19. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Fahrenheit 9/11 eindelijk gezien in het filmhuis. Zaal was helemaal uitverkocht. Michael Moore is blijkbaar best populair in Nederland.
    Vond de film eigenlijk niet zo goed. Eigenlijk zit er niets nieuws in. Behalve die scene met George W. in de kleuterschool. Blijf het heel gek vinden dat we die beelden nooit op tv hebben gezien. Op internet had ik foto's ervan gezien, maar video is natuurlijk veel overtuigender.
    De film is eigelijk een verfilming van zijn boeken Dude Where's My Country en Stupid White Men. Voor de mensen die zijn boeken niet hebben gelezen kan het zeer informatief zijn.

20. Motoko Kusanagi

Motoko Kusanagi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, informatief als hij niet subjectief zou zijn.
    Geen slecht woord over Moore, maar hij probeerd ZIJN visie wel erg door je strot te rammen en het was wel wat fijner kijken geweest als hij dat iets minder had gedaan en zeker ook zichzelf minder in beeld had gebracht of juist helemaal niet, ook al was ie vergeleken met z'n vorige "docu" veel minder vaak op de voorgrond, zo komt ie wel een beetje over als de charlatan van z'n eigen "documantaire".
    Ik kijk uit naar z'n eeste One Man Show, als die nog niet is geweest.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina