1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke recente Film heb je gezien ?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Michael_T, 21 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zo The Returner kijken .
    Gaafe Japanse Sc-Fi Film !!! _O_
     
  2. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Eergister Dawn of the Dead gezien; was wel grappig. Zeker het stukje waar ze Andy celebrities laat neerschieten. :) Toch ben ik nog steeds geen fan van het horror genre.
    Gister Shrek 2 gezien; viel een beetje tegen. Had hem echt veel grappiger verwacht, maar het bevatte in mijn ogen iets teveel kinder humor, (dat krijg je met animatie films:+).
    Gister ook nog American Psycho gezien; wel een aardige film. Zitten zeker een paar goede stukjes in; al probeert de film in mijn ogen iets teveel op een meesterwerk te lijken waardoor het eigenlijk de plank mis slaat.
    Gister ook nog Ocean's Eleven gezien; had ik al een paar keer gezien en dat is gewoon een vermakelijke film .:)
     
  3. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    White chicks vrijdag, gruwelûûk :cool:
     
  4. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Check Ginger Snaps, zou ik zeggen.

    Klopt. Ze proberen het boek goed te verfilmen, maar dat lukt ze helaas niet , waardoor het niet overtuigd. Het boek van Bret Easton Ellis, ook genaamd American Psycho, is zeker een meesterwerk. Wat de boek maakt is denk ik, de maatschappijkritische toon, de zieke fantasie volle slachtpartijen en de sterke humor. Ik moest bijna janken van het lachen.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2004
  5. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Wimbeldon is helaas niet de moeite waard :'-( , ik had er wat meer van verwacht.
     
  6. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik zal het onthouden. :)

    Hm; mayb een idee om het boek is te lezen dan. :)
    Maar je zag in de film idd de humor, en maatschappij kritische toon wel naar voren komen, maar niet overtuigend.
     
  7. Motoko Kusanagi

    Motoko Kusanagi Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem met deze clown is dat ie eigenlijk geen haar beter is dan zijn tegenstanders, want net als hen bedrijft hij propaganda i.p.v. journalistiek, kortom..........de nuance is ver te zoeken.
    Daarom gaat een vergelijking met de karakter die gespeeld word door R. Williams in Good Morning Vietnam, mij een beetje te ver, want die bedreef toch wel meer dan alleen journalistiek en zeker geen propaganda.
    Misschien een tip, neem even een kijkje zou ik zeggen.
    http://www.davekopel.com/Terror/Fiftysix-Deceits-in-Fahrenheit-911.htm
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2004
  8. Walt

    Walt Child of the 80's

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is geen recent film, maar hij is wel recent verschenen op DVD, The Lost Boys.
    Het film is 17 jaar oud en nog steeds even origineel als toen.
    Een teen-vampire movie, met toen nog bekende acteurs die nu in de vergetelheid zijn geraakt zoals, Jason Patric, Jamie Gertz, Correy Haim en Correy Feldman aka the two Correys en Kiefer Sutherland die nu weer helemaal terug is.
     
  9. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb de manchurian candidate gezien in de sneak preview, echt typisch zo'n film waarvan het boek veel beter zal zijn.
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zojuist eindelijk eens Pulp Fiction gezien.

    Prachtig, als ie op het eind rustig zijn geld van zich af laat nemen en hem niet afknald. Heerlijk als het einde anders is dan je voorspeld

    Maar dat stukje met "This is a f*cking robbery" (oid). Dat kwam me zo bekend voor. Volgens mij heb ik het in een nummer gehoord als intro en nu hoor/zie ik waar het vandaan komt. Alleen dat nummer weer eens opzoeken.
     
  11. Walt

    Walt Child of the 80's

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet jij al wat er in de koffer lag??
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Geen idee.
    Volgens mij coke (of ander soort drugs).
    Hoorde eens iemand zeggen "toeval dat God coke veranderd in pepsi" (ofzoiets). Die gastjes in het appartement hebben die Wallace genaaid en zelf de shit gehouden, waarna Vincent en Jules wraak komen nemen en het koffertje ophalen met de stuff die van Wallace is, de echte coke (iig drugs) dus.
     
  13. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb al eerder antwoord gegeven op de door jou gestelde punten. Nee, MM is geen journalist. Ja, de nuance is ver te zoeken. Neemt niet weg dat hij rechts America behoorlijk in zijn greep heeft, heb ik het gevoel. RaRa hoe zou dat komen.

    Sorry Motoko, maar ik heb het gevoel dat David Koppel en co. behoorlijk gestoord zijn. Een paar topics van de site:

    The Torch of Freedom. Roosevelt lit the path Kerry’s afraid to follow. After Pearl Harbor, the United States responded by invading neutral French North Africa.

    "Neutral French North Africa" Waar halen ze et vandaan? Aangezien France in de handen van de Nazi's waren was "French North Africa" dat ook. Net als dat Libie in de handen was van Mussolini, een gealieerde van Hitler. Sla een geschiedenis boek open zou zeggen, tegen Dave Koppel.


    Bait-’n’-Switch. Gun-prohibition lobbyists are after much more than AK-47s.

    Deze kop zegt genoeg over wat voor mensen ze zijn.


    Follow the Leader. Israel and Thailand set an example by arming teachers. Russia should follow, to prevent more hostage-taking in schools.

    Laten we ook meteen onze leraren in Nederland bewapenen. Aan gezien hier leraren worden doodgeschoten door leerlingen.


    Avoiding Genocide. The right to bear arms could have saved Sudan.

    Deze kop is gewoon te gek voor woorden.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2004
  14. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is gewoon uit de pulp fiction theme, met die gitaren...
     
  15. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    gister avond films gekeken omdat ik vandaag vrijd was( en gister middag) ik heb gekeken: The Princes Clade, The Ring1 en 2( chinees/japanse versie) alle 3 waren ze wel goed. The princes blade vond ik daarintegen wel het kutst.
     
  16. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Hannibal gezien, en ik vond er niet veel aan. De acteerprestaties zijn niet echt goed(vooral Julianne Moore, die ik normaal goed vind, speelde matig). Silence of the Lambs was veel enger, ik weet niet waarom. Er zat meer dreiging in alles in die film. Hier vond ik dat ze meer voor de cheap thrills gingen. Veel bloed en weinig echte spanning. Teleurstelling dus.
     
  17. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    gister 28 days later gzien...
    echt een geweldige film..
    het is een mengeling tussen actie en horror..
    vooral aan het einde is het meer actie..
    dikke aanrader en doet zeker niet onder voor dawn of the dead _O_
     
  18. Motoko Kusanagi

    Motoko Kusanagi Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is mooi dat je het toegeeft, waarmee je eigenlijk ook te kennen geef dat we meneer Moore dus niet al te serieus moeten nemen, want elk normaal denkend wezen heeft ZIJN opinie niet nodig om te kunnen bedenken dat meneer Bush niet de juiste persoon is in de White House, maar meneer Moore net zo min, dan zou ik nog altijd kiezen voor Bush.
    Dus wil je een beetje lachen om de bloopers van Bush, die vakkundig worden uitgewerkt door een beroeps entertainer dan moet je Fahrenheit 9/11 zien.
    Ik had het niet beter kunnen zeggen.
    Dave Koppel en consorten zijn ook een stelletje idioten.
    Idioten die de fouten ontdekken van meneer Moore, wat voor een persoon
    maakt dat meneer Moore.
    Gaat fel te keer tegen die Republikeinen, maar maakt wel de ene fout na de andere.
    Amerika is een kaasland en amerikanen zijn ezels, het zijn echte ezels, tuurlijk brengen ze ons fantastische films, computergames(XBOX), Coca Cola, BK, McDonald's enz. en tuurlijk maken wij daar met z'n allen lekker gebruik van, maar wij kunnen ook voor ons zelf denken, wij laten ons leven niet beheersen door angst, onze bevolking is niet voor meer dan de helft DIK, wij hebben niet zulke freaks als Michael Jackson.............Amerika is een "one big freak show" en meneer Moore is zeker geen uitzondering.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2004
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Nee, heb heel wat jaren geleden een dance/trance/harcorde nummer of iets in de buurt gehoort wat daarmee begon. Eens kijken of ik hem nog kan vinden.
     
  20. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    In de heenreis naar Boedapest:
    White Chicks(helemaal
    Blues Brothers 2000(gedeeltelijk)
    Finding Nemo(begin stuk, aftiteling)
    Meer geslapen dan gekeken:p

    Terugreis naar Nederland:
    International Security
    Rowan Atkinson.....
    Deze wel helemaal kunnen kijken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina