1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke recente Film heb je gezien ?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Michael_T, 21 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. martin100

    martin100 .....

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    mind hunter

    hele goede film. Goed verhaal en de hele film vol spanning
     
  2. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Shark Tale - Zeer leuke film. Nauwelijks te vergelijken met Finding Nemo. De enige overeenkomsten zijn de vegetarische haai en het onderwater thema. Shark Tale is meer gericht op de volwassenen. Zeker een aanrader voor degene die deze film nog niet hebben gezien!
     
  3. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    The Chronicles of Riddick - Director's Cut Regio 1 DVD _O_
    Awesome !!!
     
  4. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Shawshank Redemption gezien voor de 5e keer, maar ik vind hem nog altijd even mooi. Freeman verdient een oscar voor zijn spel.

    (Even iets anders, hier is de indrukwekkende Star Wars Episode 3 teaser-trailer, en ik weet niet waar ik hem anders moet posten. Revenge of the Sith Teaser )
     
  5. martin100

    martin100 .....

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Evil has a number. Horror film zelf vond ik het eigenlijk niet zo spannend. Denk 1 of 2 momenten dan je echt schrikt voorderest viel die een beejte tegen
     
  6. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik ben vandaag naar Der Untergang geweest en deze zal zeker in mijn top 3 van beste films van 2004 eindigen. De film gaat over de laatste dagen van Adolf Hitler leven en is naar mijn mening een van de beste films over de Tweede Wereloorlog die ooit heb gezien. Bruno Ganz zet op een indrukwekkende manier Hitler neer waarbij hij hem niet laat zien als gewetenloos monster, maar echt gewoon als mens. Ook de rest van de cast speelt geweldig, het scenario zit goed in elkaar en het geheel is zeer vakkundig gefilmd. Een film die mij in ieder geval zeker niet onberoerd heeft gelaten.

    Hieronder staat de link naar de officiele website van de film waar je ook de trailer kunt bekijken:

    http://www.deruntergang-special.film.de/
     
  7. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij draait nog niet toch of ben je naar een sneak gegaan?
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Gisteren na de "'The Planet of the Apes"' gekeken, twas best wel een mooie film alleen het einde was nog al vaag..
     
  9. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Hij draait al sinds een donderdag in de bioscoop.
     
  10. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Klopt ja. Ik had em over et hoofd gezien in de filmladder. Misschien check ik em morgen.
     
  11. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Hana-Bi gezien. Wauw, wat een film. Prachtige beelden, ontroerende personage's en geweld in een geweldige film gemixt. Wat maakt die Kitano toch topfilms.

    Binnenkort wil ik ook graag Old Boy zien die hier in de bioscopen komt.
     
  12. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Gisteren Big Fish gezien. Erg mooie film. Zie m'n sig om te zien wat ik er van vond :)
     
  13. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb the texas chainsaw massacre gezien niet echt nieuw maar toch.
     
  14. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Men Of Honor gisteren (donderdag) voor de 2e keer gezien, was op tv. Blijft een hele goede film met glansrollen van Robert de Niro en Cuba Gooding Jr. Erg sterk.
     
  15. Walt

    Walt Child of the 80's

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    1
    Sorry, maar IK vond het een waardeloze, slappe, over sentimentele kaasfilm.
    Die ene oscar die junior heeft gekregen voor zijn rol in Jerry Maguire was incidenteel en hij blijft een zeer beperkt acteur, helaas.
    Robert de Niro heeft door de jaren heen een dikke cv opgebouwd en die is die nu helaas aan het afbouwen met belachelijke rollen: Godsend, Men of Honor, Show Time........met hier en daar wat vermakelijke rollen: Meet the Parents, Analyze this/that, Meet the Fockers.
     
  16. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Vanmiddag Secret Window met Johnny Depp in de hoofdrol gezien. Een goede degelijke thriller, maar inhoudelijk nu niet echt bepaald origineel te noemen. En wie vaker naar dit soort type films kijkt ziet de "verrassende" draai in het verhaal eigenlijk al van ver aankomen. Toch een vermakelijke film voor op de zondagmiddag.
     
  17. Graves

    Graves Crimson Ghost

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Na aanraden van veel mensen heb ik The Ring gekeken, en OMG wat een k#tfilm.
    Ik zat de hele film te wachten op 'het enge', heb het alleen niet kunnen ontdekken.
     
  18. Walt

    Walt Child of the 80's

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat valt nog mee, ik ben in slaap gevallen..................zzzzzzz
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Men of Honor weer gezien, en ik vond het een topper. Gooding Jr. vind ik een topacteur samen met DeNiro
     
  20. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Akira

    Heele goede Manga Film !!! _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina