1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke recente Film heb je gezien ?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Michael_T, 21 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    heb donderdag harry potter en da gevangenen van azkaban gezien, ik vond het echt een slechte film, allemaal maar een beetje aan elkaar geplakte scenes.
     
  2. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm. Vond et de beste van de drie Potters.
     
  3. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    gister ladykiller gehuurt, erg grappige film :)
     
  4. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren Road to Perdition gezien. Beter dan ik verwacht had, al is het natuurlijk niet de beste gangsterfilm sinds the Godfather (zoals op de hoes aangeprezen wordt). Daar is ie toch echt iets te simpel en rechtlijnig voor. Maar ik vond em desalniettemin best vermakelijk, en Tom Hanks blijft natuurlijk een held.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2004
  5. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Gisteravond The Incredibles gekeken. Echt een fantastische film, zowel qua verhaal als qua graphics (het ziet er allemaal superrealistisch uit). Een aanrader voor iedereen!

    Hoe meer je er op let, des te meer dingen je herkent uit James Bond, Spiderman, X-Men, Thunderbirds, etc. Erg leuk!
     
  6. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Met een half oog naar "The Green Mile" gekeken afgelopen donderdag. Goede film en mooie visuele aanvulling op het boek.
     
  7. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vond em eigenlijk een beetje tegenvallen...

    de personages zijn wel supergrappig, maar de meeste grappen zijn echt te suf voor woorden...
    het filmpje van Pixar dat ervoor werd gedraaid (met het schaap en die gekke kangaroos :p ) vond ik zelfs grappiger dan de hele film...

    en dat hele graphics/gebeuren zorgt wel voor wat grappige animaties, maar superrealistisch vind ik het er absoluut niet uitzien. Het ziet er wel goed uit, maar niet realistisch...

    nee, doe mij maar Finding Nemo :p
     
  8. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik vond de humor juist uitstekend passen in deze film. Meer ingetogen, maar wel uitstekend uitgewerkt imo. En als er iets briljants is in The Incredibles dan zijn het toch wel de actie scenes, in een woord geweldig. Wat mij betreft is dit dan ook de beste animatiefilm die ooit is gemaakt en staat dan ook zeker in mijn top 3 van beste films van 2004.
     
  9. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand van jullie de film "Zatoïchi" gezien?? Ik vond m prachtig :)
     
  10. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Was leuk, maar niet een van de betere Kitano films. De muzikale elementen waren met name heel goed gedaan.
     
  11. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Lost in translation gezien.. erg toffe film. Cinematisch en muzikaal zat het helemaal top in elkaar.

    Aanrader, voor als ie nog niet aangeraden is bij je door iemand anders.
     
  12. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Kijk de film Hana-Bi van Kitano, die vond ik beter. Al is Zatoichi ook leuk.
     
  13. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik zal er eens naar op zoek gaan. Thx voor de tip ;)
     
  14. Terryb47

    Terryb47 Powered by ATiPod

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    nice, een Beat Takeshi fan _O_ Hana-Bi is mijn favorite film van hem, anderen zijn ook wel goed maar Hana-Bi springt er toch wel bovenuit, ook de soundtrack door Joe Hisaishi is prachtig.

    laatste film die ik heb gezien is The Incredibles, kan zeggen wat je wil pixar = magic.
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb eindelijk een nummer waarin het stukje van Pulp Fiction zit gehoord, weet niet of ik toendertijd hetzelfde nummer hoorde, maar het komt voor in DJ Pavo - Hardstyle is my style, cd2, ongeveer rond de 30 minuten, voor diegene die het interesseerd:)
     
  16. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    incredibles, beste film van het jaar. Echt waanzinnig goed. Kan niet wachten op de dvd release :)
     
  17. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de incredibles ook gezien en ik vond hem eik maar tegenvallen ...
     
  18. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Finding Neverland. Was leuk, maar toch een tegenvaller.
     
  19. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb laatst Chasing Liberty gezien met Mandy Moore. Ik vond het wel een leuke film maar ik kijk meer uit naar Resident Evil: Apocalypse. Deze week is ook the Chronicles of Riddick te huur. Ga ik binnenkort ook een keer kijken. Pitch Black was ook cool dus dees lijkt me ook vet.
     
  20. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom net terug van Ocean's Twelve... Ik geef de film een 6.8. Eerste deel was beter en de film zit weinig actie in. Ik vind hem tegen vallen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina