1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke recente Film heb je gezien ?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Michael_T, 21 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ben het echt niet met je eens. Wat een ongeloofelijke matige film. Kan het niveau van Nemo, Monster Inc en a bugs life, lang en lang niet halen. Wel mooi gemaakt dat wel. Maar The Incredibles is een gewone film in animation. Hij is zwaar NIET grappig. De 'grappen' zijn super afgezaagd en flauw gebracht en heel erg voorspelbaar. Nemo was echt 1000 keer beter. Heb maar 1 keer 'gelachen' in de hele film en dat was toen dat jochie 1 van die gasten paar keer sloeg op die schotel. De hele bios was stil en vond het niet echt grappig... en dat kwam niet omdat er niemand zat :+ Sorry maar ik zie niet in waarom je zou gaan lachen om een grote vent in klein autotje. Geef mij Nemo of Monster inc maar }:] Daar kan je wel om lachen :cool:
     
  2. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb me wel prima vermaakt met The Incredibles. Maar ik merk dat er inderdaad twee kampen zijn; de ene vindt hem leuk en goed en de andere vindt hem maar drie keer niets. Ik behoor tot de eerste groep, Grave duidelijk tot de tweede :)
     
  3. RedBullet

    RedBullet Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met je eens dat deze film anders is als bijvoorbeeld nemo..
    En ik vind ook dat de film in het begin beetje op gang moet komen, toch zitten er super veel goeie grappen in naar mijn mening. Ben het niet met je eens dat de grappen voorspelbaar zijn, ik zal maar geen voorbeelden noemen om te spoilen maar denk eens aan de laatste opmerking van het jongetje op de driewieler. ga niet zeggen dat je die verwachte :)

    Maar stel dat je niet van de humor houdt in incredibles, dan vind ik dat er nog genoeg andere dingen zijn om te genieten. Wat ik erg goed en leuk vind is dat er zoveel elementen inzitten die hun gezin zo 'normaal' of realistisch maken, de ruzie rond de tafel bijvoorbeeld...
    En daaruit volgen naar mijn mening dan weer leuke grappen, maarja, kwestie van smaak...
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Gister The Punisher kunnen kijken.
    Beetje middelmatig, keek wel lekker weg. :)
     
  5. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    jep heb laatst ook the incredibles gezien, en ik moet zeggen een geweldige tekenfilm.
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Naja ik vond ze zelf wel voorspelbaar. Wist op het moment dat dat jochie voor de 2e keer op z'n driewieler op de oprit stond al dat ie zeker nog een keer zou komen om verbaast te zijn als ie wel z'n powers zou gebruiken.. en het gebeurde idd ook. Daarnaast vond ik dat hele familie gebeuren gewoon saai.. maja dat ligt idd dan gewoon aan verschillende smaak. Zeker niet de leukste Pixar movie naar mijn mening.
     
  7. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond The Incredibles nog beter dan Finding Nemo, en ik vond Finding Nemo al erg goed. The Incredibles legt wat minder de nadruk op de humor dan Finding Nemo, maar gewoon als film met verhaal vind ik The Incredibles veel leuker. Hij kijkt net wat lekkerder weg ;) .

    Finding Nemo vond ik ook fantastisch btw. Maar net wat minder :+.
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb laatst Der Untergang gezien. Daar moet je dus niet naartoe gaan als je een vette oorlogsflim verwacht! Ik was met 2 vrienden die vonden beide de film niks, hij was te langdradig en te weinig actie. Maarja, dan moeten ze er ook maar niet naartoe gaan. Het is echt een verslag van de laatste dagen van Hitler en ik vind het prachtig in beeld gebracht. Als je die verwoeste straten ziet van Berlijn, waar dan kinderen (!!) Russiche tanks moeten vernietigen bijvoorbeeld, ik vond het er levensecht uitzien. Ik vond het toch een mooie film, ondanks dat hij dus wat langdradig was.
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Collateral gezien, 1 van de beste films van dit jaar IMO.
     
  10. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb gisteren Th bOurn Supremecy en eergisteren The Hole Ten Yard gehuurt
     
  11. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met de Kerst Ice Age gezien _o_

    Die film is toch wel heel goed, beter dan Finding Nemo (Incredibles moet ik nog kijken). Die Eekhoorn met die eikel 8)
     
  12. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kom er een beetje laat mee, maar ik ben 2 weken geleden naar DER UNTERGANG geweest; top film.:)
     
  13. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Kvind Nemo veel beter dan Ice Age, Ice Age vond ik super voorspelbaar en erg herkenbaar. Was wel grappig opzich maar vond Nemo qua verhaal zeker beter. Incredibles moet ik nog kijken.
     
  14. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    The Whole Ten Yards vond ik op zich een beetje tegenvallen. Itt tot de meeste meeste vond ik het eerste deel echt hilarisch, maar het 2e deel vond ik toch stukken minder..

    Over Ice Age vs Finding Nemo; vind Ice Age wel veel grappiger. Finding Nemo heeft echter meer diepgang, en is over het algemeen kwalitatief beter. Maar Ice Age is zeker grappiger. :)
     
  15. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Coffee and Cigarettes, een enorme cast, geen plot, geen verhaal, alleen dialogen met Coffee and Cigarettes

    [​IMG]
     
  16. Reus

    Reus Guest

    Oh Brother Where Art Thou _O_
     
  17. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ook gezien, echt een geweldige film. Babyface Nelson. :cool:
     
  18. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Twisted met Ashley Judd, Samuel L. Jackson, Andy Garcia op DVD. Wat een bout film was dat zeg. Een who dunnit, waarvan we binnen 10 minuten wisten wie et was. Echt triest.
    Dark Water op DVD. Japanse horror film, maar helaas kwam et nier verder dan een beetje creepyness. De Amerikaanse remake met Jennifer Connelly is al af.

    Trailer van de remake

    http://www.apple.com/trailers/touchstone/dark_water.html
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2004
  19. RedBullet

    RedBullet Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Mhm, ik vind ze alle2 heel anders, ice age is meer disney-achtig, maar dan meer humor. Maar ik denk dat er in finding nemo veeeeeeeeel meer grappen zitten. Ik vind ze alle2 geweldig (En de extra's op de dvd van ice age zijn echt TE goed :) ) maar vind finding nemo toch wat beter denk ik...

    Het gaat wel de goede kant op met animaties moet ik zeggen....shrek, ice age, finding nemo, shrek 2, incredibles. Kvond ze allemaal geweldig! :)

    Wat vinden jullie trouwens van shark tale, moet em nog zien, denk dat ie wel leuk is, maar heb er niet zo'n vertrouwen in dat ie het niveau haalt van bovenstaande films..

    Der untergang ga ik ook zeker kijken, heb er veel goeds over gehoord.. is ie een beetje zoals 'schindlers list'? die film vond ik ook zo niet normaal goed!
     
  20. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, ga is wat klassiekers kijken zoals Ceasar and Cleopatra (1945) en A Streetcar named Desire (1951). Dit zijn maar wat voorbeelden. Dat soort films zijn echt wel cool. Alleen is bijna de hele cast al dood. Maar dat mag de pret niet drukken.

    Hebben jullie nog tips op klassiekers gebied??
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina