1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke recente Film heb je gezien ?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Michael_T, 21 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vond em helemaal niet zo fantastisch, op een gegeven moment vond ik em zelfs gaan vervelen, maar ja, kan aan mij liggen. Voor de rest wel een goede film hoor, maar ja, weer heel toevallig verandert het klimaat net nadat hij z'n toepsraak gehouden heeft.
     
  2. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Het klimaat veranderde al de hele tijd.. Daarom brak ook eerst dat schots ijs af..
    En ja, de film probeert ook een boodschap te brengen, vandaar ook nog zo'n toespraak erin.. En ja, je kan de film geen 3 maanden lang maken zodat er genoeg tijd tussen zijn toespraak en de gebeurtenissen zit.
     
  3. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Donnie Darko...

    Dark, Darkest, Darko. Het verhaal van een jongen en een vliegtuigmoter die op z'n huis valt...

    Een opvallende film, met een heel eigen sfeer. En goeie muziek.
     
  4. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    En snap je hem al?
     
  5. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Doet me een beetje aan Magnolia denken.

    Maar hier spelen dood en tijd een andere rol.
     
  6. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Zojuist True Romance gezien (ok geen recente film maar toch)..
    In het begin vond ik het een beetje mager, maar naarmate de film vorderde werd hij steeds geweldiger! Omg, dat eind is geweldig!!
     
  7. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    Bowling for Columbine.

    Als je ooit twijfelde tussen Canada en Amerika om te gaan wonen, dan moet je zeker deze documentaire kijken ;).

    Hele goede documentaire! Wat een kut rednecks wonen er toch in Amerika. De hele tijd maar over hun fucking rights en freedom. The right to arm yourself against harm. The right to have a loaded gun in your house. En zeggen dat de slavernij is afgeschaft, maar wel (vooral zwarte) mensen 70 uur per week (2 banen) laten werken, zodat alsnog te weinig geld hebben om de huur te betalen en hun huis worden uitgezet. Waar ben je dan echt mee bezig :confused::mad:
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2004
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Deze hebben we bij engelse les gekeken tijd geleden. Best goede film.

    Maar back ontopic...

    Ben met m'n vriendin 2 weken geleden naar Troy geweest. Dat is mijn meest recente film in de bioscoop.
     
  9. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    Net Troy gezien.

    Viel behoorlijk tegen. Best een aardige film, maar alsjeblieft zeg maak gewoon eigen filmmuziek ipv het van gladiator te rippen. Ga dan al helemaal niet sommige spreuken overnemen. En laat Orlando Bloom dan geen pijlenschietende Paris spelen, want zo denk je gelijk aan Legolas en krijgt Paris geen eigen karakter. Het verhaal is natuurlijk al aan iedereen bekent, maar als dan ook dit soort dingen niet goed uitgewerkt zijn dan houd je slechts een matige film over die groots had kunnen zijn.

    Vond het trouwens ook niet een van Pitts betere rollen en Achilles kreeg veels te veel credits. Achilles speelt een meer ondergeschikte rol in het "originele" verhaal.
     
  10. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Drexl is de man _O_
     
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    ik vond in Troy iedereen best leuk acteren, maar om het nou geweldig te noemen... Nee.
    En dan komen we bij de ene uitzondering... Orlando Bloom.
    Omg. Wat een fout om hem de rol van Paris te geven...
     
  12. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    idd en om hem dan ook nog pijlen te laten schieten, leek het net een soort frodo die zo tof als legolas wilde zijn :)

    Het probleem aan Troy is, is dat het allemaal zo overdreven is. Het acteerwerk is overdreven, de symbolische sterfscene van achilles is overdreven, de muziek is overdreven, 4x laten zien hoe mooi je een dode verbrand is overdreven, enz enz.... het leek wel een speech van bush :p Ze proberen de gladiator plank duidelijk te raken, maar ze slaan gewoon hard mis.
     
  13. vwolfs

    vwolfs Sgt Pepper

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb Troy ook gezien en het is idd heel fel overdreven. In het echt is die oorlog veel klein schaliger geweest:in de film spreken ze van 50 000 Griekse soldaten, terwijl er dat in werkelijkheid hoogstens een paar duizend geweest zijn. Maar al bij al is de film toch nog goed. :9
     
  14. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Net Van Helsing gezien & ik moet zeggen dat ie zwaar tegen viel ! De tanden van de Vampire's zagen er zo fake uit ! Vooral die van Dracula , het zag er niet uit ( een of ander soort ronde bek met allemaal tanden erin ) .
    Frankenstein zag er ook niet uit .
    Ik vond deze Film zwaar tegen vallen ! :'-(
     
  15. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Heeft iemand The Last Samurai gezien? Ik vind het een zooooooo fantastische mega ultra gruwelijke film.. :cool: Echt de beste film van Tom Cruise. En persoonlijk vind ik Ken Watanabe nog beter! Das een natuurtalentje!
     
  16. mars15

    mars15 Guest

    De zaak Alzheimer meesterlijk gewoon wie heeft deze ook gezien ? ik net wat een toffe film. Mooie regie effecten en een ijzersterk verhaal
     
  17. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb die film in december gezien vorig jaar gezien. Wat ik er van kan herinneren is dat het wel een goede film is. Alleen dat sommige dingen slecht uitgewerkt zijn(de alzheimer).
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2004
  18. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist The Last Samurai gezien op Dvd, mensen, wat een goede film.

    Normaal gesproken ben ik tegen alles wat Tom Cruise is, maar deze film is gewon briljant. _O_
     
  19. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    hey eraser ik heb hem gezien in de bios maar ook wil ik hem kopen is ie al uit in de winkels? ik dacht 9 juni pas
     
  20. mars15

    mars15 Guest

    niet echt kunnen ontdekken Angelo Ledda zie je toch vaak zn pillen slikken das wel goed er bij gedaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina