1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke recente Film heb je gezien ?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Michael_T, 21 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net de bourne identedy (spelling??) gezien echt een top film. Waarom?? nou omdat de gevechten zo cool zijn gefilmt met de bewegende camera echt geweldig en het verhaal is ook gewoon goed het is niet zo voorspelbaar als die andere amerikaanse films.

Laatst bewerkt: 29 jan 2005
  2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dude, leg dan ook uit waarom je het niets vond.
    Dat mis ik hier steeds vaker, een uitleg.

Kom op mensen! :)

3. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    In the Mood for Love gezien. Eindelijk weer een film die mij bezig kan houden. Veel beter dan de Amerikaanse romantische films, de enige die je ermee kunt vergelijken die de zelfde soort kwaliteit heeft is Lost in Translation.
    Het is in ieder geval een prachtige film. De muziek was fantastisch, met veel jazzy liedjes. Goede acteerprestaties van de 2 hoofdrolspelers. Wong-Kar Wai heeft een meesterwerk gemaakt.

4. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Binnenkort draait de laatste van Wong Kar Wai, 2046.

5. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    afgelopen week gekeken....

Jeepers Creepers 2 (iets beter als deel 1 maar nog steeds niet echt boeiend)

Torque (best koel gedaan mooie effecten, slap verhaal maar ja dat laat ik maar achterwegen)

Memento (sterk verhaal)

6. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Bah village, als je de reclame ziet denk je oooo vet gaaf maar het is eigenlijk niks. Zeer voorspelbaar en echt eng is ie ook niet. Je kan hem ook niet vaker achterelkaar zien want het plot is echt film verpestend vind ik.

Denk je van wow nu gaat die blinde al die monsters te lijf zegmaar maar dan huppa na 1 monster ben je klaar en is het voor de rest beetje afwachten tot de aftiteling

Acteerwerk en het filmwerk waren wel OK. Maar je bent bij de meeste films van deze regiseur ook eerder bang voor wat je niet ziet in de film zegmaar.

7. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    Jah is wel waar het einde is een beetje ****

8. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Net Go gezien; vond het een geweldige film! Echt van begin tot eind zeer goed. :)
    Ook boordevol humor die ik zeker kan waarderen.

Laatst bewerkt: 31 jan 2005
  9. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    vrijdag national treasure gzien en ik vond hem egt K*t..
    je zou echt niet denken dat het een film van jerry bruckheimer was..bijna geen actie en het verhaal kon me gwoon niet boeien..
    de actie die er wel inzat was saai met uitzondering van de autoachtervolging maar de rest was egt dikke meuk..ben blij dat ik hem van iemand geleend heb en er geen 8 euro voor heb moeten neergooien om te zien in de bios _O_
    wil mischien wel een x naar vet hard gaan..iemand hier die hem al gzien heeft?

10. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hij is toch nog niet uit? (Vet hard)

11. WardNL

WardNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vet Hard komt over een week of twee denk ik, lijkt me wel een toffe film
    Recente films:

Ray: Over het leven van Ray Charles. Prima acteerwerk door Jamie Foxx, swingende muziek. Mooie film!

The Aviator: Misbaksel van een van de beste regiseurs ooit, Scorsese.
    Film kon me niet boeien, langdradig. Scorsese moet gangsterfilms maken, daar issie goed in.

@ The Real Gamer: Je hebt gelijk National Treasure is niet veel aan! Nicholas Cage op zn retour...

12. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Grudge: Vet, japanse versie schijnt nog beter te zijn.
    Resident evil: Apocalypse: Errug gaaf!
    Blade Trinity: Toppertje, is wat Blade 2 had moeten zijn.

13. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    The Princess Diaries 2 : aardige film, Te Feel Good, maarja :D

The Grudge : Niet zo spannend, slaat nergens op dat jongetje... (geen angstige acties)

The Village : op zich is het idee mooi van de film, te weinig directe spanning, maar wel door de film een spannend gevoel.

The Aviator : niet echt super goed, wel een mooie sfeer, geen actie/spanning gevoel.

The Hulk : Wel leuke actiefilm, niet denken, gewoon kijken !

Veel films gezien deze week eigenlijk :+

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    The Incredibles. Heb hem ook eindelijk gezien, erg dope film!

15. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb laatst The Village gezien. Ik vond hem heel erg tegenvallen, ik had er veel meer van verwacht. Ik vind het idee gaaf, maar heel erg matig uitgewerkt en er zat eigenlijk maar 1 schrikmoment in. The Incredibles heb ik een tijdje geleden ook gezien, wel gave film. Maar wat minder geschikt voor de kleintjes die mee waren merkte ik, het was namelijk wat meer actie dan humor deze keer... Ik vond de personages wel echt vet bedacht, dat kleine mannetje is echt te chill.

16. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Resident Evil: Apocalypse

Om te janken zo slecht gewoon :{

De eerste Resident Evil film leverde nog een leuke en onderhoudende film op, maar dit vervolg was imo echt te triest voor woorden. Dankzij het bescheiden succes van RE kregen ze dit keer een groter budget om mee te werken en wat doen ze vervolgens, ze steken al dat extra geld in slechte en overdreven actiescenes. En van een ook maar enigszins redelijke verhaallijn is verder ook geen enkel spoor te bekennen. Het enige positieve dat ik eigenlijk kan melden over deze film is dat de vechtscene met de zombiehonden een heel stuk beter was in vergelijking met die uit het eerste deel, maar dat was het dan ook wel.

Al met al is dit voor mij dan ook een van de slechtste films die ik in tijden heb gezien.

Laatst bewerkt: 2 feb 2005
  17. r_xbox_gamer

r_xbox_gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Blade trinity ---> Erg goede film.
    National treasure ---> Vond ik zelf wel een redelijke film.
    Resident evil: Apocalypse ---> Zoals Gothicrulez al zei, echt om te janken.
    Day after tomorrow ---> Wel aardig.
    I robot ---> Beetje matig maar wel oke.
    Pirates of the Carribean --> Erg tof.
    Ocean's twelve ---> Erg suffe en domme film.

Wie van jullie heeft eigenlijk Don't be a menace gezien???
    Dat is echt 1 van de grappigste films ever hij is igg best wel oud, maar echt geweldig.

Laatst bewerkt: 2 feb 2005
  18. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    The Ring

Heel vet film maar aleen jammer dat ik het einde niet gezien heb=(
    Me Dvd liep zomaar vast toen ik precies zowat bij het einde maar nu weet ik niet hoe t afloopte of niet... :) kprobeer me dvd wel te cleanen maar dat lukt niet miss dat iemand de einde weet? :+ mja kzou het wel graag willen weten^_^

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    misschien hoort dat wel bij de film en heb jij nog maar een aantal daagjes de tijd om je dingen te doen :p

20. Braveheart net gezien.

Gewoon vette film :cool:.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina