Welke recente Film heb je gezien ?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Michael_T, 21 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    spongebob suaqerpants The Movie
    Te droog (lang leven patrick)

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ik vond de film saai. Op het einde zat 1 spannend stukje en dat heb je waarschijnlijk gemist. Ik ga het niet verklappen, dan is de spanning eraf, het enige moment waar ik wat spanning zag.

3. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad. Van al m'n maten kreeg ik te horen ho vet hij wel niet was en hoe spannend, maar dat was echt een grote domper toen ik m'n eenmaal had gezien. Opzich is het verhaal wel goed, maar er zou wel wat meer spanning in hebben gemogen.

4. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Nee gewoon echt precies op het einde dat ze die tape... gooit
    Edit: al dit gezien? http://www.ring2-themovie.com/

Laatst bewerkt: 2 feb 2005
  5. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de sneak gezien afgelopen weekend: Meet The Fockers.
    Best wel een zuigfilm, zaten wel grappige dingen in..

6. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    damn, jammer ik had gehoopt dat ie net zo lollig als meet the parents zou zijn... too bad

maar ik heb vanavond The Grudge gezien..

erg vet, en zelfs nog scary soms ook en dat maak je niet zo vaak meer mee de laatste tijd...

7. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand de Aviator al gezien? Ik ben best wel benieuwd, ik heb er een paar dingen over gelezen, lijkt me wel vet.

8. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Vet hard zuigt echt ongelooflijk. Zulke ontzetende domme humor echt een nederlandse film. Zit totaal geen verhaal in, gaat eigenlijk helkemaal nergens over.

9. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Helaas pindakaas. Hij valt zwaar tegen. Duurt veel te lang. Is totaal niet bevredigend.

10. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over Meet The Fockers nog: ik heb em het eerste gedeelte halfdronken gezien en het 2e gedeelte nuchter/moe.. Meet The Parents niet gezien..

11. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Ja dan is het wel te bergjijpen dat je hem niet leuk vindt. Je moet deel 1 hebben gezien!!!! En hij is ontzettend dope echt een aanrader voor iedereen!!!! De Niro en Hoffman _O_

12. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net Blade: Trinity gekeken. Ik vond het best een aardige film: leuk verhaal, droge humor, en natuurlijk Blade-action :cool: Deeltje 1 blijft voor mij altijd de ultieme topper maar al met al was deze best vermakelijk.

13. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

die lijkt me ook vet _O_

Ik heb De remake van dawn of the dead gister gekeken. het kan de orgineele niet verslaan. maar het was wel een heerlijke zombie film _O_

14. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    kom net terug van national treasure. Ik vond hem geweldig!!! Hoewel sommige mensen hier anders beweren vond ik heme echt goed. Het verhaal heeft echt veel weg vond ik van da boek, da vinci code. Zitten cht veel overeenkomsten in.

15. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    _O_ Garden State _O_

16. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Spongebob Squarepants The Movie gister in de bioscoop gezien, geniaal. Wel een beetje kutpubliek in de zaal, was zo'n bruggertje ofzo heel stoer aan het doen, die heb ik ff bedreigd dat ik em voor zijn bek zou slaan als hij zn bek niet hield, hielp wel gelukkig :D

Ik heb trouwens ook die filmposter uit zo'n bushokje van Spongebob, vraag maar niet hoe :+ Ik was dronken, boeiend 2 m hoge spongebob poster!

17. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Team America, op het filmfestival in Rotterdam. Ik vond 'm supervet! Kick gedaan met die poppen, leuke (melige) humor....

18. ..... Dat is behoorlijk triest..

19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb daarnet The Terminal gehuurt. Dat is echt een heel mooie film. Heeft wat weg van een andere Steven Spielberg film, Catch Me If You Can. Kleine, subtiele, grappige stukjes die een glimlach op je gezicht toveren. Ik vind het zeker een aanrader, behalve voor mensen die geen film aankunnen zonder geweld of actie.
    En ik vind Tom Hanks een van de allerbeste acteurs die er is.

Laatst bewerkt: 5 feb 2005
  20. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal eens, heb em ook gezien net als cath me if you can...
    qua filmstijl is het vergelijkbaar (logisch)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina