1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke recente Film heb je gezien ?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Michael_T, 21 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Gister Collateral gezien. Vond het een goede film; voornamelijk de sfeer en de dialogen in de taxi spraken me enorm aan. Tom Cruise begint weer op het goede pad te raken. :)

2. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Gister nacht me zelf gedwongen om 2001: A Space Odyssey te zien, damn wat een vage film, had sommige momenten echt de neiging om mn TV uit te zetten, lange saaie momenten zitten er in :mad: maar goed, tot het einde toch gezien, Ben blij dat ik em heb blijven zien, geniaal einde :D moet em nu wel halen op DVd om meer te ien waar nu die film over gaat :/

3. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Laatste films die ik gezien heb zijn:

The Terminal
    Collateral
    Garden State
    Harold en Kumar Go to White Castle
    Mindhunters
    The Grudge

4. DvDongeren

DvDongeren Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    The Terminal idd een zeer mooie film!
    En voor de 50ste keer Pootie Tang Hahaha die film blijft echt geweldig :D

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heb gisteren Vet Hard in de bios gezien.

Het verhaal stelt op zich niet veel voor maar de grappen en one-liners waren vaak wel erg leuk en fout :)

6. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    'Open the door HAL'. 'Sorry, I can not let you jeopardize the mission. Bye Frank'

Aaah, deze film is zo fantastisch. Een verplichte aanrader is ook om de boeken van Arthur C. Clarke te lezen: 2001: A Space Odyssee; 2010: ....; 3010..... Deze boeken zijn fantastisch van de geniale dude die Clarke heet. Erg goed te lezen, en je na het lezen van de boeken zie je dat de film heel wat dieper gaat dan je op het eerste gezicht zou denken.

Maare, is HAL nou een verwijzing naar IBM (tel een letter op bij elke letter van HAL (met andere woorden: IBM computers zijn bout), of is het een verwijzing naar 'hell' (omdat hij alles en iedereen oa op een baldadige manier wil laten sterven? (en omdat hij een rood oog heeft :D)?

7. De laatste films:

Dawn of the Dead
    28 days later
    Lord of the Rings: Return of the King
    Gladiator
    The Terminal

8. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb DE film van de eeuw gezien, Team America.
    hier zijn gewoon geen woorden voor, wat een kwaliteit, en als ze de liefde edrijven, de film is overigens van trey parker en maat stone, southpark dus.

9. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2

ik heb em opgenomen en daarnet gekeken, maar snapte vanaf het moment dat hij HAL vernietigd had er helemaal niets meer van...

maar op www.kubrick2001.com staat een uitleg waar ik zelf nooit opgekomen zou zijn...

prachtige film... wel héééél erg langdradig inderdaad, maar dat versterkt ook juist misschien wel het visuele genot van de film ;)

10. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Aight! Filmavond bij Chemische Kip thuis *)

11. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb vorig weekeind collateral gezien

zeer goede film, zeker het kijken waard!

12. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga ook nog naar die film is ie al in de bios?! ;)

13. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De laatste films die ik heb gekeken zijn Lord of the Rings: Return of the King extended edition en Ichi the Killer

Return of the King had ik al zo'n 3 keer gezien, maar Ichi the Killer maakte nog wel indruk op me. Damn wat een film man. Echt geweldig acteerwerk van Tadanobu Asano. Die gast is echt geweldig droog. Vooral ff een kijkje nemen op de site. Als je niet vies bent van een baal ingewanden en seiko martelscènes, dan moet je die film echt zien.

ff een paar plaatjes voor een indruk:

Laatst bewerkt: 8 feb 2005
  14. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    daar gaat mn eetlust :'-(

15. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry ik nam aan dat iedereen nu wel zo'n beetje had gegeten:)
    Ik wil nog wel wat plaatjes van heerlijke BigMac's neerzetten...

16. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatste films:
    Vrijdag: Spongebob
    geweldig
    Zaterdag: Royal Tenenbaums
    wel aardig
    Zondag: Meet The Parents
    matig/slecht
    Dinsdag: Apocalypse Now
    geweldig

17. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Zojuist Hellboy gezien. Aardige superhero film; zeker wel vermakelijk. Al mist het de diepgang die de verfilming van Spider-Man wel kan bewerkstelligen. Toch jammer dat ze er niet meer mee hebben gedaan. Had nog best meer uit kunnen worden gehaald.

18. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Diepgang? Spiderman?
    Oh, wacht. Je bedoeld de kleffe scenes. :)

19. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Nee het einde van Hellboy was niet klef? :+ Daar hadden ze atleast kunnen proberen het iets minder abrupt te maken. De hele film weert ze die kerel als de pest; vervolgens
    resurrect ze
    en is alles weer koek en ei. :)

Maar dat is niet waarop ik doelde. :) Ik doel meer op het verhaal. Het werd allemaal zo oppervlakkig gebracht terwijl het een beetje dramatischer had gemogen zodat je meer contact krijgt met Hellboy zelf. Hier een monster; daar een monster; ow zijn vader gaat nog even dood maar een minuut later staat hij alweer met zijn vriendinnetje te praten waarom hij denkt dat zij hem niet leuk vind. :)

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb gisteren White Chicks effe gehuurd. Wat een film zeg!! Ik heb me helemaal kapot gelachen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina