1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke recente Film heb je gezien ?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Michael_T, 21 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net... althans m'n vader heeft net The last samurai en kill bill gekocht. Kill bill is wel strak maar veeel te kort. En The last Samurai is geweldig. Had hem al eens gezien maar hij blijft prachtig. Zeker een aanrader!

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Je weet wel dat er 2 delen van Kill Bill zijn hopelijk?

En ik heb gister White Girls gezien.

Beetje flauwe film. Maar toch, 'k kon er goed om lachen. :)

3. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    Net voor de zoveelste keer The Day after Tomorrow gezien. Ook al is dit de 9e keer, het blijft een prachtfilm

4. WardNL

WardNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net Team America in de Sneak gezien, beetje flauw maar wel lekker met alles de spot drijven. Amerikanen, moslims, aziaten, iedereen gewoon.

@ Gravehaert : Tis White Chicks
    @ Duo Maxwell : Eternal Sunshine heb ik in the UK gezien zo'n 6 maanden geleden, hele artie film maar zeker een aanrader!!!

5. Nijmegendabest

Nijmegendabest Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren Hellraiser Inferno (Deel 5) tweede keer gezien. Beetje vaag, die Maker.

6. Gravedigga

Gravedigga On the move again

Leuk Bevonden:
    0
    O Brother, Where Are Thou gezien (met o.a. George Clooney en Jeff Bridges). Beetje een fruitcake film (o, vandaar dat ie zo goedkoop was.. :+ ), maar op zich wel redelijk vermakelijk (het voetballen op tv van woensdag was ook van schrikbarende kwaliteit :D ).
    Huren was echter wel voldoende geweest, een tweede keer kijken zal waarschijnlijk lang op zich laten wachten en dat is toch een beetje de intentie van het kopen van een dvd..

7. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee!!. O, Brother Where Art Thou is echt een geniale film. En ook voor herhaling vatbaar. Ik heb em een keer 3 keer in 1 week gezien.. Heb em ook op DVD

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Is Constantine hier al in de bios te zien, en weet iemand of het een beetje goede film is? Op IMDb zie ik ook maar 1 user comment, en die is negatief...

9. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik vermoed dat het een leuke, maar geen goede film is...

beetje in de categorie 'End of Days'...

10. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Door de hele media campange er omheen krijg ik het idee dat het een ballen film is, maar wie weet.

11. Nijmegendabest

Nijmegendabest Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me maar een bagger film.

12. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    die heb ik pas ook gezien wel geinig. Vooral George Cloony vind ik goed spele als soort van cowboy

13. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    En Keanu Reeves belooft ook niet veel goeds......

14. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    eh, waarom dan?
    heb je verder niks anders te melden?

ik denk dat het wel een aardige film is, maar niet een uitblinkende film...
    de special effects & de verhaallijn kunnen wel wat aan doen. het feit dat keanu er in speelt heeft er geloof ik niks mee te maken...

15. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt het volgens mij niet helemaal begrepen met je cowboy. Trouwens Jeff Bridges zit helemaal niet in O Brother, hij zit wel in The Big Lebowski (mijn all time favorite movie).

16. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteravond Dodgeball gezien. Als je van Happy-Gillmore achtige 'pijnlijke' humor houdt, superfilm! Ik heb echt in een deuk gelegen toen ze gingen leren ontwijken en gooien (dodgeball is een soort trefbal, een groepje moet het WK winnen om hun sportschool in stand te houden). Ik weet niet echt hoe ik de humor moet omschrijven, het is best wel flauw... maar niet zoals Naked Gun ofzo. Ik heb ook onwijs gelachen om de opmerkingen van de ouwe rot in het vak waar ze les van krijgen. 'Je raakt nog geen water als je uit een boot valt', dat soort dingen. Je moet er van houden.

17. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Blijft een matige acteur natuurlijk, maar sommige rollen doet wel goed.
    Toen ik de trailer van deze film zag dacht ik van moet echt zien, maar trailers zijn zo verraderlijk soms. Underworld, League of xog, haddens super trailers maar het bleken bagger films te zijn.

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heb vanavond The Terminal en The Butterfly Effect gezien.

The Terminal was wel leuk maar ook wel een beetje saai vond ik, maar ach het was gewoon een film om dom naar te kijken en dat kan ik op z'n tijd goed warderen :)

The Butterfly Effect was echt een hele goede film met een goed verhaal en een Ashton Kutcher die heel erg goed speeld.Ik kan deze film echt iedereen aanraden _O_

Kijk nu btw naar Nightmare on Elmstreet :D

19. Gravedigga

Gravedigga On the move again

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, my bad. Ik bedoelde natuurlijk John Goodman.

20. floris.sp

floris.sp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zondag nog the incredebles gezien.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina