1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke recente Film heb je gezien ?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Michael_T, 21 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Eternal Sunshine of a spotless Mind

2. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    heeft iemand van jullie constantine al gzien? wil weten of ie goed is..
    heb zelf vet hard en wake of death nog gezien..
    wake of death is maar een hele matige film met jean claude van damme die wraak wil nemen op de moord van zijn vrouw, heb ik de laatste tijd in meer films gezien :p
    en vet hard...tja die humor is gewoon meesterlijk..moet je gezien hebben als je een beetje van lompe humor houdt..en komt niet vaak voor dat een nederlandse film zo goed is :)

3. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb zonet Ray gezien hele mooie film Jamie Foxx verdient die Oscar 9/10

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb laatst Animal Factory gezien, die von ik wel vet.

ook The Man in the Iron Mask. die was zo cliché

5. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb gisteren National Treasure gekeken. Ik vond het een redelijke tot aardige film, heb me prima vermaakt. Hij is wel redelijk voorspelbaar, maar door de creatieve manier van het oplossen van de raadsels bleef het me wel boeien.

6. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    heb em gisteren gezien...

Keanu Reeves is een kutacteur, het verhaal is niet spectaculair (maar ook zeker niet slecht), de hele sfeer die in de film hangt, is mooi...

dus verwacht geen topfilm, maar slecht is ie zeker ook niet... precies wat ik ervan verwachtte eigenlijk ;)

7. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb volgens mij vorige week hellboy gezien.
    Ik vond de film erg cool opgezet die monsters zien er erg vreed uit en die duitser met dat gasmasker erg cool.
    Jammer alleen dat het zoals zoveel films natuurlijk weer zo'n clichematig einde heeft.
    Maar voor de rest is ie oke. :)

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heb gisteren met wat vrienden Envy gehuurd.Een film die ons niet bekend maar wel met Ben Stiller en Jack Black was.

Ik dacht dus dat het wel een grappige film kon zijn maar niets was minder waar. Het was gewoon een van de slechtste films die ik de laatste tijd heb gezien. Verhaal sloeg nergens op en was totaal niet grappig.

9. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister Terminal, was best een dope film, alleen het einde was best zuur.
    Vanavond Collateral,,

10. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    afgelopen donderdag naar constantine geweest..echt een kutfilm!
    de special effect vond ik maar matig net als het verhaal..de hooftrolspeler weet zijn naam nu even niet vond ik ook echt tien keer beter in matrix.
    Het enige +punt is dat mensen na het zien van deze film wel even nadenken over roken.
    In iedergeval ikwel

Laatst bewerkt: 27 feb 2005
  11. Stoewie

Stoewie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    'k heb gister The Village gezien

echt mega thriller

wel mooi verhaal

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    bwa, ik von The Village niet zo super.
    dat stuk met die kinders bij de bos von ik zo lijp!

13. Stoewie

Stoewie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    t wel een film waarbij je goed moet opletten, want anders snap je er geen fuck van en wordt ie saai omdat je het niet snapt

maar ik hou gewoon van dit soort films, lekkere thriller, mooi verhaal

Heb je Sleepy Hollow of From Hell gezien? (From Hell was laatst op TV)

14. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    bullshit, die film is té makkelijk... en verschrikkelijk saai...

het enige originele is het einde

15. Stoewie

Stoewie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind jij...

16. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond ook niet dat je er goed bij op moest letten, hoor. Er zat maar 1 plotwending in en in feite maar 1 schrikmoment. Ik vond het een leuk idee, maar heel matig uitgewerkt. The Sixth Sense bijvoorbeeld vond ik veel beter. Daar kwam de clue ook niet zo vroeg...

Films laatst gezien:

Schlinder's List
    Viel een beetje tegen vond ik. Zeven Oscars gewonnen dus ik verwachte wel wat, maar hij was uiteindelijk te langdradig wat mij betreft. Ook kwam niet helemaal goed naar voren dat ie zo druk bezig was om die mensen te redden, alleen op het eind bij die bijeenkomst zag je dat... Wel zag je bepaalde gruwelijkheden om het zo maar te noemen. Zo'n Duitse officier die over het hele kamp uitkijkt en 's morgens gewoon ff z'n sniper pakt om voor de lol wat Joden nee te knallen... Dat maakte wel indruk

The Mask
    Die had ik echt al 10 keer gezien, maar hij blijft lachen. Jim Carrey is gewoon cool en Cameron Diaz op 'r mooist is ook niet mis:) Gewoon lachen, maar als je die nog niet gezien hebt...

GoldenEye
    Net gezien. Ja, Bond is altijd wel leuk. De laatste (Die Another Day) vond ik erg tegenvallen, maar dit vind ik een van de betere. Van die ik ken tenminste, want ik heb Sean Connery misschien 1 keer als Bond gezien. Alleen die stunt in het begin als ie achter dat vliegtuig aan springt slaat echt nergens op. Gewoon relax filmpje, echt wat voor in de vakantie...

Ik wil Million Dollar Baby en Constantine wel zien trouwens. Hide & Seek leek me ook wel gaaf, maar 2 sterren in de Veronica Magazine is niet echt overtuigend. Ik ben het meestal wel met ze eens. Heeft iemand hem al gezien?

17. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Mijn laatste films zijn Saw en Hellboy.
    Saw vond ik een erg toffe film. Lekker wat horror-taferelen.
    Hellboy vond ik mager. Het kon me in het begin niet zo veel boeien, maar gaandeweg werd het redelijke film. Leuk om een keer te zien, maar meer ook niet. Soms wordt cominc verslaat badguys-idee een beetje te veel.

18. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Gisteren Team America: World Police gekeken. Erg grappig op z'n tijd, al had ik er wel iets meer van verwacht. Kon me ook ergeren aan het feit dat 90% van de stemmen door dezelfde persoon zijn ingesproken, wat echt gaat vervelen. Toch blijft ie wel vermakelijk, vooral de soundtrack is geweldig :D

19. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb em ook gister gekeken. En ik moet zeggen dat hij mij ook aardig tegenviel. Jammer!

wel een mooi stukje tekst uit 1 van de nummers:
    "Pearl harbour sucked just a little more than i miss you.." 8)

Laatst bewerkt: 1 mrt 2005
  20. luwe

luwe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Golden Eye

Vaak genoeg gezien, maar blijft toch een van de betere James Bond films. Vooral de tank scene is memorabel

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina