1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke recente Film heb je gezien ?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Michael_T, 21 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Collateral, toffe film.
    Godfather 1, terecht nummer 1 op imdb

2. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    2.982
    anacondas en hide and seek.... allebei best wel eng :+

3. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    en zit er ook een beetje goed verhaal in?
    het einde scheen tegen te vallen..volgens mij gelezen in veronica magazine..

4. Tha real gamerr

Leuk Bevonden:
    10
    en dan heb ik het dus over hide and seek he.. :cool:

5. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    2.982
    Daar is de Edit knop voor., :+

Maaruh... niet zo geweldig einde maar g0ed gen0eg...

6. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag nog meet the fockers gezien die was ook zo droog :)

7. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb hide and seak en minority report de laatste dagen gezien. beide leuke films met een aardige verhaallijn.

8. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren weer ffkes "Go" uit m'n dvd plank gehaald. Nog steeds een vette film. Je verveelt je echt geen moment doordat je ook 4 verschillende verhaallijenen hebt die toch weer met elkaar te maken hebben. Het best te vergelijken met Pulp Fiction eigenlijk in een nieuw en minder volwassen jasje. Zeker een aanrader...

9. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Gisteren The Forgotten gezien op DVD: Begint vaag, bouwt vaag op en dan hoop je op een normaal einde waarin de puzzelstukjes op zijn plaats vallen, maar het tegendeel is waar: Het einde is nog het meest vaag. Niet leuk.

10. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net weer eens THE 51e STATE gezien (met Samaul Jackson) die is egt drooog, met van die droge engelse grappen.

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb gisteren Days of Thunder van Tom Cruise gezien. Wel een goede film, vooral de race scenes zijn erg tof.

12. Tha real gamerr

Leuk Bevonden:
    10
    heeft iemand van jullie ring 2 al gzien?

13. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand van jullie Hide & Seek al gezien? De voorstukjes zagen er wel gaaf uit, maar hij kreeg maar 2 sterren in de Veronica Magazine, en meestal ben ik het wel met ze eens. Valt ie inderdaad tegen?

Edit1: Sorry, ik zie dat het een paar posts terug al over deze film gaat...
    Edit2: Ik heb net Mindhunters gezien. Die is echt behoorlijk goed, moet je wel een keer huren... Voor degene die Identity hebben gezien (die vond ik ook goed), dit is een beetje hetzelfde idee. Lekker spannend, paar lugubere/bizarre stukjes...
    Edit3: Ik heb net een stukje van The Beach gezien, goede sfeer. Daaarna ben ik Ali weer gaan kijken. Er zitten een beetje teveel saaie stukjes, maar ik weet nog dat ik daar de eerste keer minder moeite mee had. Voor de rest wel een gave film, ik vind alles om Mohammed Ali eigenlijk wel gaaf...

Laatst bewerkt: 6 mrt 2005
  14. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Die komt uit in Maart, dacht'k. Zelf nog niet in Amerika uit (dacht eerst van wel, wou een review lezen).

Hide and Seek ga'k misschien nog zien, ook al kan'k niet tegen alles wat begint bij thriller :9 *hard zichzelf*

Gisteren Closer gezien, als iemand die kent. Was nog niet klaar voor Hide and Seek + mogt niet binnen ^_^
    Geen slechte film, maar na de films hieronder is hij niet even speciaal. Toch is hij realistisch en de moeite waard om je tijd aan te geven. Ook al mist hij iets.

Heb een dag of 3 geleden Eternal Sunshine of the Spotless Mind gezien. Gewelidge film! Geen The Truman Show, maar zeker goed! Jim Carrey is ongeloofelijk. Wanneer je hem in de extra's weer... Jim Carrey ziet doen, vind je het weer vreemd. Zo goed speelt hij er in.

Daarvoor The Butterfly Effect. Vermits dit nu typisch het soort verhaallijn is dat me interesseerd, vind'k het een goede film.

Deze morgen Austin Powers in Goldmember herbekeken _O_ Geweldige film! Allemaal! Brilliante stukken :9 Ik vind het wel een mooie prestatie om 3 succesvolle films te maken in het Perverse moppen genre. Geef toe, hoeveel films in dat genre doorstaan een deel 1 alleen al?

Laatste stukje tekst van mijn post.

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Van The Ring 2 heb ik afgelopen zaterdag een trailer gezien in de bioscoop. De film die ik dar heb gezien was 'Meet the Fockers'. Was opzicht wel een lollige film met flauwe humor:)

16. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Team America
    Collateral
    Man on Fire
    Meet the Fockers
    Shark Tale

en nog wat andere...

17. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    28 Days Later
    Had er iets anders van verwacht, maar desalnietemin een zeer geslaagde film.

18. krot

krot Hip

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst gekeken tv-film is Ali. Hij was leuk, maar niet super. Zonder dat ik er erg in had was het ineens 10 jaar later in de film, en Will Smith heb ik nooit zo gemogen.

Een film die ik ook laatst heb gekeken is Reservoir Dogs. Werkelijk een gruwelijk vette film, die Mr. Blonde scene is priceless. _O_

19. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Heb laatst The Girl Next Door gekeken.. Ben nu hopeloos verliefd op Elisha Cuthbert.. Zij is zo mooi..

20. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    saints & soldiers vrij onbekende (voor mij iig) film maar wel super goed. Als je van oorlog houd met een vleugje drama is het misschien wat voor je.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina