1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke recente Film heb je gezien ?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Michael_T, 21 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Net op TV. 'Not Another Teenage Movie'.

Sjezus wat een ongelooflijk flauwe film is dat:) Maar best geinig wassie wel;)

2. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Gisteravond Hitch gezien. Erg leuke en goede film, zeker een aanrader! Will Smith is terug en daar ben ik erg blij mee. Ik vind hem een leuke en goede acteur, met veel charisma.

Kortom: Will Smith for 007!

3. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Hitch is mn laatste film, geef die een 9,3

aanrader, Will is gewoon 1 van de beste acteurs ooit

:)

4. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad een geniale film van de coen brothers, staat in mijn top 5 aller tijden.
    Gisteren de 2-disc speciale uitvoering van the incredibles op dvd gekocht en gekeken, geweldige humor en schitterende animatie, aanrader.

5. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eergister of dagje eerder [weet al nie meer] ook hitch gekeken.
    Will is gewoon te vet! :D.
    Mooie en leuke film, niet altijd even realistisch :p.

6. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Gisteren Employee of the Month gezien, damnit dat is echt een vette film. Verhaal zit zeer goed in elkaar, humor die erin zit is echt geniaal. Kortom top film :cool:

7. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Ja Will als 007 zie ik ook wel zitten eigenlijk :)
    Das zeker weten een goede rol voor hem

Blade 3 gezien
    Vond hem wel oke :)

8. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Employee of the month lijkt me niet zo goed, ook al zit er een acteur bij die ik wel geweldig vindt.

Will als 007 zou misschien wel kunnen werken, maar... hij is zwart. Niet dat ik hem niet graag heb, of dat ik rascist ben. Maar vergeet niet dat het nog altijd hetzelfde personage moet zijn. Btw, Colin Firth of Orlando Bloom hebben een grote kans.

9. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Klopt, Will Smith heeft twee feiten die in zijn nadeel werken om de nieuwe Bond te kunnen worden; hij is Amerikaans en zwart; de Engelsen zullen echt niet accepteren dat een Amerikaan de belangrijkste rol in een (volgens hen) echte Engelse film gaat spelen. En het feit dat hij een ander kleurtje heeft, zullen de traditionele Engelsen ook niet leuk vinden (hoewel ik het juist een goed idee vind, krijgt Bond letterlijk en figuurlijk meer kleur :))

Maar hij heeft juist wel het charisma en de humor die een 007 moet hebben, en dat hebben weinig acteurs. Daarom vind ik dat hij die kans moet krijgen. Bovendien krijg je dan een hele nieuwe soort 007, omdat Will Smith een andere achtergrond heeft dan de vorige James Bonds.

Maar ik ben helaas niet degene die bepaalt wie de nieuwe Bond wordt... :)

10. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    James Bond is Hollywood deze dagen. Ik heb Alleen Pierce Brosnan's Bondfilms gezien, en de allereerste, maar als je Dr. No bekijkt, en de volgende dag een Pierce Brosnan Bondflim, zie je de verandering naar Hollywoodstijl. En Hollywood wil geen acteur die voor opschudding zou kunnen zorgen. Ook al heeft Jeruzame gelijk, Will Smith heeft de charisma en de humor die 007 moet hebben.

Niet dat het mij zoveel uitmaakt, ik ben geen trouwe bondfan :9
    Mij interesseerd meer hoe Indiana Jones 4 niet zou kunnen floppen |:-

11. lordtien

lordtien For death and Glory

Leuk Bevonden:
    0
    hmmzz, ik gat morge eerst kijken hoe smith is in hitch, hijs goeie acteur maar de nieuwe bond, denk het niet, laat sean connery weer lekker bond spelen, dat zou vet zijn.

kijk ook uit naar kingdom of heaven, lijk me ook wel goeie film

12. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vanaaf net naar The Ring 2 geweest. Was best een vette films STUKKEN beter als deeltje 1. Veel meer actie en spannender. Vooral op het einde. Op een geven moment trekt die vrouw zo'n rits van zo'n lijkenzak open van zo'n menneke die net gevonden is. Dus ze ziet dat misvormde hoofd zo en schrikt zich de pleuris. Dus dan wil ze die zak weer snel terug dicht doen maar op een gegeven moment blijf die rits haken tussen van die lange haren die er nog uitsteken. (terwijl die jongen gewoon kort haar had) Dus opeens komt er zo'n arm uit die zak van dat meisje en die pakt haar zo vast. Echt lollig. }:]

13. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    higwaymen nog gezein vrijdag..
    simpel verhaal maar een aantal zeer mooie scenes..
    hoorde dat het een slechte film was maar ik heb me dr zker wel mee vermaakt... *)
    in ieder geval een stuk beter als jeepers creepers 2 dat is pas een ongelofelijke kut film..maar als je hem daarmee vergelijkt is iedere film zo ongeveer wel beter :p

14. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Je moet hem echt gaan kijken, in het begin is het misschien even doorbijten. Maar de 'wendingen' die daarna komen zijn echt super, En Steve Zahn is behoorlijk grappig in deze film :p

15. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    The Ring 2.

Een ongelooflijk zwak en onnodig vervolg op het uitstekende eerste deel. Het enige pluspunt was de aanwezigheid van de begeerlijke Naomi Watts.

16. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb "Immortals" hier naast me liggen.

Wat een ongelooflijke schijtfilm is dat. Een rare mix van computerpoppetjes en mensen. Lomp verhaal, slecht uitgewerkt en saai.

Ik had even beter moeten opletten toen ik in de videotheek stond. :mad:

17. mars15

mars15 Guest

twisted gezien
    leuke film op zo regenachtige dag

wel spannend soms

18. DvDongeren

DvDongeren Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net man on fire gekeken.. tja wat moet ik er van zeggen..
    weer een ontvoerings film met een neger die de boel dood gaat schieten

19. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb gister the ring 2 gezien, een matig vervolg op het eerste deel met een veel slechter verhaal.

20. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar wel op een leuke manier :9 Het was toch weer ff wat anders, ik vond hem best wel goed eigenlijk. Lekkere Tarantino-achtige acties erin en wel een gaaf verhaal. Ook die feitjes over Mexico-City, echt niet normaal...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina