1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke recente Film heb je gezien ?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Michael_T, 21 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Waarom de scene met de herten lachwekkend slecht was?

Omdat deze gewoon helemaal nergens op sloeg. Een groep herten (ook nog eens slecht computergeanimeerd btw) die eerst Rachel en Aidan proberen te vermoorden, vervolgens hun in elkaar gebeukte auto omsingelen en daarna weer gewoon laten gaan nadat een van de herten en Aidan elkaar aankijken. Waarom vielen ze uberhaupt eigenlijk aan? Stonden ze onder controle van Samara zelf of voelden ze aan dat Aiden later evil ging worden als Samara zijn lichaam overneemt, en is daarmee een onzinnige link te leggen naar al die hertenschedels in Samara's oude huis? Maar waarom laten ze hen uiteindelijk gewoon weer gaan? het wordt iig nergens duidelijk gemaakt en hoe het ook in elkaar zit, het slaat gewoon nergens op. het was ook nog eens een overduidelijke kopie van de scene met het op hol geslagen paard op de veerboot uit de eerste Ring film.

Of wat te denken van het domme begin van de film, over irritant slecht acteerwerk gesproken. En hoe crap is de scene wel niet met Samara's moeder? Een dieptepunt in Sissy Spaceks acteer carriere. En de scene bij de put vond je ook goed? Wederom geen al te beste CGI animatie met uiteindelijk een slecht uitgewerkt einde.

En wat te denken van Aidan?
    Moest hij soms eng overkomen nadat Samara zijn lichaam had overgenomen? Het enige wat dat ventje bij mij kon opwekken was irritatie over z'n slechte vertolking. En hoe kan hij trouwens die psychiater vermoorden in het ziekenhuis en zomaar naar huis gaan? Niemand die hier achterkomt en vervolgens alarm slaat? Hij werd juist extra in de gaten gehouden vanwege de conditie waarin hij verkeerde en omdat ze het vermoeden hadden dat Rachel hem wellicht mishandelde en ze daarom niet meer bij hem in de buurt mocht komen.
    Een plothole van jewelste en zo zit het verhaal er vol mee. Er wordt tevens overduidelijk een zooi dingen gejat uit andere horrorfilms als bijv. The Exorcist en The Poltergeist. De scriptschrijver heeft er werkelijk een zooitje van gemaakt.

Tja wat betreft de badscene moet ik je gelijk geven, die was wel mooi gedaan, maar alleen jammer dat je de plotwending die daarop volgt:
    Max die denkt dat Aidens ziekte en de handafdrukken op zijn rug (veroorzaakt door Samara) het gevolg zijn van mishandeling door Rachel en dit vervolgens doorgeeft aan het ziekenhuis waarna zij Aidan niet meer mag zien.
    van een kilometer afstand ziet aankomen.

Nu kun je uberhaupt natuurlijk al wel vraagtekens zetten achter het hele idee van de filmreeks, de geest van een meisje die mensen vermoord nadat ze een videoband hebben bekeken met een vaag filmpje erop waarna de telefoon gaat en een stem zegt dat ze nog maar zeven dagen te leven hebben (hoe lame is dit eigenlijk wel niet als je dit zo leest), maar de eerste Ring film zat in ieder geval goed genoeg in elkaar dat je daar verder niet op lette en leverde uiteindelijk een uiterst vermakelijke film op imo.

The Ring 2 doet dat zeker niet en kende voor mij maar twee hoogtepunten. De zoals altijd prachtige hoofdrolspeelster Naomi Watts en de aftiteling die het einde van dit wanproduct aankondigde.

Maargoed, ieder z'n eigen mening natuurlijk :)

Laatst bewerkt: 29 mrt 2005
  2. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Waarom is de ring 2 er eigenlijk? Want ze hadden toch een kopie gemaakt van de videoband? Of gaat dat wazige ding weer moeilijk lopen te doen?

3. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    @WHAT: dit vraag ik me ook af, maar er zal wel iets aan verbonden zijn. Ik heb alleen de japense gezien, maar daar rijden ze op het einde weg, om een kopie te laten zien voor het kind, maar de vloek is nog niet opgeheven, dat kan wat zijn. Maar waarschijnlijke is het gewoon wat speciaals :9

4. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Klopt, ze hadden op het eind van The Ring 1 een kopie gemaakt omdat dit de enige manier is om van de vloek af te komen. Heb je zelf de video gezien moet je binnen zeven dagen een kopie maken en aan iemand anders laten zien om zo de vloek over te geven op een ander.

In deel 2 zijn Rachel en Aidan verhuist naar een of ander klein gehucht waar -what a surprise- ook weer een kopie van de videoband opduikt.

Laatst bewerkt: 30 mrt 2005
  5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Zojuist The Notebook gezien. Erg mooie, ontroerende film. Heb het normaal gesproken niet zo op die romantische verhalen, maar deze film heeft me echt van begin tot eind geraakt.

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ben hur maandag niet gezien (ken hem al :cool:) maar die moet je gezien hebben !!!. :)

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ahum, check de titel nog eens: het gaat om recente films die jij gezien hebt! ;)

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik hoor het al, dit is weer zo'n film die simpel probeert voort te teren op een vorig deel. Zo'n film dat door misschien wel gebrek aan originaliteit oid voor een groot deel uit clichématige en voorspelbare gebeurtenissen bestaat. Iig dus niets voor mij :)

9. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie nu ook eigenlijk "recente" staan, was ik al vergeten.
    Zo erg is het toch niet als je wat mindere recente films vernoemd *kijkt terug op z'n post over Donnie Darko*

Ik ga vandaag waarschijnlijk Spaceballs (ook niet erg recent) of en Blood - The Last Vampire (geen idee), en Alien, want ik wil hem gezien hebben (ook weer recent :9) En ik zeg dit gewoon om mijn post op te vullen :9

10. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Gister Der Untergang gezien, top film met echt goed verhaal. :) Zie je es iets anders dan alleen maar geschiet.

Zondag avond Harold And Kumar Go To White Castle gezien voor de 2e keer :D Best comedy all times :D (na Dude Where's My Car dan)

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Troy gister gezien. Wel mooi;)

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    The Incredibles gisteravond afgekeken. Erg leuke film!

13. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb Ladder 49 zitten kijken gister...zeer goed verhaal, met erg verassend einde :cool:

14. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb gisteren One Point O gekeken, erg vette film, goed acteer werk en goeie camera keuze.

15. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Troy is echt zo'n kut film he. Niet normaal hoe kut die is. Echt zo'n stoere mannen die niet dood kunnen gaan en op het laatst een duel krijgen verhaal.. (jep de uitleg van de hele film) Maar ik vind het zwaar zuigen. Ook dat stukje waar ze laten zien hoeveel boten er zijn.. WOOEEE indrukwekkend... |:- niet dus

16. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad, erg amusante film.
    Pixar weet de characters altijd erg orgineel en passend weer te geven.

Ik vond Troy trouwens een erg mooie film. So what dat hij van de Mythologie afwijkt, voor wat het was vond ik het een erg mooie film, met veel mooie scenes.

Laatst bewerkt: 31 mrt 2005
  17. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Dat hij van de mythologie afwijkt boeit me niet. Ik vond het in het algemeen een slechte film. Die brad pitt gooit van een zo'n 100 meter een gast met een speer midden in de kop in een zwaar gevecht.. Wat een onzin allemaal..

18. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Troy ook erg tegenvallen. Het verhaal pakte gewoon niet. Brad Pitt was verkeerd gecast, maar hij speeld wel grappig arrogant in het begin. Buiten die briljante move van hem (met z'n zwaar via schouderblad, of liever door, naar het hart _O_ ), vond ik hem echt tegenvallen. Ik had bij die bestorming zoiets verwacht als LOTR III, maar dat was vééél beter. Ook die vechtscenes, beetje te vergelijken met The Gladiator ofzo, waren niet echt overtuigend. Buiten die move en een van de eerste scenes met die boom van een vent, tegenvaller.

19. lordtien

lordtien For death and Glory

Leuk Bevonden:
    0
    nope troy kon mij ook al niet boeien

20. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Assault on precint 13 gisteravond gezien. Slechts gebaseerd op het origineel.

Nu, de Cholo uit origineel is natuurlijk onovertroffen, maar de remake is erg aardig. Duidelijk niet door een amerikaan gemaakt, een grote plus imo :).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina