1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke recente Film heb je gezien ?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Michael_T, 21 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Tja, hoe verzinnen ze het hè, zulke verhalen :+

2. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Troy is een film, dat het zonder de casting, niet gemaakt zou hebben gehad. De hollywood elementen waar jij op wijst, van 100m een speer werpen in z'n hoofd, ga ik wel akkoord mee, ook al vind ik het niet meteen storend, volgens mij was dit best mogelijk, met een klein beetje overdrijving. Wij weten gewoon niet hoe goed ze met hun wapens van toen overweg konden. Misschien gaan ze later zeggen pfuh! Counter-Strike Remake is zo'n dom spel! Alsof je met een "sniper" iemand van zo ver kan raken, dat is gewoon belachelijk.
    De scene met de boten vind ik wel goed. Wat is er mis mee te tonen dat ze met erg veel boten op gang gingen.
    Stoere mannen die niet dood kunnen. Ik ga compleet akkoord, ik vind dat ze ook gelijk de hele mythologie moeten veranderen. Net als Jezus, die herrees zelf! Waarom herschrijven we niet even samen de geschiedenis. (niet dat ik er allemaal in geloof, maar een realistische kijk werkt moeilijker als fictie in Hollywood)

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gister naar The Ring 2 geweest. Was minder "eng" dan ik had gedacht, als je de reclame hebt gezien dan heb je ook ong. alle schrikmomenten wel gehad.
    Betekend uiteraard niet dat ie is tegengevallen.

4. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tupac resurrection, toch nog een interressante docu
    boyz n the hood, erg goede film, aanrader

5. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Sin City gezien10/10 echt super goeie film beste film van dit jaar denk ik super mooi gefilmd hele goeie cast(Bruce willis,Benicio del torro,Rutger Hauer enz)
    Echt een dikke aanrader.

6. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Kben gister naar the Ring 2 geweest. Was wel een vette film, maar niet echt eng. The Ring 1 was enger en beter vond ik..:{ . Maar hij is zeker de moeite van het kijken waard;)

7. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Deze film staat samen met Star Wars: Episode 3 op nummer 1 van de lijst van films die ik moet zien.

8. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond deeltje 2 duidelijk beter. Meer schrikmomenten in dit deel zoals dat stuk met die lijkenzak en die herten etc. Ik vond dat stuk met die herten overigens een mooi stuk. En op het laatste weer in de waterput. }:] Ja, beter als deel 1 vond ik.

9. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Assault on precinct 13 eergister gezien.
    Wel mooie swat / rainbowsix / splinter cell effecten,
    maar verderest een beetje afgezaagd.

10. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    vandaar je avater van BRuce Willis ;) hij is egt een topacteur _O_

Ik heb zelf ''AnacondaS'' gezien, vondt het niet zon goede film, je wist gewoon wat er ging gebeuren, en die slangen :eek: wat waren die nep, je schrikt nog eerder van een tuinslang, dan van die slangen :+

11. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Dernet Coach Carter gezien. Ik vond het een erg goede film: sterk verhaal/moraal, goed acteerwerk en fantastische dunks :)

12. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Immortal gezien gister.
    Beetje een vreemde film. Wel spectaculair mooi gemaakt. Wel een aanradertje. :)

Cube Zero vandaag gekeken.
    De prequel van Cube en Hypercube. (Welke ik beide niet gezien heb.)
    Een aantal mensen word wakker, en vinden zichzelf in een kubus. Eenmaal uit deze kubus, blijkt dat de kubussen in elkaar overlopen, met hier en daar een verrassende valstrik.

Ik vond het een zeer vermakelijke film, met vooral een erg ranzige intro. :)

13. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Cube Zero heb ik nog niet gezien. Maar als je de kans krijgt moet je Cube zeker kijken, Hypercube kun je beter overslaan.

14. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren voor de derde keer Pulp Fiction gezien :) Hij is echt gaaf, hoe die verhalen door elkaar lopen...meesterlijk. Je moet hem gewoon een keer gezien hebben, zoals eigenlijk alle Tarantino's. Alleen die ene met die vampiers in die nachtclub (ben de naam even kwijt) is echt onwijs vaag, maar het eerste uur is gaaf.

Een paar dagen geleden trouwens Cellular gezien, best wel goed eigenlijk. Leuk gegeven, best wel spannend. Moet je een keer huren gewoon...

Als ik het nog niet gezegd had, Mindhunters moet je ook een keer huren en Million Dollar Baby is ook gaaf :)

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    From Dusk Till Dawn.
    Geweldige film. :)

16. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Cube Zero moet ik ook nog eens zien, heb alleen intro ervan gezien. :)
    Gisteravond grotendeels van Ji-On en Pulp Fiction gezien.
    Leuke film PF, had hem al gezien. Stukje met die probleemoplosser vond ik wat minder en eind vat ik nog niet helemaal.
    Hij geeft zijn geld weg bij de overval. Zegt dat hij hem er niet mee vandoor laat gaan en hem van zijn leven beroofd, maar hij laat hem gaan, met zijn geld. 1500 dollar vrijwillig weggegeven. :confused:

17. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    Gister City of gods gezien, top film. en ik ga nu Ringu 1 en 2 kijken, morgen pas om 3uur op school zijn dus dat wil wel snor. en vanmiddag met een vriendin Dirty Dancing zitten kijken:cool:... ik vond hem niet eens zo slecht ofzo k vond hem wle aardig :9...

18. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Hij geeft die overvaller (Tim Roth) zijn portemonnee waar zo'n 1500 dollar in zit. Hij laat ze dan weggaan met alle verzamelde portemonnee's maar hij houdt het koffertje zelf. Een stukje eerder zag je dan dat ze die koffer bij Marcellus hadden afgeleverd (Als BRuce Willis in het verhaal wordt geïntroduceerd, in die nachtclub).

Ik hoop dat dit wat dingen duidelijk maakt.

19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Maar waarom geeft hij zijn geld weg en neemt ie een lege portemonnee mee naar buiten? Als ik het me goed herinner zegt hij ook nog iets van "ik laat hem er niet mee wegkomen".

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb gisteren Fahrenheit 9/11 van Micheal Moore gezien. Boeiende film waar Bush en zijn beleid flink voor schut wordt gezet, en aardig wat dingen verteld over de relatie tussen de Bush familie en de Bin Laden familie.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina