1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke recente Film heb je gezien ?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Michael_T, 21 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Let eens op de verwijzingen tussen zijn films (en dan vooral tussen Pulp Fiction en Reservoir Dogs), dat zie je gewoon bijna alleen bij Tarantino.

Iemand al eens opgevallen dat 1 man in From Dusk till Dawn, drie rollen speelt. En die vent zie je in meerdere van die Texas films( Desperados etc.). Net als typische bijrolacteur Danny Trejo.

2. GTA freak

GTA freak Tha Chronic 2001

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb new york minute gezien met de olsen twins! Buiten de verschijning van de olsen twins is er niet veel aan deze film!
    Pirates of the carribean was dan wel weer goed

3. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    50 First Dates op VCD ... LACHUHHHH :D

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Laatste week heb ik MonsterMan (Texas Chainsaw Massacre maar dan met monstertruck ipv kettingzaag), The Shining en The Last Samurai gezien, met name de laatste is een prachtfilm.

5. mars15

mars15 Guest

net mindhunters gezien aanrader _O_

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Idd geweldig! :) Heerlijke film!

7. Re4p0r

Re4p0r clan-kamikaze.nl.tt

Leuk Bevonden:
    0
    laatste (gehuurde) film die ik heb gezien?

- Malibu's Most Wanted ['Pwnage] :D

8. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Underworld net gekeken.. Omg _O_ Heerlijke film!!

9. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    underworld roeleert zeker ja...5 juli komt ie uit op dvd en dan ga ik hem ook meteen kopen:9

10. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Idd ik ga hem meteen halen dan :)

11. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    De laatste film die ik gezien heb is Bad Santa, wat een vette film zeg. Het plot is een beetje lomp, vloekende kerstman wil niet meer kerstman zijn, komt een 8 jarig jongetje tegen die hem de ware geest van kerstmis leert. Maar hij is zo grappig!

12. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond Underworld echt een vreselijk slecht film. Toen de trailer zag van die film, dacht ik dat het waanzinnige film moest zijn. Vampieren en weerwolfen die tegen elkaar strijden en natuurlijk Kate Beckinsale in een Trinity pakje.
    Ik heb em in de bioscoop gezien.Vond het een van de zwakste films van het jaar. Het verhaal komt maar niet opgang, alle personages zijn twee dimensionaal, en kan me niet eens een degelijke actie scene herinneren. Het zag er wel goed uit, grauwe sfeer en goed geluid.
    Ik vond die ene scene dat ze ik geloof 4 man met M16s uitschakeld met haar 2 pistolen terwijl er maar een paar meter tussen hun was, echt hilarisch. Dan dacht ik van dat de final battle wel goed moest zijn, maar die was dan in een klap afgelopen. Ik was zwaar teleurgesteld. :mad:

13. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    IK heb pas een uurtje geleden harry potter 3 gezien. Ik vond de film wel beter dan de vorige 2 delen, maar echt super was het niet.

14. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Het verhaal vond ik juist wel op gang komen, het verhaal is ook 1 van de positieve punten in deze film vond ik, behoorlijk origineel naar mijn mening ook.
    Het enige nadeel is dat de karakters zich niet ontpoppen. Kate Beckinsale vond ik wel goed, ze zette haar karakter ook goed neer. Maar de overige karakters vond ik fout gecast, en ze ontpopten zich niet gedurende het verhaal. De romance die ook ontstaat tussen Kate en Micheal is wel erg plotseling. Dit komt in mijn ogen door de kwaliteit en het gebrek aan dialogen. De dialogen hadden wel wat krachtiger gekunt in mijn ogen.
    Wat ik heerlijk aan deze film vond was (uiteraard) Kate in dat pakje, de sfeer, en het verhaal.

15. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond Underworld ook een goede film. Het verhaal is goed en de acteurs zijn goed. De actie krijgt van mij wel een min punt. Er komt niet zo'n massale vechtslag van weerwolven en vampieren in voor. Maar het is dan wel normaal dat ze steeds 2 voor een uitschakelt. Een goede film, met af en toe wat enorme stoere actie scene's maar niet erg veel.

16. mars15

mars15 Guest

net eurotrip gekeken leuke humor film wel de unrated version gekeken :p

zo ff 50 first dates kijken

17. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    Bad Boys II :)
    #14 van mijn 65 DVD's :)

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Net The Last Samurai gezien.
    Echt een hele goede film! Goed verhaal, goede acteurs, vette actie en gave sfeer.

19. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    harry potter 3 _0/

20. mars15

mars15 Guest

bad boys 2 hoogtepunt van de film is die achtervolging met die vrachtwagen _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina