Dat is dan fijn voor je, maar gepats met illegaal gedownloade films wordt hier verder niet op prijs gesteld oke.
Ik heb zojuist de dvd van My Boss's Daughter met o.a. Ashton Kutcher en Tara Reid bekeken en hoewel ik normaal gesproken zwaar allergisch ben voor dit soort goofball comedy's met een romantisch trekje vond ik hem gek genoeg nog best wel leuk ook. Het is weliswaar geen There's Something About Mary, maar de film bevat imo genoeg leuke stukken om hem uit te zitten. Kutcher zet perfect het sulletje neer die denkt dat hij met de dochter van zijn baas uit gaat, maar uiteindelijk op het huis en de uil van zijn baas moet passen en vervolgens te maken krijgt met het ene probleem na de andere. Inhoudelijk is de film gewoonweg dom (zoals met al dit soort films), maar de acteurs zetten hun typetjes gewoon leuk neer (wat je maar zelden ziet in dit soort films) en dat maakte de film voor mij dan ook het aanzien waard. Ook het bijrolletje van uberbabe Carmen Electra mag natuurlijk niet vergeten worden
@ Orcist
Mooie avatar van Underworld
Echt een geweldige film. Met name qua sfeer is de film gewoon echt top. Je hoefde trouwens niet te wachten hoor tot de film in juli eindelijk op dvd verkrijgbaar is. In Engeland kwam de film eerder in de bioscoop uit dan in de rest van Europa en kwam daar dus ook al op dvd uit nog voor de film hier nog maar in de bioscoop draaide. Na het zien van de bioscoop trailer op internet had ik hem dus meteen maar gekocht. Overigens gaan ze in de herfst beginnen met het filmen van deel 2 die in 2005 in de bioscoop moet gaan draaien.
Laatst bewerkt: 22 jun 2004