1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke recente Film heb je gezien ?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Michael_T, 21 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Is eurotrip al in de bios?? Daar moet ik namelijk echt heen :cool:

2. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    ja, hij draait al, ik heb er alleen niet zoveel positiefs over gehoord

3. mars15

mars15 Guest

heb hem al een tijd gedownload :p
    alles er op en er aan nl subs enzo

4. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Mja ik verwacht ook wel dat de critici hem gigantisch zullen afzeiken :) Maarja, meestal bij dat soort films :cool: Ik wil hem iig zien :)

@mars, patsen met het dlen van nieuwe films en daarmee je steentje bijdragen aan het omzeep helpen van de filmindustrie én het incidenteel downloaden van een liedje is niet stoer :{

5. mars15

mars15 Guest

heheh lol beter dan xbox spellen branden ofzo maarja ik ben blij met deze methode :+

6. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    uhm, harry potter 3 --> meesterlijk, beste harry potter film tot nu toe. Geweldige film, zeer goede sfx.
    eurotrip --> echt humor, niet echt heel goed maar wel leuk
    50 first dates --> deze is ook goed, humor en toch ook drama. Verhaal is origineel.

7. mars15

mars15 Guest

net tears of the sun gekeken ging wel wel goed verhaal er in mooie film

8. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dat is dan fijn voor je, maar gepats met illegaal gedownloade films wordt hier verder niet op prijs gesteld oke.

Ik heb zojuist de dvd van My Boss's Daughter met o.a. Ashton Kutcher en Tara Reid bekeken en hoewel ik normaal gesproken zwaar allergisch ben voor dit soort goofball comedy's met een romantisch trekje vond ik hem gek genoeg nog best wel leuk ook. Het is weliswaar geen There's Something About Mary, maar de film bevat imo genoeg leuke stukken om hem uit te zitten. Kutcher zet perfect het sulletje neer die denkt dat hij met de dochter van zijn baas uit gaat, maar uiteindelijk op het huis en de uil van zijn baas moet passen en vervolgens te maken krijgt met het ene probleem na de andere. Inhoudelijk is de film gewoonweg dom (zoals met al dit soort films), maar de acteurs zetten hun typetjes gewoon leuk neer (wat je maar zelden ziet in dit soort films) en dat maakte de film voor mij dan ook het aanzien waard. Ook het bijrolletje van uberbabe Carmen Electra mag natuurlijk niet vergeten worden :9

@ Orcist

Mooie avatar van Underworld :cool:

Echt een geweldige film. Met name qua sfeer is de film gewoon echt top. Je hoefde trouwens niet te wachten hoor tot de film in juli eindelijk op dvd verkrijgbaar is. In Engeland kwam de film eerder in de bioscoop uit dan in de rest van Europa en kwam daar dus ook al op dvd uit nog voor de film hier nog maar in de bioscoop draaide. Na het zien van de bioscoop trailer op internet had ik hem dus meteen maar gekocht. Overigens gaan ze in de herfst beginnen met het filmen van deel 2 die in 2005 in de bioscoop moet gaan draaien.

Laatst bewerkt: 22 jun 2004
  9. mars15

mars15 Guest

Oke sorry boss

zal niet meer doen oke..
    nog iemand aanraders voor films om te kijken

10. mars15

mars15 Guest

net 50 first dates gezien wel leuke film maar word een beetje saai

11. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Tnx :)

En dat ik had eerder moeten weten! Dan had ik hem al lang en breed op dvd gehad :) Btw relax dat ze nog een deel 2 maken, moet ik ook zeker hebben!

12. mars15

mars15 Guest

net torque gezien soort 2f2f dan moters erg leuk om te zien

13. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Torque trekt mij niet echt, beetje iets te patserige film in mijn ogen. 2 Fast 2 Furious gaat dan nog net, maar Torque, mwa.

Weet iemand btw waar je een boxset kan kopen van de Die Hard Trilogy?

14. mars15

mars15 Guest

net along came polly gezien wel een leuke comedie. blijkt maar weer hoe mooi jeniffer aniston is

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Mars, lees nou nog eens wat Gothic zei...
    Niet gaan lopen patsen met gedownloade films die je gezien hebt.
    Dat hou je maar voor jezelf.

16. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Vond het echt een grappige film, meestal kan ik niet zo lachen om "teen"-komedies maar deze was leuk :D
    Zit ook een leuk nummer in wat ze de hele film blijven zingen, neuriën en fluiten. Waarom? Dat zie je in de film wel... :D

* Zingt: Sonny does'nt know, Sonny does'nt know, Sonny does'nt know, Sonny does'nt know.

Afgelopen weekend Butterfly Feelings gekeken, nah, iig een stuk ervan.. Was vet om te kijken, best spannend. Alleen om half 6 smorgens had ik zo iets van "ik moet naar huis, slapen enzo... " Morgenavond verder kijken *)

17. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ah een positieve reactie! :) Ik ga er denk ik volgende week heen :cool:
    Vraagje, leuker of minder leuk dan Road Trip?

18. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Holy shit. Heb zojuist The Butterfly Effect gezien. Wow:{. Ik wist niet dat Ashton Kutcher thriller kon doen, maar goddamn wat een vette film. Te veel om uit te leggen, maar echt heel mooi.

19. mars15

mars15 Guest

snap je probleem niet titel van topic zegt welke film heb je gezien nouw dat zeg ik toch |:-

20. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Heb Road Trip niet gezien :eek: Dus kan niet zeggen welke beter is. Maar Eurotrip heeft zeker humor, droge humor :D
    Dat zusje van Buffy the vampire slayer speelt erin (weet zo de naam niet). Ziet er lekker uit in de film maar de vrienden van haar denken dat ze een jongen is, maken dus constant opmerkingen die je nooit zou maken als er een meisje in de buurt is. En zei dan van: "Hallooooo, er zijn ook nog vrouwen hier hoor :{ !!" - "Huh, waar dan?"
    Op een gegeven moment gaat ze zich omkleden en staat ze ff met d'r trui voor d'r hoofd en zie je alleen haar alleen met bikini.. Dus die vrienden hangen met hun kaak tot op hun knieën, dan heeft ze d'r trui uit en hun ineens "Huh? Volgens mij zag ik net toch echt een vrouw, niet?"
    Het is dus niet dat ze haar pesten.. Ze denken echt dat ze een jongen is 8)

Ik moet van het weekend echt Butterfly Feelings afkijken!! :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina