1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke sport?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Pudding3d, 3 jun 2003.

1. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    HOCKEY natuurlijk.

Ik zit in A1 en heb net een toernooi achter de rug waar ik nog koppijn van heb. en mijn hele familie zit of zat op hockey. mijn moeder, broer(nu niet meer), vader, oom's, tante's, neven, en nichten natuurlijk.

echt relaxt.

2. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voetbal en badminton hiero

3. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Euhm ?? Met windsurfen tegen de wind in en met kitesurfen niet? Weet niet wat je bedoelt maar kitesurfen en windsurfen zijn gebaseert op precies dezelfde principes. Je loeft op, vaart terug... Je loeft op en vaart weer terug.. (Werkt bij windsurfen & kitesurfen). Onderweg doe je wat wazige truckjes en de middag is weer voorbij.

En bij hogere windsnelheden ben je met je kitesurf uitrusting nog in je voordeel.. Je kan dan nog hoger springen 8)

4. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kitesurfen is echt vet ja,heb het een tijd terug bij YOZ op Eurosport gezien en ben er toen echt een fan van geworden

5. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Shoalin Kempo........traditionele martial art kunsten van ongeveer 2000 jaar oud....

stoer he? -_-

6. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik rij paard. Nu zo'n 6 jaar al.. Vorig jaar wat wedstrijden gereden waaronder 1 eerste plaats . Dit jaar gaan we weer naar de wedstrijden misschien ook naar het NK.
    Ik rij western en dan specifiek de reining disipline. Wat paardrijden voor mij gaaf maakt is het contact, teamwork en vertrouwen met dat paard. En ook zeker de snelheid en kracht die uit haar komt. Ken het niet helemaal uitleggen maar het is een enorme kick als ze echt scherp is en dan al op me reageert terwijl ik nauwelijks iets aangeef.

Laatst bewerkt: 4 jun 2003
  7. Pudding3d

Pudding3d SK8 or die

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Welke sport?

Nou dat heb ik gemerkt tijdens het Herenjeugd kampioenschap! ik ben zelf (nog maar) 15 en die lui zijn rond de 19 a 20 jaar! :eek: poeeeh heeeeej daar kom je echt niet omheen! stonden we 5-3 voor in het begin v.d 4e periode! verliezen we met 5-6 :mad: :'-( nouw jah das best goed tegen de Nld kampioen! :)

Maargoed Waterpolo roelt idd ook om de om de 'templay' en er zijn vrijwel geen swalbe's het gaat er soms echt ruig aan toe! maar dat maakt waterpolo zo super leuk! :cool:

8. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik doe ook waterpolo ben iig niet de enige.*) *)

En bij welke club speel je dan dat je maar met 5-6 verliest van de nl kampioen.

9. Pudding3d

Pudding3d SK8 or die

Leuk Bevonden:
    0
    Neptunia '24 :D 3 kampioenen! in onze club dit jaar waaronder de aspiranten!! mijn team :cool: 18 wedstrijden gespeeld 18 wedstrijden gewonnen

[/opscheppen] :+

10. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zelf 12 jaar gevoetbald maar ben toen helaas zwaar gebleseerd geraakt, waardoor ik niet meer kan/mag voetballen.

Twee jaar op zoek geweest naar een andere sport.. o.a. tafeltennis en tennis..

Maar nu ben ik jeugdtrainer bij de voetbal zo kan ik toch nog en balletje trappen.. en ik vind het erg leuk du het nu een jaartje.. afgelopen zondag voor het eerst in 4 jaar weer een wedstrijd gespeeld gewoon rustig om te kijken hoe het ging... maar mijn conditie liet het niet echt toe.. haha

11. Pudding3d

Pudding3d SK8 or die

Leuk Bevonden:
    0
    Klote voor je.. ik heb een x een tik op mijn neus gehad maar dat isk nix vergeleken met jouw...

C'mon mensen post hier je sport!

12. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ja het is niet zo dat ik gelijk gehandicapt ben ofzo hoor, maar ik moet gewoon voorzichtig doen met elke vorm van sport...

oh ja ik doe ook nog snowboarden maar ja das meestal maar 1 week per jaar dus dat is niet echt een vaste sport..

13. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vorig jaar in de heren-jeugd 4e geworden op het NK nu spelen we in een gewone heren competitie. Die lui zijn soms echt lomp.

14. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Eh Dioga, ik weet wel wat je bedoeld; dit.

Maar dat bedoelde ik niet met een surfplank kun je door het vaste zeil gemakkelijk tegen de wind in varen met een hoek van 45 graden. Verder lukt zelfs.

Wat jij bedoeld noem ik niet 'gemakkelijk terug naar wal' varen.

Discussie closed!

Ga nu maar lekker vertellen welke sport jullie doen :)

15. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    ik zat op basketbal ben van plan om binnekort op wushu te gaan

16. Pudding3d

Pudding3d SK8 or die

Leuk Bevonden:
    0
    misschien komen we elkaar nog wel eens tegen *) zo ja Neptunia '24 en cap nr.: 6 :p

17. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Welke sport?

wat voor niveau!? want ik deed het voor 3 jaar maar de hele directie stapte ineens op...8) deed 3e klas competitie en ben 3 keer clubkampieon gworden *schept op*:D
    nu doe ik yiu-yitsu, das een kick-ass vechtsport, tussen judo(das alleen verdedigend)en karate(das alleen kapot slaan/schoppen/hoeken/) in.
    heb nu de oranje band :D :)

18. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    haha een × een tik op je neus gehad? wat dacht je van een elleboog in je rug of een trap met je scheenbeen in je 7e rib....(daaro links en rechts ter hoogte van je hart) of peesontsteking bij je hand door het slaan? of .......

maar nu weer back 2 ontopic....:)

19. Pudding3d

Pudding3d SK8 or die

Leuk Bevonden:
    0
    [/opscheppen] ? }:]

20. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    hm vergeten....... :cool: :)

Deel Deze Pagina